Pff, ze verstaan genoeg Engels om in bed geluld te worden door een toerist, hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Vertel mij hoe je een franse chicks versiert.. ze verstaan geen andere taal dan frans..
Dat wordt dus of een spontane enorme geile bui van hun kant, of een verkrachting van mij kant
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Fes1-2 het volgende:
Mijn vriendin zit ook al in frankrijk en ik ga daar straks heen..................
Jij bent diegene waar TS voor is gedumpt?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Fes1-2 het volgende:
Mijn vriendin zit ook al in frankrijk en ik ga daar straks heen..................
Dat doet ze nietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mocht ze het uitmaken gewoon daar blijven dus
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef chroestjov het volgende:
TS laat zich naar huis sturen door een ex!
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef chroestjov het volgende:
TS laat zich naar huis sturen door een ex!
Dat zei de mijne ook... ik zat de trein erheen, en het was nog 'ik heb er zin in!' en ook nooit gedacht dat het überhaupt enigszins een beetje fout kon gaan..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat doet ze nietMaar anders dan neuk ik wel een ander chick en post ik hier het verhaal incl. foto's!
Mja, da's Duits hè?!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook... ik zat de trein erheen, en het was nog 'ik heb er zin in!' en ook nooit gedacht dat het überhaupt enigszins een beetje fout kon gaan..
Ze is echt gewoon wel een ontzettend kut wijf dat ze het niet even had gezegd voordat je daar helemaal heen ging.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat zei de mijne ook... ik zat de trein erheen, en het was nog 'ik heb er zin in!' en ook nooit gedacht dat het überhaupt enigszins een beetje fout kon gaan..
Daarom moet TS ook wraak nemen op dit stuk vreten!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze is echt gewoon wel een ontzettend kut wijf dat ze het niet even had gezegd voordat je daar helemaal heen ging.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef postmortum het volgende:
ik ga ervan uit dat dit een verzonnen topic is aangezien ts maar 1 vage foto van zijn ex post
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:40 schreef Fes1-2 het volgende:
Hey duzzy, ik hoorde van mijn chick wel dat iemand daarzo het uit had gemaakt met haar vriendje. In frankrijk dus!! Misschien ga ik wel daarheen waar jou ex-meisje is! Lees je PM even!
Dit dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef MdMa98 het volgende:
Ik zou de rekening van 400 euro bij haar neerleggen..
In beide gevallen wel oké dusquote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Vertel mij hoe je een franse chicks versiert.. ze verstaan geen andere taal dan frans..
Dat wordt dus of een spontane enorme geile bui van hun kant, of een verkrachting van mij kant
ja want : zoals duzzy al zeiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |