Ik vind het er wat goedkoop uitzien eerlijkgezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef superjojo het volgende:
Bizar verhaal idd. Wel mooie beelden.
Films van dik dertig jaar oud zien er vaak wat goedkoop uit, maar ik vind 't hier eigenlijk wel meevallen. Vooral omdat 't buitenopnames zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het er wat goedkoop uitzien eerlijkgezegd.
Ken je de documentaire over de totstandkoming van Fitzgeraldo ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Toad het volgende:
Wat is die Werner Herzog toch een bizare gozer.
Zou ik zeker doen, ik vind deze uitzending stukken interessanter dan die met Marijnissen van vorige week.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef Manono het volgende:
zit de shawshank redemption te kijken maar tvp om te weten of straks de herhaling ga zien..
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de documentaire over de totstandkoming van Fitzgeraldo ?
Zoeken op de juiste naam: Fitzcarraldo en de docu daarover is Burden of Dreamsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Toad het volgende:
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.
Thnx.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoeken op de juiste naam: Fitzcarraldo en de docu daarover is Burden of Dreams
Dan kan ik je nog een doumentaire aanraden van Herzog.Over zijn relatie met de megalomane Klaus Kinski 'Mijn bester feind'quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.quote:
Het gaat daar helemaal niet om. Het gaat om de manier waarop dit werd aangepakt en de gebrekkige communicatie naar die boer toe.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.
Het gaat mij meer om de behandeling van de boeren. En dat er niet gevaccineerd wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.
Ok, maar als jij het gehakt in de aanbieding ziet liggen bij de C1000, dan neem je het mee. Dat doe ik overigens ook. Eigenlijk zouden we dat niet moeten doen, maar ja...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de behandeling van de boeren. En dat er niet gevaccineerd wordt.
Ik vind 'em erg goed. Al had meneer 't Hart zich wel wat beter kunnen scheren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef waffles het volgende:
Helaas deze uitzending niet helemaal kunnen kijken, maar is het de herhaling bekijken waard?
De enige oplossing zou zijn om de intensieve veehouderij zoals die er nu is te verbieden. Inderdaad weg keuzevrijhed, maar dan heb je wel kwaliteitsvlees.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, maar als jij het gehakt in de aanbieding ziet liggen bij de C1000, dan neem je het mee. Dat doe ik overigens ook. Eigenlijk zouden we dat niet moeten doen, maar ja...
En m'n nog te zien lijstje is al zo grooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog een doumentaire aanraden van Herzog.Over zijn relatie met de megalomane Klaus Kinski 'Mijn bester feind'
Zo wereldvreemd is hij dus helemaal niet. Staat midden in het actuele leven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering en Maarten 't Hart ontzettend ontwapenend in al zijn wereldvreemdheid.
Die wereldvreemdheid zie ik niet zo hoor. Ik denk dat de wereld beter wat meer op Maarten 't Hart kan lijken dan andersom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering en Maarten 't Hart ontzettend ontwapenend in al zijn wereldvreemdheid.
Dat was irritant ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik kon me daar zo aan storen bij dat mens vorig jaar, die bleef maar steeds vragen naar iets wat er niet was.
De rol van de interviewer doet er zeker wel toe. Een goede interviewer kan, door het juist plaatsen van opmerkingen, korte vragen zoveel meer halen uit een gesprek en dan bedoel ik niet onnodig diepgravend gepsychologiseer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind juist dat hij het goed doet, hij geeft de gast ruimte om er zelf een richting aan te geven. Zover ik weet is het doel van Zomergasten ook niet een diepgaand interview aan te gaan, maar gaat het er om bruggetjes te maken tussen de fragmenten die iemand uit kiest, waarbij iemand een beetje van zichzelf laat zien. Meer niet.
Ik kon me daar zo aan storen bij dat mens vorig jaar, die bleef maar steeds vragen naar iets wat er niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |