De keiweek laat je op een ontspannen manier kennis maken met de stad en faciliteiten voor en door studenten. Een introweek van een faculteit of studierichting is vaak veel meer toegespitst op kennismaking met je medestudenten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga gewoon naar de introductieweek voor mijn studie. Lijkt me dit een beetje overbodig met allemaal studenten van andere studies.Heb het druk genoeg zo voor 1 september.
De KEI-week is echt een aanrader. Ik spreek nog regelmatig af met mensen die ik toen heb leren kennen en bovenal was het gewoon een gruwelijke week.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga gewoon naar de introductieweek voor mijn studie. Lijkt me dit een beetje overbodig met allemaal studenten van andere studies.Heb het druk genoeg zo voor 1 september.
Ik ben ook derdejaars en ik ga mij dit jaar voor Veracket inschrijven en tevens een nader te bepalen studentenvereniging.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Renesite het volgende:
We gaan het zien, ben immers (al) derdejaars...
Als je niets kunt vinden moet je het maar even melden, heb nog wel een bedbank te staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Present indien ik een slaapplek kan hosselen !
Geroggeld door m'n ouders, dat wel, woon er samen met m'n zus, maar genoeg ruimte hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef Renesite het volgende:
Sjaars en appartement? Dat doe je euh... goed!?
Daarom ben ik dit jaar ook van de partij!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef El_Bassie het volgende:
Als je in Groningen gaat wonen, móet je gewoon meedoen aan de Keiweek. Er is geen betere manier om kennis te maken met medestudenten en het uitgaansleven.
Super, klinkt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:31 schreef Alxander het volgende:
[..]
Als je niets kunt vinden moet je het maar even melden, heb nog wel een bedbank te staan
Appartement buiten centrum !
Hoe oud is je zus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:09 schreef Alxander het volgende:
[..]
Geroggeld door m'n ouders, dat wel, woon er samen met m'n zus, maar genoeg ruimte hoor
Jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef Alxander het volgende:
Wel leuk, geen single![]()
Ga je ook Keiweeken?
Oké, tof! Idd, genoeg mooie blonde vrouwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:06 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jammer.
Genoeg vrouwen in Groningen die nog wel single zijn though.
Ik ga twee of drie avonden de kroeg in en ik ga wat verenigingen bezoeken.
Jij ?
Kom bij The Knickerbockersquote:
Ook voor heroppakkende voetballers?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kom bij The Knickerbockers
Ongelofelijk gezellige club, veel gratis bier, veel mooie feesten en veel leuke activiteiten! 18 herenteams en 6 damesteams. De hoogst spelende studentenvoetbalvereniging van Nederland
Wat voor afwijking heb jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Bipsje het volgende:
Wordt er ook een beetje geneukt tijdens de KEIweek?
Uiteraard, 17 of 18e zijn leuke teams om het weer op te pakken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:17 schreef Alxander het volgende:
[..]
Ook voor heroppakkende voetballers?(aantal jaar geleden gestopt)
Tuurlijk, een slet als jij hoeft maar aan de bar van de Blauwe Engel te hangen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Bipsje het volgende:
Ooh ik zie dat er vrijdag een orgasmecollege is
Dat heet dan happy hour.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een slet als jij hoeft maar aan de bar van de Blauwe Engel te hangen.
mooie blonde vrouwen heb je ook in rotterdam en zelfs met een exotisch tintje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Alxander het volgende:
[..]
Oké, tof! Idd, genoeg mooie blonde vrouwen
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Alxander het volgende:
Val toch meer op puur blond..![]()
Trouwens, 20 augustus 17.00-18.00 Studentenkerkdienst![]()
Skip
Ohja, dat is opzich wel interessant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?
5 nachten kroeg, 1 uurtje in de kerk. Moet kunnen.
Vind het wel gevaarlijk om me zomaar aan te melden voor een club waar ik nog nooit bij heb gekeken.. Is er nog mogelijkheid eens te kijken daar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Uiteraard, 17 of 18e zijn leuke teams om het weer op te pakken!Ik zit zelf in het 18e, vooral vriendenteam maar we kunnen best een potje ballen. Vorig jaar 2e geworden, dus dit seizoen kampioen
![]()
Als je van plan bent om lid te worden(wat je zeker moet doen, ga je absoluut geen spijt van krijgen), moet je je eigenlijk voor de KEI-week aanmelden want daarna zit de club eigenlijk helemaal vol.
Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook rondleiding krijgen in de Martinikerk (inclusief de gewelven eronder)?
5 nachten kroeg, 1 uurtje in de kerk. Moet kunnen.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh serieus? Moet je voor die rondleiding per se ingeschreven staan voor de KEI-week?
Seizoen begint pas in september dus dat wordt lastig. Tijdens de KEI-week is er ook een sportmarkt maar daar staan alle sportverenigingen, krijg je niet een heel goed beeld van.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef Alxander het volgende:
[..]
Vind het wel gevaarlijk om me zomaar aan te melden voor een club waar ik nog nooit bij heb gekeken.. Is er nog mogelijkheid eens te kijken daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |