quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het was een vacature voor een schoonmaakster, wijsneus.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wat voor bedrijf jij werkt.
Jij hebt wel een heel veelzijdige baan als je ook nog eens sollicitaties afhandelt! Een beetje fokken, brieven schrijven en mensen interviewen... waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het was een vacature voor een schoonmaakster, wijsneus.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een heel veelzijdige baan als je ook nog eens sollicitaties afhandelt! Een beetje fokken, brieven schrijven en mensen interviewen... waar kan ik solliciteren?
'Delivered' betekent dat het bericht is verstuurd en 'Read' dat diegene het heeft gelezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey GB wat betekenen die d en r tijdens het pingen
Gaat vrij snel, hè.quote:
Ik ben vrij, dus ik ga naar huis. Vertel 't later.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck de iPhone, bb is baas. Hoe stel je dat in GB?
Ik!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
Wilt er iemand Anadolunun Kayip Sarkilari nog zien?
Schat, wat is je pingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck de iPhone, bb is baas. Hoe stel je dat in GB?
Je ging gewoon te ver. Hij zij toch dat hij normaal een rustige jongen is, maar als je te ver gaat...quote:
Die muziek (aan het begin van het filmpje) doet mij altijd denken aan de soundtrack van Rome: Total War als ik weer met een of andere Oosterse Sultan aan de stok kreeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.fullizle.org/a(...)i.fullindirizle.html
Hier staat het.
Heb je al gekeken? Ik vond het zo jammer dat die liedjes (behalve dat laatste lied van die Arabische man) zo kort duurden. En het ging meer over het Oosten van Turkije. Er was echt weinig over het Westen, Midden en Zuiden.quote:
Die eerste van deel 1 of het eerste van deel 5?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die muziek (aan het begin van het filmpje) doet mij altijd denken aan de soundtrack van Rome: Total War als ik weer met een of andere Oosterse Sultan aan de stok kreeg.
Eigenlijk de meeste liedjes zonder zang van deel 1 tot en met een minuut of 8-9, geloof ik. Maar ja, de makers van dat spel zullen wel hun research over Ottomaanse muziek hebben gedaan. Met een paar flinke drums eronder heeft het wel een opzwepend effect.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die eerste van deel 1 of het eerste van deel 5?
Nee, ik kijk later wel, heb de link opgeslagen.quote:
Het is een film over de verschillende soorten liederen en muziek van de verschillende etnische groepen binnen Turkije. Dus van Koerdisch tot en met Georgisch. Het gaat dus niet zozeer over Turkse of Ottomaanse muziek.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk de meeste liedjes zonder zang van deel 1 tot en met een minuut of 8-9, geloof ik. Maar ja, de makers van dat spel zullen wel hun research over Ottomaanse muziek hebben gedaan. Met een paar flinke drums eronder heeft het wel een opzwepend effect.
Oke, doen. Trouwens, ze hebben het niet over Azeri muziek gehad. Wel stom. Zowat alles uit het Oosten is behandeld; Koerdisch, Aramees, Assyrisch, Armeens, Arabisch, maar geen Azeri.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, ik kijk later wel, heb de link opgeslagen.
Minder, hoor. Echt minder.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, doen. Trouwens, ze hebben het niet over Azeri muziek gehad. Wel stom. Zowat alles uit het Oosten is behandeld; Koerdisch, Aramees, Assyrisch, Armeens, Arabisch, maar geen Azeri.
Hmm, spelen ze ooit wel eens een lied af? De eerste paar minuten lijkt het wel op een remix van tig verschillende liedjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een film over de verschillende soorten liederen en muziek van de verschillende etnische groepen binnen Turkije. Dus van Koerdisch tot en met Georgisch. Het gaat dus niet zozeer over Turkse of Ottomaanse muziek.
Blasfemie!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, wat boeit die Azeri's nou. Hollandse volksmuziek is waar de échte hits ontstaan.
Feestje bij disko krali!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zo..M'n ouders zijn een paar uur geleden vertrokken richting Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |