Dat is dan een nieuwe feature.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
[..]
In het kei-zine stond dat we daar zondag een SMS over krijgen.
Mijn idee, alleen mooi balen dat de voorspellingen zo klote zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:53 schreef Fems het volgende:
Mijn bandje is ook al geregeld.![]()
Hoop op lekker weer: Lekker de gehele dag terrassen en kindjes kijken
Daar hardloop ik regelmatig doorheen, echt de dolste straat van Groningen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef detulp050 het volgende:
Het is hier alweer een drukte van belang in de straat (Jozef Israelsstraat). Erg veel eerstejaars, vaak met papa en mama, een hoop ikeaspul, verfrollers en propvolle auto's met spullen die de nieuw gehuurde kamertjes moeten vullenZal wel weer een roerig weekje worden 's avonds, wel leuk om te zien altijd. Aan hen die meedoen: veel plezier gewenst!
Woont mijn KEIleider blijkbaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef detulp050 het volgende:
Het is hier alweer een drukte van belang in de straat (Jozef Israelsstraat). Erg veel eerstejaars, vaak met papa en mama, een hoop ikeaspul, verfrollers en propvolle auto's met spullen die de nieuw gehuurde kamertjes moeten vullenZal wel weer een roerig weekje worden 's avonds, wel leuk om te zien altijd. Aan hen die meedoen: veel plezier gewenst!
Eindfeest is altijd buiten het centrum, daarom is het ook altijd mislukt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Bosjebloemen het volgende:
het eindfeest is toch ook op de grote markt?! daar moet je een bandje voor hebben? hoe zit dat dan met het festival op woensdag? dan komt Jiggy. en die avond dat Kraan en Xvibe komen? dat is toch allemaal op de grote markt..
Brakke ouderejaars zijn er ook voldoendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Arnette het volgende:
Nou ik heb inmiddels al wat (brakke) sjaars gespot in Groningen, wel grappig om te zien hoe verdwaald sommigen om zich heen kijken. In de supermarkt werd al weer genoeg Energydrink verkocht, ook het kassameisje doet blijkbaar mee met de intro. Ze hebben in ieder geval allemaal zo'n mooie roze fluoriserend bandje om...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi gegeten bij het Pakhuis, parade gecheckt en toen bier drinken op Grote Markt met night of the songs.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef BradleyQ het volgende:
Op die leeftijd doet zo'n blikje nog wonderen. Vanaf je 21e heb je de capaciteit niet meer om 5 dagen lam te worden en het te overleven.
I call bullshitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef BradleyQ het volgende:
Op die leeftijd doet zo'n blikje nog wonderen. Vanaf je 21e heb je de capaciteit niet meer om 5 dagen lam te worden en het te overleven.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Wat een onzin!
Vanavond is Melon is Pand48.
Ik hos nog rond tot half zeven!quote:
Anyone?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:46 schreef Maryn. het volgende:
Weet iemand wat 'n kaartje kost voor eindfeest?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[..]
Ik hos nog rond tot half zeven!![]()
Zero consequences! Tot nu toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |