Hoe vaak komt het eigenlijk voor in een jaar dat er 2 nieuwsgebeurtenissen een apart gedeelte op 101 krijgen? Of 3?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, en zeker niet met nog een CAPS erbij:
[ afbeelding ]
Niet vaak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het eigenlijk voor in een jaar dat er 2 nieuwsgebeurtenissen een apart gedeelte op 101 krijgen? Of 3?
Dit is wel een unieke toch. Twee tussenkoppen en dan een headline van overig nieuws in hoofdlettersquote:
Nee, want die stond er net.quote:
Even normale lay-out:quote:
Top!quote:
Nee, 100 maal vaker, in principe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef donroyco het volgende:
Top!hoe doe je dat? Je sloeg ze toch automatisch op om de vijf minuten?
quote:
quote:
Herstel, om te checken, alleen wijzigingen sla ik op.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef Merkie het volgende:
Waarom staat dit in hoofdletters. Wie is Gbagbo?
Ga dat aan de redactie van NOS vragen en niet aan ons. En kijk wat vaker het journaal.quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Merkie het volgende:
Who cares? Waarom staat dit in hoofdletters en niet bij kort buitenlands nieuws?
Nicequote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Arcee het volgende:
Als je dit twitter-account volgt trouwens ontvang je direct een tweet bij elke ALL CAPS op 101.
Werkt niet vandaag?quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef Arcee het volgende:
Als je dit twitter-account volgt trouwens ontvang je direct een tweet bij elke ALL CAPS op 101.
Opgelost.quote:
What's next?quote:
Ik zit al te F5'en LHO.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er al een 101 verschenen over onze goedheiligman?
"KABINET GEGIJZELD DOOR SGP . . . . 104"quote:Op maandag 23 mei 2011 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is wel heel treurig nieuws ja.
Er zijn geen hoofdletters over geweest. De eerste keer dat het er op stond was om 15:54:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als John Kraaijkamp al legendarisch is (met alle respect overigens), dan hoort hier zeker een screenshot van de aanslagen in Noorwegen. Of hebben er geen hoofdletters gestaan? Ik heb helaas geen screenshot...!
Het was op FOK! ook niet "Breaking" omdat de mensen met rechten om nieuws "Breaking" te maken er niet warenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:51 schreef Merkie het volgende:
Bizar hoor. Waarom hier geen hoofdletters voor? En dan wel een 101 als Mladic in het vliegtuig zit (of andere non-informatie).
Naja, dat kan nog. Fok is een site gerund door vrijwilligers. De NOS zaten met z'n allen traantjes weg te pinken bij de uitvaart van Kraaijkamp, op kosten van de belastingbetalers, amateurs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het was op FOK! ook niet "Breaking" omdat de mensen met rechten om nieuws "Breaking" te maken er niet waren.
Toen was het nog een gerucht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:48 schreef quo_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen caps en "slechts" op 131 als overig nieuws, maar toch in de categorie legendarisch.
Hmmm, hoewel ik niets met Winehouse heb, niet onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen was het nog een gerucht.
Ik vind het een beetje stom dat dit wel direct in caps is en Noorwegen niet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom heet dit topic 'legendarische 101's' ? Het kan beter heten '101 pagina's met caps' ofzo.
Of zit er nog een verhaal achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |