abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84861962
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef MaxC het volgende:

[..]

Seizoen begint pas in september dus dat wordt lastig. Tijdens de KEI-week is er ook een sportmarkt maar daar staan alle sportverenigingen, krijg je niet een heel goed beeld van.
En in september is het dus ook direct vol.. lastig..
pi_84865144
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Alxander het volgende:
Trouwens, 20 augustus 17.00-18.00 Studentenkerkdienst :r :r Skip
De ontbijtjes bij het Gsp zijn wel zeer aan te raden trouwens!
pi_84906159
Hehe, als het goed is heb ik net op tijd een kamer, dus kan ik ook mooi mee feesten... ben ook een freshmen :P Ik ga alleen denk ik niet al die rare shit doen, gewoon bandjes regelen en een beetje zuipen en die feestjes af... heb helaas geen slaapplek in de aanbieding... al bezet :P
pi_84907076
Het wordt toch de UIT-week voor mij. Veel plezier en zuipse! :9
Moo
pi_84914320
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Het wordt toch de UIT-week voor mij. Veel plezier en zuipse! :9
Niet ingeloot?
pi_84914791
Goedkoop zuipen! Welke kei-leider hier doet zijn bandje even los om, verkoopt hem aan mij voor 10 euro en haalt vervolgens zelf een nieuwe voor 10 euro!?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:37:14 #57
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84920748
Ik had vorig jaar zo'n bandje om, had me ingeschreven en alles maar ik heb hem nooit hoeven laten zien aan de deur of iets. Ben niet bij het eindfeest geweest (ging toen op vakantie) dusseh, waar heb je dat ding ooit voor nodig?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:39:59 #58
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84920875
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:37 schreef Slickk het volgende:
Ik had vorig jaar zo'n bandje om, had me ingeschreven en alles maar ik heb hem nooit hoeven laten zien aan de deur of iets. Ben niet bij het eindfeest geweest (ging toen op vakantie) dusseh, waar heb je dat ding ooit voor nodig?
Bijvoorbeeld het Vindicat-pand kom je niet in zonder bandje. Dizkartes denk ik ook niet.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:51:11 #59
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_84921304
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef BradleyQ het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld het Vindicat-pand kom je niet in zonder bandje. Dizkartes denk ik ook niet.
Aaah oké, oja, in een dronken bui ben ik nog wel het Dizkartes-gebouw binnen gestapt of het was een andere vereniging... Maarja, als dat alles is. :) Zo'n groepje is wel erg tof trouwens, zolang je maar toffe KEI-leiders hebt (en die had ik niet :'))
pi_84943425
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Slickk het volgende:

[..]

Aaah oké, oja, in een dronken bui ben ik nog wel het Dizkartes-gebouw binnen gestapt of het was een andere vereniging... Maarja, als dat alles is. :) Zo'n groepje is wel erg tof trouwens, zolang je maar toffe KEI-leiders hebt (en die had ik niet :'))
Hopelijk heb ik dit jaar wel toffe leiders.
pi_84981938
Hoe zien die bandjes eruit eigenlijk? Koop een willekeurig bandje in dezelfde kleur en volgens mij kom je overal binnen
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
pi_84985236
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 18:46 schreef DeKstro het volgende:
Hoe zien die bandjes eruit eigenlijk? Koop een willekeurig bandje in dezelfde kleur en volgens mij kom je overal binnen
Van die bandjes die altijd op festivals/feesten gebruikt worden, dus bedrukt met KEI-week en het bijbehorende logo. Dus om voor die paar euro het risico te lopen met een bandje dat nooit zal lijken op het originele bandje lijkt me niet echt de moeite waard. :P
pi_85005202
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef Reintji het volgende:

[..]

De ontbijtjes bij het Gsp zijn wel zeer aan te raden trouwens!
^O^

Ik snap dat de Keiweek een week tsjokkievol bier, gebrek aan slaap en dergelijke is, maar ik doe toch een poging:

[promopraatje]
Iedereen die tijdens de studie behoefte heeft aan een leuk en gezellig studentenplatform (lees: geen vereniging, dus geen lidmaatschap, contributiekosten, verplichtingen oid) voor levensbeschouwing, filosofie, religie, kunst, wetenschap etc. etc. kan bij het GSp terecht:

GSp

op de Kraneweg 33. Er worden eetavonden, cursussen, en lezingen georganiseerd over bovenstaande onderwerpen. Daarnaast is er de ruimte voor de nodige gezelligheid en borrels. Het GSp heeft de naam "Christelijk" te zijn aangezien we ook oecumenische kerkdiensten organiseren zondags, maar het is dus veel breder en religie wordt vanuit een nogal ander oogpunt bekeken dan de Christelijke studentenverenigingen in Groningen.

Het Keiprogramma vind je hier , en zelf ga ik een rondleiding door de Martinikerk en de gewelven geven, dus voor iedereen die ook nog een klein beetje cultuur en zingeving wil hebben tijdens de Keiweek: U zijt van harte uitgenodigd! :7 *O*

[/promopraatje]
pi_85005643
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Oneself het volgende:

[..]

Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?
Neuh, denk het niet :)

quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef BradleyQ het volgende:

Bovendien ligt de helft van die lui 's middags in bed, dus dan vinden ze het juist leuk dat er belangstelling voor is.
Dat inderdaad :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:23:42 #65
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_85026481
KEIweek!! Ik ga em ook doen, ben best bekend in Groningen, maar dat mag de pret niet drukken. ;) Volgende week betrek ik mijn kamer, dan kan het feest beginnen!
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
  FOK!fossiel zondag 8 augustus 2010 @ 22:26:19 #66
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_85026589
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef pieter_R het volgende:

[..]

De KEI-week is echt een aanrader. Ik spreek nog regelmatig af met mensen die ik toen heb leren kennen en bovenal was het gewoon een gruwelijke week. (8>
Same here, behalve dat het een top week was verschillende vrienden aan overgehouden! Echt een aanrader om heen te gaan.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_85039006
@ Haushofer. Dat is geen promopraatje, maar gewoon waar. Heb aantal jaren in de tapcommissie van de kei gezeten en steevast nog een oprecht en gezellig onthaal na de nacht aan de kraneweg!
  maandag 9 augustus 2010 @ 09:49:10 #68
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_85039111
Zijn die ontbijtjes waar jullie het over hebben die chille supergoedkope ontbijtjes ergens? Ik weet niet meer waar het was want ik was lazerus maar het was wel fucking nice.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_85039167
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn die ontbijtjes waar jullie het over hebben die chille supergoedkope ontbijtjes ergens? Ik weet niet meer waar het was want ik was lazerus maar het was wel fucking nice.
Yup, weet de prijs niet meer precies, maar was een euro of twee. Verse jus, spekjes, ei-galore, toast, stokbrood en risk!

Wel een stukje lopen vanaf centrum.
pi_85039939
Ik vond het super twee jaar terug!! Ga zeker dit jaar ook weer een kijkje nemen. Komt bij ons in huis ook een nieuw meisje zitten, die aan haar eerste jaar aan de RUG gaat beginnen. Het wordt zeker gezellig denk ik :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 10:33:36 ]
pi_85054809
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef BradleyQ het volgende:

[..]

Alsof je het Vindicat-pand überhaupt in wil gaan.. :r
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_85089042
Keiweek vorig jaar was zeer geslaagd! Nu ga ik lekker kei-tante spelen. :)

Tip: Ga niet naar dyonisos om te ontbijten, ze hebben de deur gewoon dicht zitten. GSp had erg goede ontbijtjes, alhoewel ei voor mij 's ochtends toch niet goed valt. :) Verder zijn de feesten bij dizkartes gezellig en hoop ik dat iedereen een goed groepje vindt! Groepje niet leuk? Schaam je niet om je ergens anders bij aan te sluiten!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:59:01 #73
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_85092902
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Merel- het volgende:

[..]

Alsof je het Vindicat-pand überhaupt in wil gaan.. :r
Het is een geweldige ervaring om oud, opgedroogd bier te ruiken uit de 19e eeuw en van latere jaren om vervolgens een ronleiding te krijgen van een blonde, geile Vindicat-slet die je nauwelijks kan volgen omdat je met je poten aan de kleverige vloer blijft plakken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:15:36 #74
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85093677
Lekker jonge meisjes versieren. Ik ben wel in de stad te vinden :D Zo'n bandje ga ik echter niet regelen denk ik. Ik ken geen leiders dit jaar geloof ik :(
pi_85102549
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef BradleyQ het volgende:

[..]

Het is een geweldige ervaring om oud, opgedroogd bier te ruiken uit de 19e eeuw en van latere jaren om vervolgens een ronleiding te krijgen van een blonde, geile Vindicat-slet die je nauwelijks kan volgen omdat je met je poten aan de kleverige vloer blijft plakken.
Hmm.. misschien moet ik dan toch even met een kei-groepje mee naar binnensneaken om het toch zelf te zien (en voelen..)
Beauty is in the eye of the beholder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')