Haha rofl heldquote:Op maandag 26 juli 2010 02:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Inderdaad, die neger hoort helemaal geen geld te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Ik vind die rotkop van Justin anders best aanstootgevendquote:
en gij denkt dat biebah die auto zelf heeft betaalt?quote:
Die ferrari is eigendom van Sean Kingston maar dat neemt niet weg dat Bieber werkt voor zijn geldquote:Op maandag 26 juli 2010 02:43 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
en gij denkt dat biebah die auto zelf heeft betaalt?
Daar mag je in Amerika op je 16e mee beginnenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:37 schreef tomaat52 het volgende:
Mag hij/ zij al autorijden? Hij is toch 16 ofzo?
haha, die neger is zo dun als het kwartjequote:Op maandag 26 juli 2010 02:26 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]->[ afbeelding ]
Klacht: JB had 1.200.000 negers kunnen helpen ipv die auto.
Heldquote:Op maandag 26 juli 2010 11:02 schreef Pakspul het volgende:
Check die neger klein zijn, vijf kwartje groot
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:33 schreef M-I-L-F het volgende:
Alsof die neger zo goed kan dansen, zingen en performen als Justin Bieber...Nee, beter dan Justin Bieber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Meestal kopen ze er pistolen van. Dus je moet net zolang geld geven, totdat het probleem er niet meer is.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:34 schreef zoefschildpad het volgende:
25 guldencent en dan? dan eet dat negertje 1 keer? Als je dat vaak genoeg doet komen er vanzelf weer meer negertjes die eten moeten hebben, dat lost duidelijk alle problemen op.
En nu?quote:
Ik dacht ook zoiets. Of 12 ofzo.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
blijkt ie dus 16 te zijnen mag ie autorijden
Je ziet gewoon dat ie heeft lopen snuiven van die 25 cent.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo te zien heeft die neger de 25 cent niet nodig om te eten, anders had ie 'm wel gebruikt in plaats van ermee te patsenDoet mij ook pijn om te zien dat er zoveel belastinggeld uit wordt gegeven aan negers terwijl ze het blijkbaar niet eens nodig hebben
Heldquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo te zien heeft die neger de 25 cent niet nodig om te eten, anders had ie 'm wel gebruikt in plaats van ermee te patsenDoet mij ook pijn om te zien dat er zoveel belastinggeld uit wordt gegeven aan negers terwijl ze het blijkbaar niet eens nodig hebben
True, Truequote:Op maandag 26 juli 2010 13:09 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Die neger is slecht voor de economie, Justin Bieber tankt tenminste!
Nee, jezelf naaien, een goed kwartje is tegenwoordig een eurootje of 1,5 waardquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Heey, ik heb nog allemaal kwartjes uit 1994 hier in huis liggen. Dus als ik die opstuur naar Afrika help ik daar negers mee?
Waarom heeft niemand me dat verteld?!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Nee, jezelf naaien, een goed kwartje is tegenwoordig een eurootje of 1,5 waard
Taxateurs worden doodgezwegenquote:
"we" wilden wel de gulden houden hoor, maar het is ons door de strot geduwd, met de landen die wel luisterden naar "het volk" gaat het overigens nog prima (zo niet beter) mee, stem cda pvda groenlinks enz en het komt allemaal goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Taxateurs worden doodgezwegen![]()
Ik heb er oude dubbeltjes ('48) gecashed voor 18 euro
En een oud goudentientje ¤ 320 -,
Hadden we gvd die gulden maar gehouden XD
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Mongool was toch bezig het te veranderen, zielig mannetje.
Luisteren naar het volkquote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
"we" wilden wel de gulden houden hoor, maar het is ons door de strot geduwd, met de landen die wel luisterden naar "het volk" gaat het overigens nog prima (zo niet beter) mee, stem cda pvda groenlinks enz en het komt allemaal goed.
Bron?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Chowi het volgende:
Wilders luistert ook naar het volk zegt 'ie.
Heethoofdig kampertjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
schijthoofd ben je zonder enig respect voor jezelf. met je
Wat is een kampertje, kabouter in een klein holletje? maak jezelf toch niet zo belachelijk stumper.quote:
ssssssshhhhhhtttttt Straks komt ie nog met scooterhomiesquote:
Je trekt het je wel aan hè? Jammer dat ze op de sociale werkplaats internet hebben, krijg je dit soort toestanden.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef BoeMMetje het volgende:
Ben je trouwens vandaag nog gepepen in het park? over aso gedrag gesproken, kutmongool.
Ga je nu je virtuele vriendje lopen verdedigen, wat een lul ben jij zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
ssssssshhhhhhtttttt Straks komt ie nog met scooterhomies
naar je toe man. Alle kampen te samen in 1 scootercrew
je weet zelf. Dik stoer. Niks alleen durven doen.
Gepijpt..doe je dat ?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef BoeMMetje het volgende:
Ben je trouwens vandaag nog gepepen in het park? over aso gedrag gesproken, kutmongool.
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je trekt het je wel aan hè? Jammer dat ze op de sociale werkplaats internet hebben, krijg je dit soort toestanden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Ga je nu je virtuele vriendje lopen verdedigen, wat een lul ben jij zeg.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.
Wat een scheldwoorden in 1 post zeg....quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.
Iets met ene rare naam enz.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Gast dit is Fok!. Je moet tegen een 'stootje' kunnen hoor
![]()
Bedoel, het zijn maar een paar woordjes
Gefrustreerde volksbuurtersquote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
DIT GAAT TE VER. MIJN OPOE IS AAN HEL OVERLEDEN JA?! SMERIGE HOND.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Sociaal gestoorde goorlap met je smiley`s loop naar de hel kankerlijer.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Sociaal gestoorde goorlap met je smiley`s loop naar de hel kankerlijer.
Bah.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
EikelPuist en stootjes......
![]()
Neee ik doe niet aan dat soort sex
everybody come take my hand we walk this road together trought the storm whatever wheather cold or warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |