Zo moest het inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2011 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
2010 in 2011 veranderen (werkt nu niet meer overigens)? Het is toch niet waar, hè?
Toch gek dat ze het dan met hoofdletters doenquote:Op maandag 19 september 2011 22:58 schreef Merkie het volgende:
Pensioenen boeien me echt 0,0 als 22-jarige.
Wie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]]
tevens ook kortste bericht?
[ afbeelding ]
Een van de grootste Nederlandse schrijfstersquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wie?![]()
Dit is toch totaal geen CAPS waardig.
Tegenwoordig staat elke scheet in CAPSquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Een van de grootste Nederlandse schrijfstersVoor jou misschien niet capswaardig, voor een ander wel
Arcee, even een vraagje.quote:
Het is vast mogelijk, maar ik heb die data niet, helaas.quote:Op zondag 13 november 2011 14:05 schreef Zwansen het volgende:
Arcee, even een vraagje.
Ik verbaas mij altijd over het feit dat de tennister Bartoli zo extreem vaak op TT601 staat terwijl ze relatief 'onbekend' is. Is het mogelijk om op een of andere manier op te zoeken hoe vaak ze hierop heeft gestaan en hoe vaak een Williams, Henin, Clijsters, e.d. (de écht grote) hierop hebben gestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |