Goed bezigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
dit topic -> Weer een Australie relatie slachtoffer..
iddeen troost, het kan altijd erger..
Je vreemdgaande wederhelft inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef Bolter het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Mijn god, dan zou ik echt wat willen slopen als ik daar aan kwam.
7 jaar een relatie ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je vreemdgaande wederhelft inderdaad
nee ik ben er ook door gekomen maar bij dit soort stages moet je dus duidelijk wel een beetje voorbreidenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:06 schreef Duzzy het volgende:
Dus als je chick op stage gaat voor een half jaar ken je het beter uitmaken
of als ze uberhaupt het buitenland in trekt.. al is het een week op vakantie :p
Die gozer die naar Australië ging hield ook contact.. maar dat wil dus ook niet altijd alles zeggen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik ben er ook door gekomen maar bij dit soort stages moet je dus duidelijk wel een beetje voorbreidenen goed contact houden etc.
heb het al zo vaak mis zien gaan
"Ja, ik dacht ik doe het niet per sms"quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze is echt gewoon wel een ontzettend kut wijf dat ze het niet even had gezegd voordat je daar helemaal heen ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |