quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het was een vacature voor een schoonmaakster, wijsneus.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wat voor bedrijf jij werkt.
Jij hebt wel een heel veelzijdige baan als je ook nog eens sollicitaties afhandelt! Een beetje fokken, brieven schrijven en mensen interviewen... waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was een vacature voor een schoonmaakster, wijsneus.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel veelzijdige baan als je ook nog eens sollicitaties afhandelt! Een beetje fokken, brieven schrijven en mensen interviewen... waar kan ik solliciteren?
'Delivered' betekent dat het bericht is verstuurd en 'Read' dat diegene het heeft gelezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey GB wat betekenen die d en r tijdens het pingen
Gaat vrij snel, hè.quote:
Ik ben vrij, dus ik ga naar huis. Vertel 't later.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck de iPhone, bb is baas. Hoe stel je dat in GB?
Ik!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
Wilt er iemand Anadolunun Kayip Sarkilari nog zien?
Schat, wat is je pingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck de iPhone, bb is baas. Hoe stel je dat in GB?
Je ging gewoon te ver. Hij zij toch dat hij normaal een rustige jongen is, maar als je te ver gaat...quote:
Die muziek (aan het begin van het filmpje) doet mij altijd denken aan de soundtrack van Rome: Total War als ik weer met een of andere Oosterse Sultan aan de stok kreeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.fullizle.org/a(...)i.fullindirizle.html
Hier staat het.
Heb je al gekeken? Ik vond het zo jammer dat die liedjes (behalve dat laatste lied van die Arabische man) zo kort duurden. En het ging meer over het Oosten van Turkije. Er was echt weinig over het Westen, Midden en Zuiden.quote:
Die eerste van deel 1 of het eerste van deel 5?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die muziek (aan het begin van het filmpje) doet mij altijd denken aan de soundtrack van Rome: Total War als ik weer met een of andere Oosterse Sultan aan de stok kreeg.
Eigenlijk de meeste liedjes zonder zang van deel 1 tot en met een minuut of 8-9, geloof ik. Maar ja, de makers van dat spel zullen wel hun research over Ottomaanse muziek hebben gedaan. Met een paar flinke drums eronder heeft het wel een opzwepend effect.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die eerste van deel 1 of het eerste van deel 5?
Nee, ik kijk later wel, heb de link opgeslagen.quote:
Het is een film over de verschillende soorten liederen en muziek van de verschillende etnische groepen binnen Turkije. Dus van Koerdisch tot en met Georgisch. Het gaat dus niet zozeer over Turkse of Ottomaanse muziek.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk de meeste liedjes zonder zang van deel 1 tot en met een minuut of 8-9, geloof ik. Maar ja, de makers van dat spel zullen wel hun research over Ottomaanse muziek hebben gedaan. Met een paar flinke drums eronder heeft het wel een opzwepend effect.
Oke, doen. Trouwens, ze hebben het niet over Azeri muziek gehad. Wel stom. Zowat alles uit het Oosten is behandeld; Koerdisch, Aramees, Assyrisch, Armeens, Arabisch, maar geen Azeri.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik kijk later wel, heb de link opgeslagen.
Minder, hoor. Echt minder.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, doen. Trouwens, ze hebben het niet over Azeri muziek gehad. Wel stom. Zowat alles uit het Oosten is behandeld; Koerdisch, Aramees, Assyrisch, Armeens, Arabisch, maar geen Azeri.
Hmm, spelen ze ooit wel eens een lied af? De eerste paar minuten lijkt het wel op een remix van tig verschillende liedjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een film over de verschillende soorten liederen en muziek van de verschillende etnische groepen binnen Turkije. Dus van Koerdisch tot en met Georgisch. Het gaat dus niet zozeer over Turkse of Ottomaanse muziek.
Blasfemie!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, wat boeit die Azeri's nou. Hollandse volksmuziek is waar de échte hits ontstaan.
Feestje bij disko krali!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zo..M'n ouders zijn een paar uur geleden vertrokken richting Turkije
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Liever een half huis in de hand dan een heel huis in de lucht, zeg ik altijd maar.
Het leven is een kreupele teef.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is anders al middag.
Moet ik thuisblijven omdat er iemand komt om de airco te repareren, is die klojo al anderhalf uur te laat. Daar gaat mijn dag aan het zwembad.
Okan Bayülgenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zo..M'n ouders zijn een paar uur geleden vertrokken richting Turkije
Lijkt wel een nieuw scheldwoord voor homo.quote:
Ik wil jou ook wel een bilmietje noemen, hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Lijkt wel een nieuw scheldwoord voor homo.
Homofoob.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel een bilmietje noemen, hoor.
Homo's zijn gewoon mensen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Homo's zijn lief! (Haha wat n standaarduitspraak)
Ik kijk mee, oke stiekem vind ik het leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom kijk je dan ook naar paupertelevisie?
Ja, dus er zijn lieve homo's, valse homo's, slimme homo's, domme homo's en ga zo maar door.quote:
Ik ben zo teleurgesteld in je... En nu ga ik slapen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kijk mee, oke stiekem vind ik het leuk
Ja, thanks.quote:
Dat zal wel moeten, ik ben er al.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:03 schreef GenusButeo het volgende:
Ben je weer klaar voor Nederland, Wikkie?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef zarGon het volgende:
♫ DE LAMBORGHINI'S KOMEN ERAAN, IK HEB ER SCHIJT AAN, IK HEB ER SCHIJT AAN! ♫
Veel plezier in ´s lands mooiste stad.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga naar Amsterdam. Bier en Wiet wachten op me.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef zarGon het volgende:
♫ DE LAMBORGHINI'S KOMEN ERAAN, IK HEB ER SCHIJT AAN, IK HEB ER SCHIJT AAN! ♫
Centrum, Lost in Amsterdam.quote:
Nice man, geniet ervan. Chill ze.quote:Op [url=] 29 juli 2010 17:06[/url] schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Centrum, Lost in Amsterdam.
Ja, 21.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent jarig? Als dat zo is, gefeliciteerd.
Ben jij er zo een die koste wat het kost jong wil blijven? Niks mis met ouder worden, hoor. Want: met oudheid komt wijsheid. Je bent nu dus weer een jaartje wijzer.quote:
Neeeee thank god niet. Dan had ik echt een probleem.quote:
Haha neehoor, maar 21 is zo voor het 'echhie'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die koste wat het kost jong wil blijven? Niks mis met ouder worden, hoor. Want: met oudheid komt wijsheid. Je bent nu dus weer een jaartje wijzer.
Spreek duidelijk Nederlands, sma.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ZOU eerst ook Adam, maar vriendin wil ineens niet meer.
I did.quote:
quote:
quote:
Jammer, nu heb je mij gemist.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ZOU eerst ook Adam, maar vriendin wil ineens niet meer.
quote:
Echt hè.quote:
Werk.quote:
O...quote:
What the hell.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Over een paar weken ga ik naar Georgië.
Wat doe ik?quote:
zelfs daar zijn wij te arm voorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Een retourtje Georgië is nog goedkoper dan een retourtje Istanboel.
alsof je niet wist waarom ik het zo jammer vond dat ik niet naar adam konquote:
Ik snap echt niet wat je mij wilt vragen met deze gebrekkige zin, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hij is jaloers omdat jij zo vaak op vakantie gaat. Rijke fikkie toch.
Ik ook van jou...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof je niet wist waarom ik het zo jammer vond dat ik niet naar adam kon
ey swa hoor ik geen scholierentegemoetkoming te krijgen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één maandje studiefinanciering bilmi, jouw tijd komt nog wel.
omg yesyesyesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je mij wilt vragen met deze gebrekkige zin, hoor.
Doe je het weer. Dat is gewoon fout, Fikkie.quote:
quote:
Wat doe je gek vandaag.quote:
ben blijjjj en ik was gewoon blij dat fikkie een keer op zn fout werd gewezen, maarja dan doet hij er grappig over, met zn ' ik ben ook maar n allochtoon 'quote:
Ik doe het speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe je het weer. Dat is gewoon fout, Fikkie.
Dat laatste verzin je er nu zelf bij!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben blijjjj en ik was gewoon blij dat fikkie een keer op zn fout werd gewezen, maarja dan doet hij er grappig over, met zn ' ik ben ook maar n allochtoon '
Hayirdir?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben blijjjj en ik was gewoon blij dat fikkie een keer op zn fout werd gewezen, maarja dan doet hij er grappig over, met zn ' ik ben ook maar n allochtoon '
Gewoon in het centrum. Eten, bier en wiet.quote:
Ik denk dat Emel daar perfect bij had gepast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gewoon in het centrum. Eten, bier en wiet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Oké, ik maakte een fout.
Ik heb ook maar tot de tweede klas van de middelbare school Nederlands gehad. Het is inmiddels alweer vijf jaar geleden dat ik op school Nederlands deed. Voortaan ga ik ook zo reageren als ik jullie betrap op fouten, want jullie hebben helemáál geen excuus.
weet niet, alles lijkt gewoon goed te gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hayirdir?
Haha, echt hè. En Fikkie, niet liegen, dat heb je echt wel 's gezegd.
Ik denk het ook. Ik zie haar al voor me met een glas bier in d'r ene hand en een vette joint in de andere.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Emel daar perfect bij had gepast.
Jouw ouders zijn Nederlands.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Oké, ik maakte een fout.
Ik heb ook maar tot de tweede klas van de middelbare school Nederlands gehad. Het is inmiddels alweer vijf jaar geleden dat ik op school Nederlands deed. Voortaan ga ik ook zo reageren als ik jullie betrap op fouten, want jullie hebben helemáál geen excuus.
Afkloppen, nazar değmesin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet niet, alles lijkt gewoon goed te gaan. En serieus... Hij heeft het n keer gezegd, meerdere keren zelfs!
In een oud en vorig leven. Ik pas er helaas eigk nog steeds tussen, maar dan zonder bier en wietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Emel daar perfect bij had gepast.
Geen hartje posten achter zulke foute shit! Voorlopig geen Adam voor mij, zondag Duitsland, wat eigk ook erg leuk kan wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik zie haar al voor me met een glas bier in d'r ene hand en een vette joint in de andere.
Ja, jij gaat natuurlijk heel braaf in zo'n onguur cafeetje zitten, nippend aan je glas sinaasappelsap.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In een oud en vorig leven. Ik pas er helaas eigk nog steeds tussen, maar dan zonder bier en wiet
Ik hou van foute shit, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geen hartje posten achter zulke foute shit! Voorlopig geen Adam voor mij, zondag Duitsland, wat eigk ook erg leuk kan worden
Nee, natuurlijk niet... Best onzinnige opmerking van mij, dus.quote:
aber naturlichhh! Nee, ik ben overal en nergens in Adam, maar ik gebruik serieus niets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, jij gaat natuurlijk heel braaf in zo'n onguur cafeetje zitten, nippend aan je glas sinaasappelsap.
Mijn ouders zijn niet Engels, en toch schrijf en spreek ik die taal nagenoeg foutloos. Drogreden dus!quote:
in mijn familie helaas geen Turkse goku's, maar daarbuiten zal ik m'n best doen. Ik vraag daar gewoon aan familie of ze me kunnen helpen hahaha. Ik ga daar trouwens een Turkse lesbo ontmoeten, die serieus op een jongen lijkt, spannend!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hou van foute shit, dat weet je toch.
Veel plezier in Deutschland. Maak stiekem foto's van Turkse Goku's, kunnen we lachen.
dat zal vast ook een reden hebben schat, je spreekt het niet zomaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet Engels, en toch schrijf en spreek ik die taal nagenoeg foutloos. Drogreden dus!
Een lekker zoet breezertje dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In een oud en vorig leven. Ik pas er helaas eigk nog steeds tussen, maar dan zonder bier en wiet
Jouw ouders zijn Turks, dus spreek en schrijf jij de taal foutloos. Volgens mij gaat dit ook niet op voor jou.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zal vast ook een reden hebben schat, je spreekt het niet zomaar
Jawel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn Turks, dus spreek en schrijf jij de taal foutloos. Volgens mij gaat dit ook niet op voor jou.
ja, niet dom gaan doen nu je geen mod meer bent.. Ik zie haar al negen jaar ofzo niet, word gek van het wachten.quote:
Dat geloof ik best. Moet je ook niet doen. Ben adam olamadim, bari sen ol.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aber naturlichhh! Nee, ik ben overal en nergens in Adam, maar ik gebruik serieus niets.
Ik doe niet dom, gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, niet dom gaan doen nu je geen mod meer bent.. Ik zie haar al negen jaar ofzo niet, word gek van het wachten.
Oké, succes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in mijn familie helaas geen Turkse goku's, maar daarbuiten zal ik m'n best doen. Ik vraag daar gewoon aan familie of ze me kunnen helpen hahaha. Ik ga daar trouwens een Turkse lesbo ontmoeten, die serieus op een jongen lijkt, spannend!
Je hebt zelf ook lesbische gevoelens voor haarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, niet dom gaan doen nu je geen mod meer bent.. Ik zie haar al negen jaar ofzo niet, word gek van het wachten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef GenusButeo het volgende:
Houd je incestueuze opmerkingen voor jezelf, Fikkie.![]()
![]()
Wijs van je. Maar vind het wel eens leuk om tussen de gestoorden in Adam te zitten, moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Moet je ook niet doen. Ben adam olamadim, bari sen ol.
Dat snap ik als de beste. Ik denk alleen niet dat Eva dat zal waarderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wijs van je. Maar vind het wel eens leuk om tussen de gestoorden in Adam te zitten, moet ik toegeven.
Erg, doktor felan gezdiler, vader teleurgesteld enzo..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, succes.
Wat vindt je familie van het feit dat er een lesbische in hun midden zit?
ooquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zag het zo: een lesbo in de familie Emel (hahahahhahaha_
Ja hierom was ik dus benieuwd. En nu roddelt iedereen waarschijnlijk erover.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Erg, doktor felan gezdiler, vader teleurgesteld enzo..
Doktor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Erg, doktor felan gezdiler, vader teleurgesteld enzo..
Nee ben zwaar hetero. Vind het gwn spannend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook lesbische gevoelens voor haar?
Ik heb geen ware aard. Ik ben alleen verliefd dus ben ik misschien een beetje anders nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet niet, miss komt zn ware aard naar boven nu die geen mod meer is
Eva waardeert zoveel van mij niet, dat weet ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat snap ik als de beste. Ik denk alleen niet dat Eva dat zal waarderen.
Antwoord graag.quote:
Ja, leuk hè.quote:
Mwah, roddelgehalte is niet zo hoog bij ons. Alleen mn tante uit Duitsl anlatti, zodat we gwn voorbereid zijn, want ze lijkt echt op n jongenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hierom was ik dus benieuwd. En nu roddelt iedereen waarschijnlijk erover.
Je moet ook gewoon met je tengels van Adam afblijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eva waardeert zoveel van mij niet, dat weet ik.
hahahaha Ali please, zit in de huiskamer, guldurme. Ja, kiz arkadasini eve getirdiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doktor.Dat zouden ze ook bij mij doen. Praktiseert ze ook?
vertel Sinanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb geen ware aard. Ik ben alleen verliefd dus ben ik misschien een beetje anders nu.
Ik bedoelde Amsterdam A'damquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met je tengels van Adam afblijven.
alleen of t wederzijds isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef IHVK het volgende:
Ik vertel niks.![]()
Maar het gaat goed. Nog 1 maand vakantie.
Wel bijna Ramadan.
Als je heel goed nadenkt, dan kan je de logica erachter wel snappen, al slaat het wellicht nergens op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, echt, hè. Ik begrijp niet waar hij dat vandaan heeft gehaald.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahahaha Ali please, zit in de huiskamer, guldurme. Ja, kiz arkadasini eve getirdi
Hadiii.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef GenusButeo het volgende:
Echt he, Ramadan. Moet ik weer faken, weet je hoeveel energie dat wel niet kost?
wil je er geen antwoord op geven of is het niet wederzijds, in het tweede geval: succesquote:
OMG, ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb geen ware aard. Ik ben alleen verliefd dus ben ik misschien een beetje anders nu.
Gevalletje nummer 2.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil je er geen antwoord op geven of is het niet wederzijds, in het tweede geval: succes
Gewoon niks eten in het bijzijn van anderen, dat voldoet al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Droge lippen simuleren enzo.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je je Turkse versier- en mooiboyskills al uit de kast gehaald?
Ik wil het wel vragen, maar dat is raar. Zeg me, waar zal ik m'n vijf dagen aan besteden, informatie uit dat meisje halen met de geacteerde Emel, contacten opbouwen met Goku's?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef IHVK het volgende:
Ik vraag me wel serieus af wat de dokter gezegd heeft.
Ik ben diep beledigd dat je over mijn mooie posts heen leest.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
OMG, ik lees dit nu pas.Ik dacht al, waar hebben ze het in godsnaam over?
Jouw leven lijkt me zo grappig he, hier zou ik juist moeten faken dat ik eetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef GenusButeo het volgende:
Echt he, Ramadan. Moet ik weer faken, weet je hoeveel energie dat wel niet kost?
Dan zou ik toch voor het eerste gaan. Dat vind ik bij nader inzien toch wel interessanter dan de Goku's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil het wel vragen, maar dat is raar. Zeg me, waar zal ik m'n vijf dagen aan besteden, informatie uit dat meisje halen met de geacteerde Emel, contacten opbouwen met Goku's?
Het spijt me.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben diep beledigd dat je over mijn mooie posts heen leest.
Grappig is wat anders, apart is het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jouw leven lijkt me zo grappig he, hier zou ik juist moeten faken dat ik eet
In R&P staan volgens mij een heleboel topics met tips hoe je vrouwen kan veroveren. Misschien is dat iets, als 'last resort'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Gaat allemaal niet werken. Maar ik heb alweer genoeg gezegd.
Hé, hé, hé!quote:
Oke, hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor het eerste gaan. Dat vind ik bij nader inzien toch wel interessanter dan de Goku's.
Mn pa en broer, mn ma allang niet meer (pillen enz) en ik mag nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Grappig is wat anders, apart is het wel.
Wat? Niemand doet bij jullie mee met de Ramadan?
Daag hem uit voor een duel van man tegen man. De overwinnaar krijgt de hand van de jonkvrouw in kwestie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:47 schreef IHVK het volgende:
Bedankt Wik,
maar daar ligt het probleem niet.
Er is iemand anders.
Wat wil je zeggen?quote:
Hm. Enteresan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mn pa en broer, mn ma allang niet meer (pillen enz) en ik mag niet
Voor de Islam was er onder de Turkse volkeren het Tengriisme. Ik weet er verder niet veel over, maar er is wel het één en ander over te vinden. Deze pagina kan ook enige leidraden bieden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:36 schreef Susi het volgende:
Ik heb een klein vraagje, maar misschien weten jullie daar helemaal niets van. Ik weet namelijk bar weinig van de Germaanse mythologie.
Maar, ik ben mij aan het inlezen over de Altaïsche mythologie en nu vroeg ik mij af of er nog specifieke Turkse epieken zijn of mythologische verhalen, hopelijk met betrekking tot het ontstaan van de wereld.
Fijn, dankjewel. Da's een goede opstap, net als een boek van Ingrid Klerk. Ik ga waarschijnlijk mijn scriptie schrijven over de schepping in de Altaïsche mythologie, vandaarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Voor de Islam was er onder de Turkse volkeren het Tengriisme. Ik weet er verder niet veel over, maar er is wel het één en ander over te vinden. Deze pagina kan ook enige leidraden bieden.
Wat leuk! Veel succes. Nooit gehoord van Ingrid Klerk, maar klinkt wel interessant als ik het zo lees op Bol.comquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Fijn, dankjewel. Da's een goede opstap, net als een boek van Ingrid Klerk. Ik ga waarschijnlijk mijn scriptie schrijven over de schepping in de Altaïsche mythologie, vandaar
Dankjewel voor je hulp, heb haar een pm gestuurd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat leuk! Veel succes. Nooit gehoord van Ingrid Klerk, maar klinkt wel interessant als ik het zo lees op Bol.com
Misschien zou je Bortecinem eens kunnen PM'en, trouwens. Zij weet veel meer dan ik over dit onderwerp, wellicht kan zij je nog meer tips geven.
GB, always at your service.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef zarGon het volgende:
Zulks hulpvaardig, die GenusButeo..
Ik moest ook meteen aan Bortecinem denken.
You're welcome. Ik heb ook het één en ander gelezen op het Internet, inderdaad heel interessant.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dankjewel voor je hulp, heb haar een pm gestuurd.
Heb al wel heel interessante verhalen gelezen over Erlik en Tengere, heel interessant
Ja, pff. O, ik heb echt een hekel aan mensen die zogenaamd sarcastisch 'gezellig' zeggen. 'Gezellig, hoor' is nog erger. Debielen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Leuke collega's... Mijn collega noemde me gezellig omdat ik m'n BB pakte en de ander begon over verslaafden.
Wat ben jij in een gezellige bui, zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, pff. O, ik heb echt een hekel aan mensen die zogenaamd sarcastisch 'gezellig' zeggen. 'Gezellig, hoor' is nog erger. Debielen.
I love youquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, pff. O, ik heb echt een hekel aan mensen die zogenaamd sarcastisch 'gezellig' zeggen. 'Gezellig, hoor' is nog erger. Debielen.
quote:
Cool story, man! Echte gewoon helemaal toppie! Machtigprachtig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hij heeft iets waardoor ik m gewoon niet kan vertrouwen, maar tis niet iets dat overgaat na uitleg bij een bepaalde daad, snap je? Ik ga vanaf nu het contact onopvallend verminderen. Ik heb een collega die hem beter kent, ona sorsam mi diye dusunuyom maar ik spreek haar nooit, is raar uit het niets hjahaha. Miss moet ik mn mob laten liggen op ping met hem
quote:
Misal?quote:
quote:
O. Ja. Dan mis je inderdaad dingen.quote:
Ik heb net even de eerste twee minuten gekeken op YT. Het lijkt me echt lomp.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef zarGon het volgende:
Yahşi Cazibe nu op ATV.. Azeri is leuk.
.
Wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bedrijfsleider bedreigd haahahhahahaha
na 2 nachten ga ik maar weer thuis slapen. Boze ouders enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:38 schreef GenusButeo het volgende:
Oja, gisteren was echt succesvol... en ik ga vanavond weer uit.Party hardy!
er stond een turk voor de deur die werd geweigerd bij de ingang, hij flipte enz bedrijfsleideri bedreigen yapti. Maarja adamda korkak, hij liep een collega toen die man nog ergens anders stond en vroeg ken je hem enzo. Kizda (collega) ga weg, laat felan dedi maar die man bleef volhouden bedrijfsleideri biraz itti oda gonderip kapilari kapati, zegt ie; hij doet wel stoer enzo maar als ik terugdoe win ik blablaaaa, toch? Collega: tjaa (twijfelen yapti) bedrijfsleider helemaal rood, zeker van angstquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
na 2 nachten ga ik maar weer thuis slapen. Boze ouders enzo.
Wat een drama. Echt een Turrek hè.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
er stond een turk voor de deur die werd geweigerd bij de ingang, hij flipte enz bedrijfsleideri bedreigen yapti. Maarja adamda korkak, hij liep een collega toen die man nog ergens anders stond en vroeg ken je hem enzo. Kizda (collega) ga weg, laat felan dedi maar die man bleef volhouden bedrijfsleideri biraz itti oda gonderip kapilari kapati, zegt ie; hij doet wel stoer enzo maar als ik terugdoe win ik blablaaaa, toch? Collega: tjaa (twijfelen yapti) bedrijfsleider helemaal rood, zeker van angst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |