quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Vriendje maakt het uit tijdens pakjesavond
Echt he, dan kan veel goedkoper hoor. Gewoon een beetje slim je tickets boeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
400 euro, damn waren er geen bepaalde acties ofzo
inderdaad als ik het op zoek kom ik veel goedkoper uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, dan kan veel goedkoper hoor. Gewoon een beetje slim je tickets boeken.
Ik ga straks 3 weken onbeperkt door Europa rijden met de trein voor 300quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
inderdaad als ik het op zoek kom ik veel goedkoper uit
je vergeet alleen dat je met een interrail ticket op de stoptreinen gratis kan reizen, de snellere betaal je een toeslag. Tenminste, zo was het een aantal jaar geleden toen ik ging interrailen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 weken onbeperkt door Europa rijden met de trein voor 300
Voor een Thalys betaal je idd al snel 3 cijvertjes...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je vergeet alleen dat je met een interrail ticket op de stoptreinen gratis kan reizen, de snellere betaal je een toeslag. Tenminste, zo was het een aantal jaar geleden toen ik ging interrailen.
TS heeft gisteravond sms gekregen van zijn ex dat ze hem terug wilt, hij is nu onderweg !!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog actie ondernomen TS? Ik bedoel.. we wachten nog op meer pics van madame.
Denk maar niet dat je daarmee op de bonnefooi nog een plekje in de trein van/naar Zuid-Frankrijk vindt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 weken onbeperkt door Europa rijden met de trein voor 300
Mijn acties zijn nog niet echt uitvoerbaar sinds ze nog niet terug is uit France.. buiten dat ik gewoon hier kan doorneuken, pics maken en ze bij haar op de mat gooienquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog actie ondernomen TS? Ik bedoel.. we wachten nog op meer pics van madame.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
TS heeft gisteravond sms gekregen van zijn ex dat ze hem terug wilt, hij is nu onderweg !!
Surequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef Duzzy het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er geen franse lul in komt... of in heeft gezeten al..
BACKFIRE!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:43 schreef Duzzy het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat er geen franse lul in komt... of in heeft gezeten al..
dit topic -> Weer een Australie relatie slachtoffer..quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef Bolter het volgende:
Fok!kers help me hier even, ik kan namelijk een R&P topic herinneren waarbij een kerel werd gedumpt bij aankomst in Australië
Heldquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dit topic -> Weer een Australie relatie slachtoffer..
Goed bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dit topic -> Weer een Australie relatie slachtoffer..
iddeen troost, het kan altijd erger..
Je vreemdgaande wederhelft inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef Bolter het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Mijn god, dan zou ik echt wat willen slopen als ik daar aan kwam.
7 jaar een relatie ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je vreemdgaande wederhelft inderdaad
nee ik ben er ook door gekomen maar bij dit soort stages moet je dus duidelijk wel een beetje voorbreidenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef Duzzy het volgende:
Dus als je chick op stage gaat voor een half jaar ken je het beter uitmaken
of als ze uberhaupt het buitenland in trekt.. al is het een week op vakantie :p
Die gozer die naar Australië ging hield ook contact.. maar dat wil dus ook niet altijd alles zeggen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik ben er ook door gekomen maar bij dit soort stages moet je dus duidelijk wel een beetje voorbreidenen goed contact houden etc.
heb het al zo vaak mis zien gaan
"Ja, ik dacht ik doe het niet per sms"quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze is echt gewoon wel een ontzettend kut wijf dat ze het niet even had gezegd voordat je daar helemaal heen ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |