De keiweek laat je op een ontspannen manier kennis maken met de stad en faciliteiten voor en door studenten. Een introweek van een faculteit of studierichting is vaak veel meer toegespitst op kennismaking met je medestudenten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga gewoon naar de introductieweek voor mijn studie. Lijkt me dit een beetje overbodig met allemaal studenten van andere studies.Heb het druk genoeg zo voor 1 september.
De KEI-week is echt een aanrader. Ik spreek nog regelmatig af met mensen die ik toen heb leren kennen en bovenal was het gewoon een gruwelijke week.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga gewoon naar de introductieweek voor mijn studie. Lijkt me dit een beetje overbodig met allemaal studenten van andere studies.Heb het druk genoeg zo voor 1 september.
Ik ben ook derdejaars en ik ga mij dit jaar voor Veracket inschrijven en tevens een nader te bepalen studentenvereniging.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Renesite het volgende:
We gaan het zien, ben immers (al) derdejaars...
Als je niets kunt vinden moet je het maar even melden, heb nog wel een bedbank te staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Present indien ik een slaapplek kan hosselen !
Geroggeld door m'n ouders, dat wel, woon er samen met m'n zus, maar genoeg ruimte hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef Renesite het volgende:
Sjaars en appartement? Dat doe je euh... goed!?
Daarom ben ik dit jaar ook van de partij!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef El_Bassie het volgende:
Als je in Groningen gaat wonen, móet je gewoon meedoen aan de Keiweek. Er is geen betere manier om kennis te maken met medestudenten en het uitgaansleven.
Super, klinkt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:31 schreef Alxander het volgende:
[..]
Als je niets kunt vinden moet je het maar even melden, heb nog wel een bedbank te staan
Appartement buiten centrum !
Hoe oud is je zus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:09 schreef Alxander het volgende:
[..]
Geroggeld door m'n ouders, dat wel, woon er samen met m'n zus, maar genoeg ruimte hoor
Jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef Alxander het volgende:
Wel leuk, geen single![]()
Ga je ook Keiweeken?
Oké, tof! Idd, genoeg mooie blonde vrouwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:06 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jammer.
Genoeg vrouwen in Groningen die nog wel single zijn though.
Ik ga twee of drie avonden de kroeg in en ik ga wat verenigingen bezoeken.
Jij ?
Kom bij The Knickerbockersquote:
Ook voor heroppakkende voetballers?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kom bij The Knickerbockers
Ongelofelijk gezellige club, veel gratis bier, veel mooie feesten en veel leuke activiteiten! 18 herenteams en 6 damesteams. De hoogst spelende studentenvoetbalvereniging van Nederland
Wat voor afwijking heb jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Bipsje het volgende:
Wordt er ook een beetje geneukt tijdens de KEIweek?
Uiteraard, 17 of 18e zijn leuke teams om het weer op te pakken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Alxander het volgende:
[..]
Ook voor heroppakkende voetballers?(aantal jaar geleden gestopt)
Tuurlijk, een slet als jij hoeft maar aan de bar van de Blauwe Engel te hangen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Bipsje het volgende:
Ooh ik zie dat er vrijdag een orgasmecollege is
Dat heet dan happy hour.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een slet als jij hoeft maar aan de bar van de Blauwe Engel te hangen.
mooie blonde vrouwen heb je ook in rotterdam en zelfs met een exotisch tintje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Alxander het volgende:
[..]
Oké, tof! Idd, genoeg mooie blonde vrouwen
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Alxander het volgende:
Val toch meer op puur blond..![]()
Trouwens, 20 augustus 17.00-18.00 Studentenkerkdienst![]()
Skip
Ohja, dat is opzich wel interessant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?
5 nachten kroeg, 1 uurtje in de kerk. Moet kunnen.
Vind het wel gevaarlijk om me zomaar aan te melden voor een club waar ik nog nooit bij heb gekeken.. Is er nog mogelijkheid eens te kijken daar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Uiteraard, 17 of 18e zijn leuke teams om het weer op te pakken!Ik zit zelf in het 18e, vooral vriendenteam maar we kunnen best een potje ballen. Vorig jaar 2e geworden, dus dit seizoen kampioen
![]()
Als je van plan bent om lid te worden(wat je zeker moet doen, ga je absoluut geen spijt van krijgen), moet je je eigenlijk voor de KEI-week aanmelden want daarna zit de club eigenlijk helemaal vol.
Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?
5 nachten kroeg, 1 uurtje in de kerk. Moet kunnen.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?
Seizoen begint pas in september dus dat wordt lastig. Tijdens de KEI-week is er ook een sportmarkt maar daar staan alle sportverenigingen, krijg je niet een heel goed beeld van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Alxander het volgende:
[..]
Vind het wel gevaarlijk om me zomaar aan te melden voor een club waar ik nog nooit bij heb gekeken.. Is er nog mogelijkheid eens te kijken daar?
En in september is het dus ook direct vol.. lastig..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Seizoen begint pas in september dus dat wordt lastig. Tijdens de KEI-week is er ook een sportmarkt maar daar staan alle sportverenigingen, krijg je niet een heel goed beeld van.
De ontbijtjes bij het Gsp zijn wel zeer aan te raden trouwens!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Alxander het volgende:
Trouwens, 20 augustus 17.00-18.00 Studentenkerkdienst![]()
Skip
Niet ingeloot?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het wordt toch de UIT-week voor mij. Veel plezier en zuipse!
Bijvoorbeeld het Vindicat-pand kom je niet in zonder bandje. Dizkartes denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef Slickk het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n bandje om, had me ingeschreven en alles maar ik heb hem nooit hoeven laten zien aan de deur of iets. Ben niet bij het eindfeest geweest (ging toen op vakantie) dusseh, waar heb je dat ding ooit voor nodig?
Aaah oké, oja, in een dronken bui ben ik nog wel het Dizkartes-gebouw binnen gestapt of het was een andere vereniging... Maarja, als dat alles is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het Vindicat-pand kom je niet in zonder bandje. Dizkartes denk ik ook niet.
Hopelijk heb ik dit jaar wel toffe leiders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Slickk het volgende:
[..]
Aaah oké, oja, in een dronken bui ben ik nog wel het Dizkartes-gebouw binnen gestapt of het was een andere vereniging... Maarja, als dat alles is.Zo'n groepje is wel erg tof trouwens, zolang je maar toffe KEI-leiders hebt (en die had ik niet
)
Van die bandjes die altijd op festivals/feesten gebruikt worden, dus bedrukt met KEI-week en het bijbehorende logo. Dus om voor die paar euro het risico te lopen met een bandje dat nooit zal lijken op het originele bandje lijkt me niet echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:46 schreef DeKstro het volgende:
Hoe zien die bandjes eruit eigenlijk? Koop een willekeurig bandje in dezelfde kleur en volgens mij kom je overal binnen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
De ontbijtjes bij het Gsp zijn wel zeer aan te raden trouwens!
Neuh, denk het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?
Dat inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef BradleyQ het volgende:
Bovendien ligt de helft van die lui 's middags in bed, dus dan vinden ze het juist leuk dat er belangstelling voor is.
Same here, behalve dat het een top week was verschillende vrienden aan overgehouden! Echt een aanrader om heen te gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef pieter_R het volgende:
[..]
De KEI-week is echt een aanrader. Ik spreek nog regelmatig af met mensen die ik toen heb leren kennen en bovenal was het gewoon een gruwelijke week.
Yup, weet de prijs niet meer precies, maar was een euro of twee. Verse jus, spekjes, ei-galore, toast, stokbrood en risk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn die ontbijtjes waar jullie het over hebben die chille supergoedkope ontbijtjes ergens? Ik weet niet meer waar het was want ik was lazerus maar het was wel fucking nice.
Alsof je het Vindicat-pand überhaupt in wil gaan..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het Vindicat-pand kom je niet in zonder bandje. Dizkartes denk ik ook niet.
Het is een geweldige ervaring om oud, opgedroogd bier te ruiken uit de 19e eeuw en van latere jaren om vervolgens een ronleiding te krijgen van een blonde, geile Vindicat-slet die je nauwelijks kan volgen omdat je met je poten aan de kleverige vloer blijft plakken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Merel- het volgende:
[..]
Alsof je het Vindicat-pand überhaupt in wil gaan..
Hmm.. misschien moet ik dan toch even met een kei-groepje mee naar binnensneaken om het toch zelf te zien (en voelen..)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Het is een geweldige ervaring om oud, opgedroogd bier te ruiken uit de 19e eeuw en van latere jaren om vervolgens een ronleiding te krijgen van een blonde, geile Vindicat-slet die je nauwelijks kan volgen omdat je met je poten aan de kleverige vloer blijft plakken.
Zo lang staat Mutua Vides er nu ook weer nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Het is een geweldige ervaring om oud, opgedroogd bier te ruiken uit de 19e eeuw en van latere jaren om vervolgens een ronleiding te krijgen van een blonde, geile Vindicat-slet die je nauwelijks kan volgen omdat je met je poten aan de kleverige vloer blijft plakken.
al die dingen op de grote markt enzo moet je toch wel gratis kunnen zien volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef aaipod het volgende:
Lekker jonge meisjes versieren. Ik ben wel in de stad te vindenZo'n bandje ga ik echter niet regelen denk ik. Ik ken geen leiders dit jaar geloof ik
Film en opening zeker. Voor de kroegentocht, eindfeest en voor verenigingen heb je een bandje nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
al die dingen op de grote markt enzo moet je toch wel gratis kunnen zien volgens mij
Die rondleiding lijkt me erg interessant!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, denk het niet
[..]
Dat inderdaad
Night of the Stars is ook op de markt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Film en opening zeker. Voor de kroegentocht, eindfeest en voor verenigingen heb je een bandje nodig.
Het is volgende week woensdag om 5 uur; of dat na een kerkdienst is weet ik zo gauw nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die rondleiding lijkt me erg interessant!![]()
Is dat dan na die kerkdienst of...? En kan ik dan als niet-bandjesdragende student ook mijn niet studerende vriend meeslepen of is dat teveel van het goede?
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is volgende week woensdag om 5 uur; of dat na een kerkdienst is weet ik zo gauw nietIedereen is welkom, alleen moet je zonder bandje een euro entree betalen voor de kerk
Nee alleen KEI-activiteiten en panden van studentenverenigingen niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:17 schreef DeKstro het volgende:
Kom je überhaupt zonder bandje wel een kroeg in? Als ik op woensdag (kroegentocht) mijn drankje wil doen, kan ik dan gewoon naar binnen? Of alleen bij bepaalde kroegen?
Oepsie, correctie:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is volgende week woensdag om 5 uur; of dat na een kerkdienst is weet ik zo gauw nietIedereen is welkom, alleen moet je zonder bandje een euro entree betalen voor de kerk
van het Keiprogramma van het GSp.quote:16.00-17.00 Gewelventocht in de Martinikerk
Een spannende tocht door en over de gewelven van de Martinikerk: ontdek de geheimen die slechts weinigen kennen! Aanmelden tot uiterlijk 15.45 uur bij de GSp-stand op de Cultuurmarkt.
Merci!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Oepsie, correctie:
[..]
van het Keiprogramma van het GSp.
Vriend van mij heeft er 4 voor ons geregeld, maar ik weet niet of er 4 gaan. Eventueel zou er vast wel ééntje over zijn. Moet even kijken wanneer ik in de stad ben / op welke dagen ik even langs ga. Ben vooral bezig met het verhuizen naar m'n app. in de Herestraatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef aaipod het volgende:
Lekker jonge meisjes versieren. Ik ben wel in de stad te vindenZo'n bandje ga ik echter niet regelen denk ik. Ik ken geen leiders dit jaar geloof ik
In het kei-zine stond dat we daar zondag een SMS over krijgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Alxander het volgende:
Wanneer krijgen we te horen in wat voor groepje we zitten?
Vorig jaar kreeg je dat op een brief die je maandag bij inschrijving krijgt;)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Alxander het volgende:
Wanneer krijgen we te horen in wat voor groepje we zitten?
Dat is dan een nieuwe feature.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
[..]
In het kei-zine stond dat we daar zondag een SMS over krijgen.
Mijn idee, alleen mooi balen dat de voorspellingen zo klote zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:53 schreef Fems het volgende:
Mijn bandje is ook al geregeld.![]()
Hoop op lekker weer: Lekker de gehele dag terrassen en kindjes kijken
Daar hardloop ik regelmatig doorheen, echt de dolste straat van Groningen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef detulp050 het volgende:
Het is hier alweer een drukte van belang in de straat (Jozef Israelsstraat). Erg veel eerstejaars, vaak met papa en mama, een hoop ikeaspul, verfrollers en propvolle auto's met spullen die de nieuw gehuurde kamertjes moeten vullenZal wel weer een roerig weekje worden 's avonds, wel leuk om te zien altijd. Aan hen die meedoen: veel plezier gewenst!
Woont mijn KEIleider blijkbaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef detulp050 het volgende:
Het is hier alweer een drukte van belang in de straat (Jozef Israelsstraat). Erg veel eerstejaars, vaak met papa en mama, een hoop ikeaspul, verfrollers en propvolle auto's met spullen die de nieuw gehuurde kamertjes moeten vullenZal wel weer een roerig weekje worden 's avonds, wel leuk om te zien altijd. Aan hen die meedoen: veel plezier gewenst!
Eindfeest is altijd buiten het centrum, daarom is het ook altijd mislukt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Bosjebloemen het volgende:
het eindfeest is toch ook op de grote markt?! daar moet je een bandje voor hebben? hoe zit dat dan met het festival op woensdag? dan komt Jiggy. en die avond dat Kraan en Xvibe komen? dat is toch allemaal op de grote markt..
Brakke ouderejaars zijn er ook voldoendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Arnette het volgende:
Nou ik heb inmiddels al wat (brakke) sjaars gespot in Groningen, wel grappig om te zien hoe verdwaald sommigen om zich heen kijken. In de supermarkt werd al weer genoeg Energydrink verkocht, ook het kassameisje doet blijkbaar mee met de intro. Ze hebben in ieder geval allemaal zo'n mooie roze fluoriserend bandje om...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi gegeten bij het Pakhuis, parade gecheckt en toen bier drinken op Grote Markt met night of the songs.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef BradleyQ het volgende:
Op die leeftijd doet zo'n blikje nog wonderen. Vanaf je 21e heb je de capaciteit niet meer om 5 dagen lam te worden en het te overleven.
I call bullshitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef BradleyQ het volgende:
Op die leeftijd doet zo'n blikje nog wonderen. Vanaf je 21e heb je de capaciteit niet meer om 5 dagen lam te worden en het te overleven.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Wat een onzin!
Vanavond is Melon is Pand48.
Ik hos nog rond tot half zeven!quote:
Anyone?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef Maryn. het volgende:
Weet iemand wat 'n kaartje kost voor eindfeest?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[..]
Ik hos nog rond tot half zeven!![]()
Zero consequences! Tot nu toe.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:08 schreef Panzermaus het volgende:
Wollah, net terug. Hele kroegentocht gedaan denk ik en mooi blijven hangen met paar mensen. Ben wel kapot nu.
Ook nog ergens ontbijt gehaald?quote:
Ik was niet bij Jiggy (helaas) maar het was niet zo vet? Ben bang dat men bij De Kraan het nog minder zal hebben, hij loopt dan wel al een tijdje bij Noahs Ark maar als mensen Jiggy niet kennen is het bij Kraantje Pappie nog minder ben ik bang...ga helaas niet naar het eindfeest.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Reintji het volgende:
Kraantje Pappie!
Hopelijk meer respons dan bij Jiggy Dje
Het was tof, maar de opkomst was nogal magertjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik was niet bij Jiggy (helaas) maar het was niet zo vet? Ben bang dat men bij De Kraan het nog minder zal hebben, hij loopt dan wel al een tijdje bij Noahs Ark maar als mensen Jiggy niet kennen is het bij Kraantje Pappie nog minder ben ik bang...ga helaas niet naar het eindfeest.
Ik ben wel maandag naar Albertus geweest om Diggy Dex te zien, en dat was echt heel vet, iedereen ging uit z'n dak. Ook was het met band en dat is ook wel tof. Voordeel is gewoon dat je dan in een kleinere ruimte zit en niet zo'n podium op een plein.
Goed, dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef aaipod het volgende:
Man-o-man wat ben ik brak. Vanmorgen 8 uur thuis. Dat eindfeest wordt hem (gelukkig) niet voor mij bij gebrek aan een bandjeMooie week gehad
Kokomoko was veels te druk, niet echt tof. En de laatste keer dat ik er kwam heette het nog The Palace en behalve die boot in het midden is er niet veel veranderd volgens mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Goed, dat dusOngelooflijk zeg...
Waren hier nog mensen gisteren in de Kokomo? Wel veel chagrijnige gezichten gezien gister zeg, kom op man, het is een feestjeHeb me daar prima vermaakt, 10 euro - 10 bier... Net een half uurtje wakker.
Veel te druk? Ik kwam er om half 3, er stond geen rij maar was binnen wel gezellig druk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kokomoko was veels te druk, niet echt tof. En de laatste keer dat ik er kwam heette het nog The Palace en behalve die boot in het midden is er niet veel veranderd volgens mij.
Zelf heb ik via de intro mensen leren kennen waar het tof mee was om laten in werkgroepen te zitten en twee daar van zijn nu nog steeds twee goede vriendenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stefanovich het volgende:
Zit nu te twijfelen om op intro kamp van de studie te gaan, kost weer een boel knaken.... Wat doen jullie? Lijkt me aan de ene kant wel chill, anders ken je straks niemand bij college's..
Altijd erg gezellig, zeker doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stefanovich het volgende:
Leuke week! Had niet zo'n leuk groepje, maar was met vrienden dus heb me wel vermaaktHele week sjikker, elke dag weer fris en fruitig op... Grappig, vannacht voor het eerst weer goed geslapen, geen alcohol gehad en voel me nu pas echt brak
Zit nu te twijfelen om op intro kamp van de studie te gaan, kost weer een boel knaken.... Wat doen jullie? Lijkt me aan de ene kant wel chill, anders ken je straks niemand bij college's..
Vond het eigenlijk geen reet aan. 'Leuke' activiteiten doen, leiders die je behandelen als kleine kinderen, duur bier. Volgens mij had niemand van de hele groep er écht zin in.. Pleur die hele groep bij elkaar in een kroeg of per klas en er ontstaan wel leuke gesprekken en dergelijke. Niet van dat geforceerde, heel irritant. En dan kost het ook nog een hoop geld.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Stefanovich het volgende:
Leuke week! Had niet zo'n leuk groepje, maar was met vrienden dus heb me wel vermaaktHele week sjikker, elke dag weer fris en fruitig op... Grappig, vannacht voor het eerst weer goed geslapen, geen alcohol gehad en voel me nu pas echt brak
Daarenboven ziet iedereen er zo brak uit op een kamp. En je voelt je immer kut doordat er lawaai is en nattigheid in de tent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk geen reet aan. 'Leuke' activiteiten doen, leiders die je behandelen als kleine kinderen, duur bier. Volgens mij had niemand van de hele groep er écht zin in.. Pleur die hele groep bij elkaar in een kroeg of per klas en er ontstaan wel leuke gesprekken en dergelijke. Niet van dat geforceerde, heel irritant. En dan kost het ook nog een hoop geld.
Haha ja, maar op die manier redeneren kan alles wel leuk zijn. Ik heb er niks mee. En bij ons was het ook nog 'verplicht'. Je krijgt welgeteld een studiepunt voor het aanwezig zijn op het introductiekamp en als je niet aanwezig was moest je een vervangende opdracht doen voor SLB. En dat noemen ze dan hoger onderwijs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daarenboven ziet iedereen er zo brak uit op een kamp. En je voelt je immer kut doordat er lawaai is en nattigheid in de tent.![]()
Met je groep in een kroeg zitten is echt dubbel win. Maar kamp kan ook leuk zijn. Hangt af van wat je leuk vindt.
Ik weet niet of die van mij verplicht is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha ja, maar op die manier redeneren kan alles wel leuk zijn. Ik heb er niks mee. En bij ons was het ook nog 'verplicht'. Je krijgt welgeteld een studiepunt voor het aanwezig zijn op het introductiekamp en als je niet aanwezig was moest je een vervangende opdracht doen voor SLB. En dat noemen ze dan hoger onderwijs.
Een studiepunt voor een kamp? Daar heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha ja, maar op die manier redeneren kan alles wel leuk zijn. Ik heb er niks mee. En bij ons was het ook nog 'verplicht'. Je krijgt welgeteld een studiepunt voor het aanwezig zijn op het introductiekamp en als je niet aanwezig was moest je een vervangende opdracht doen voor SLB. En dat noemen ze dan hoger onderwijs.
Als je aan een HBO-opleiding begint bij Hanze. Welkom.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Een studiepunt voor een kamp? Daar heb ik nog nooit van gehoord!![]()
Ja, alsnog onzin dat ze die introductie verplicht maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ik had er geen studiepunt voor. Maar sommige studies wel!
Ik zit aan de RUG. Wij zweten zwoegen 40 (soms 80) uur voor een punt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je aan een HBO-opleiding begint bij Hanze. Welkom.
Duh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:39 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik zit aan de RUG. Wij zweten 40 (soms 80) uur voor een punt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studiepuntquote:In Nederland stond een studiepunt gelijk aan veertig uur studiebelasting. Als een bepaalde module op veertig uur werd geschat, had de module dus de zwaarte van één studiepunt. Een week bestaat uit veertig studie-uren. Een volledig studiejaar bestaat uit 42 studieweken en dus uit 42 studiepunten, wat overeenkomt met 42 × 40 uur = 1680 uur per jaar
Ik denk wel dat het erg aan de opleiding ligt. Bij Fysiotherapie is het kamp echt 1 grote achtbaan met super toffe feestjes 's avonds en bier voor 1,50 geloof ik!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wij ook gewoon in een legertent en activiteiten doen met de klas. Maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan. Daarom zou ik ook liever naar de RuG eigenlijk. Dan kun je zelf je shit doen inplaats van werken in van die kutgroepjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het erg aan de opleiding ligt. Bij Fysiotherapie is het kamp echt 1 grote achtbaan met super toffe feestjes 's avonds en bier voor 1,50 geloof ik!. Dat is echt een kamp waarbij je als klas samen moet werken en je elkaar daadwerkelijk leert kennen. Met de hele klas in 1 legertent slapen enzo (wel eerst zelf opzetten natuurlijk
). Maar dat komt ook omdat de man/vrouw verdeling bij ons iets van 40/60 is, en dat maakt het misschien ook interessanter!
Phisical therapists? Jullie behandelen mensen die zich bezig houden met Phishing? Laat die vertaling alsjeblieft nooit op een sollicitatiebrief belanden mocht je ooit nog eens internationaal gaan solliciteren.quote:
Hehe, gelukkig heb ik noch wat met het maken noch het plaatsen van het filmpje te maken. Maar Physical Therapist zou beter zijn idd..:Dquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef aaipod het volgende:
[..]
Phisical therapists? Jullie behandelen mensen die zich bezig houden met Phishing? Laat die vertaling alsjeblieft nooit op een sollicitatiebrief belanden mocht je ooit nog eens internationaal gaan solliciteren.
Dan is het goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig heb ik noch wat met het maken noch het plaatsen van het filmpje te maken. Maar Physical Therapist zou beter zijn idd..:D
Heb je het over het inrokamp? Dit was ook wel van toepassing op mijn kei-groepje trouwens, alleen was het bier niet duur(in cafe het kasteel 13 bier voor 10 euroquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk geen reet aan. 'Leuke' activiteiten doen, leiders die je behandelen als kleine kinderen, duur bier. Volgens mij had niemand van de hele groep er écht zin in.. Pleur die hele groep bij elkaar in een kroeg of per klas en er ontstaan wel leuke gesprekken en dergelijke. Niet van dat geforceerde, heel irritant. En dan kost het ook nog een hoop geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |