Ik vind het er wat goedkoop uitzien eerlijkgezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef superjojo het volgende:
Bizar verhaal idd. Wel mooie beelden.
Films van dik dertig jaar oud zien er vaak wat goedkoop uit, maar ik vind 't hier eigenlijk wel meevallen. Vooral omdat 't buitenopnames zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het er wat goedkoop uitzien eerlijkgezegd.
Ken je de documentaire over de totstandkoming van Fitzgeraldo ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Toad het volgende:
Wat is die Werner Herzog toch een bizare gozer.
Zou ik zeker doen, ik vind deze uitzending stukken interessanter dan die met Marijnissen van vorige week.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef Manono het volgende:
zit de shawshank redemption te kijken maar tvp om te weten of straks de herhaling ga zien..
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de documentaire over de totstandkoming van Fitzgeraldo ?
Zoeken op de juiste naam: Fitzcarraldo en de docu daarover is Burden of Dreamsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Toad het volgende:
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.
Thnx.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoeken op de juiste naam: Fitzcarraldo en de docu daarover is Burden of Dreams
Dan kan ik je nog een doumentaire aanraden van Herzog.Over zijn relatie met de megalomane Klaus Kinski 'Mijn bester feind'quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Lol nee, maar het staat nu op me nog te zien lijstje.
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.quote:
Het gaat daar helemaal niet om. Het gaat om de manier waarop dit werd aangepakt en de gebrekkige communicatie naar die boer toe.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.
Het gaat mij meer om de behandeling van de boeren. En dat er niet gevaccineerd wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dit melkvee? Als het slachtvee is, dan is het wel wat hypocriet om dit schandalig te vinden.
Ok, maar als jij het gehakt in de aanbieding ziet liggen bij de C1000, dan neem je het mee. Dat doe ik overigens ook. Eigenlijk zouden we dat niet moeten doen, maar ja...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de behandeling van de boeren. En dat er niet gevaccineerd wordt.
Ik vind 'em erg goed. Al had meneer 't Hart zich wel wat beter kunnen scheren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef waffles het volgende:
Helaas deze uitzending niet helemaal kunnen kijken, maar is het de herhaling bekijken waard?
De enige oplossing zou zijn om de intensieve veehouderij zoals die er nu is te verbieden. Inderdaad weg keuzevrijhed, maar dan heb je wel kwaliteitsvlees.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, maar als jij het gehakt in de aanbieding ziet liggen bij de C1000, dan neem je het mee. Dat doe ik overigens ook. Eigenlijk zouden we dat niet moeten doen, maar ja...
En m'n nog te zien lijstje is al zo grooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog een doumentaire aanraden van Herzog.Over zijn relatie met de megalomane Klaus Kinski 'Mijn bester feind'
Zo wereldvreemd is hij dus helemaal niet. Staat midden in het actuele leven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering en Maarten 't Hart ontzettend ontwapenend in al zijn wereldvreemdheid.
Die wereldvreemdheid zie ik niet zo hoor. Ik denk dat de wereld beter wat meer op Maarten 't Hart kan lijken dan andersom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een erg leuke aflevering en Maarten 't Hart ontzettend ontwapenend in al zijn wereldvreemdheid.
Dat was irritant ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik kon me daar zo aan storen bij dat mens vorig jaar, die bleef maar steeds vragen naar iets wat er niet was.
De rol van de interviewer doet er zeker wel toe. Een goede interviewer kan, door het juist plaatsen van opmerkingen, korte vragen zoveel meer halen uit een gesprek en dan bedoel ik niet onnodig diepgravend gepsychologiseer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind juist dat hij het goed doet, hij geeft de gast ruimte om er zelf een richting aan te geven. Zover ik weet is het doel van Zomergasten ook niet een diepgaand interview aan te gaan, maar gaat het er om bruggetjes te maken tussen de fragmenten die iemand uit kiest, waarbij iemand een beetje van zichzelf laat zien. Meer niet.
Ik kon me daar zo aan storen bij dat mens vorig jaar, die bleef maar steeds vragen naar iets wat er niet was.
Ja, die ging ook wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef RiskEverything het volgende:
Persoonlijk vond ik Joris Luyendijk (2006) het wel goed doen.
Daar hebben we het al zo vaak over gehad:quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Wilfried de Jong zou ik dit graag willen zien presenteren. Denk dat hij hier ook wel geschikt voor kan zijn. Al is hij misschien soms iets the enthousiast.
quote:
Excuses voor het feit dat ik topics van 4 jaar oud niet ken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben we het al zo vaak over gehad:
Wie moet deze zomer Zomergasten gaan presenteren ?
En waar is shmoopy gebleven?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
... Het enige wat mij vanavond van Maarten wat irriteerde was het steeds tegen Jelle vertellen over Hugo (de vader van Jelle). ...
Trek het je niet aan. Golfer heeft de moord op Willem van Oranje nog meegemaakt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Excuses voor het feit dat ik topics van 4 jaar oud niet ken.
quote:Wat dat betreft kon Brandt Corstius zich koning voelen: Maarten 't Hart is met zijn erudiete wereldvreemdheid en onbedoeld ironische uitstraling precies het soort mens waar Brandt Corstius het meeste mee kan.
Een stuk minder azijnzuur dan de vorige week, inderdaad. Het lijkt wel alsof ie deze keer wel echt gekeken heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:38 schreef superjojo het volgende:
Ben 't deze keer eigenlijk meer eens met de recensie van Bert Brussen:
http://www.nu.nl/column-m(...)-maarten-t-hart.html
Denk het ook. Hij is dacht ik momenteel bezig een film over JC te realiseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ik ben benieuwd of hij een beetje kan meekomen met Verhoeven. Die zal wel komen met veel religieuze dingen.
Verhoeven is wel een slim mannetje. Twee bèta studies afgerond, en nu schrijver en regisseur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
Ik ben benieuwd of hij een beetje kan meekomen met Verhoeven. Die zal wel komen met veel religieuze dingen.
Ik vond het half uurtje dat ik gisteren meepikte ook wel slaapverwekkend. Vanavond Marijnissen even terugkijken omdat ik op vakantie was.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind trouwens de interviewer tamelijk waardeloos.
Gaan we ook turven hoevaak ie 'Nietwaar ?' zegt ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Verhoeven is wel een slim mannetje. Twee bèta studies afgerond, en nu schrijver en regisseur.
En hij is wel sympathiek dus het zal wel een leuk interview worden.
Dat iemand er andere meningen op na houdt en andere gewoontes heeft dan 99% van de mensen wil nog niet meteen zeggen dat die iemand wereldvreemd is. Sterker nog: ik denk dat hij beter weet hoe de wereld werkt en in elkaar zit dan 99% van de mensheid. En dat de meerderheid van de mensheid die met hun gewoontes de wereld om zeep helpen zonder zich daar (echt) van bewust te zijn wereldvreemder zijn dan de enkeling die dat wel ziet. Het voorbeeld van die scootmobiel vond ik er goed, evenals de constatering dat de mens het enige organisme is dat roofbouw pleegt op zijn eigen leefomgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Felixa het volgende:
Daar is hij volgens mij al een decennium mee bezig. Begint een beetje te lijken op de vruchteloze Napoleon-film van Kubrick.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij is dacht ik momenteel bezig een film over JC te realiseren.
Haha, ik dacht heel even, wie is JC? Bedoel je het als grap en bedoel je JBC? Heel even maar hoor...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij is dacht ik momenteel bezig een film over JC te realiseren.
Nee ik bedoel de Verlosser.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, ik dacht heel even, wie is JC? Bedoel je het als grap en bedoel je JBC? Heel even maar hoor...
Nee Johan Cruijffquote:
Jan Marijnissen en Maarten 't Hart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke gasten zijn al geweest?
Vind ik nogal tegenstellingen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef neilpad het volgende:
Hij heeft ook een beetje een blij-ig hoofd (...) Beetje een Clairy Polak gezicht.
Ja ino, maar bedoel in de neutrale stand. Niet als ze allemaal in de camera loopt te fronsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef superjojo het volgende:
[..]
Vind ik nogal tegenstellingen...
Je hebt nog veel in te halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef neilpad het volgende:
Vond Nosferatu trouwens echt een zaad film vanjewelste. Die oude meuk kan me maar zelden boeien ben ik bang.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:00 schreef neilpad het volgende:
Vond Nosferatu trouwens echt een zaad film vanjewelste. Die oude meuk kan me maar zelden boeien ben ik bang.
Nee hoor. Maar dat is niet te vergelijken denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je leest ook alleen maar boeken van de laatste tien jaar
Je leraar Engels bedoel je ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat is niet te vergelijken denk ik.
Vind niet alle oude films kut, misschien dat ik het een beetje moet nuanceren. Maar wat deze nou zo bijzonder maakte snap ik echt niet. Zelfs 't Hart zat zich al van tevoren een beetje te verontschuldigen door aan te geven dat de VPRO toch wel heel graag wilde dat hij deze film koos.
Ik heb wel vaker een oude "klassieker" of wat dan ook gekeken waarbij ik dacht... Is dit het nou.
Mijn Engels leraar heeft het volgens mij wel ooit eens uitgelegd dat sommige films als klassiek worden beschouwd door bepaalde camera technieken of montage trucs oid, die ik allang gewend ben maar die toen nog helemaal nieuw waren ofzo...
Ja, mijn leraar Nederlands was niet echt bekwaamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je leraar Engels bedoel je ?
Mijn favoriete film is uit de jaren 50.
Martin Scorsece en Francis Ford Coppola hebben daar alles van geleerd en het nooit verbeterd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:41 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja, mijn leraar Nederlands was niet echt bekwaam.
Welke film?
Dit lijkt me ook niet veel eigenlijkquote:
Ik hoop, bid, smeek dat deze post sarcastisch is..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat ze de Engelse Office uitgekozen heeft. Als ze The Office US fragmenten had gekozen dan was dat alleen een reden om te kijken.
Nee, verre van zelfs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoop, bid, smeek dat deze post sarcastisch is..
Ik vind haar in DWDD vreselijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Loohcs het volgende:
Paulien Cornelisse is imho een beetje een 13 in een dozijn gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |