Je trekt het je wel aan hè? Jammer dat ze op de sociale werkplaats internet hebben, krijg je dit soort toestanden.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef BoeMMetje het volgende:
Ben je trouwens vandaag nog gepepen in het park? over aso gedrag gesproken, kutmongool.
Ga je nu je virtuele vriendje lopen verdedigen, wat een lul ben jij zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
ssssssshhhhhhtttttt Straks komt ie nog met scooterhomies
naar je toe man. Alle kampen te samen in 1 scootercrew
je weet zelf. Dik stoer. Niks alleen durven doen.
Gepijpt..doe je dat ?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:41 schreef BoeMMetje het volgende:
Ben je trouwens vandaag nog gepepen in het park? over aso gedrag gesproken, kutmongool.
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je trekt het je wel aan hè? Jammer dat ze op de sociale werkplaats internet hebben, krijg je dit soort toestanden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:44 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Ga je nu je virtuele vriendje lopen verdedigen, wat een lul ben jij zeg.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.
Wat een scheldwoorden in 1 post zeg....quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Nee jij begint met je smiley he, ga nu niet de rollen om lopen draaien he, viezerik, vuile manipulist binnen 5 seconden reageren op iemand die een per ongeluk foute quote maakt, jij bent hier de klootzak hoor niet ik.
Iets met ene rare naam enz.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Gast dit is Fok!. Je moet tegen een 'stootje' kunnen hoor
![]()
Bedoel, het zijn maar een paar woordjes
Gefrustreerde volksbuurtersquote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
DIT GAAT TE VER. MIJN OPOE IS AAN HEL OVERLEDEN JA?! SMERIGE HOND.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Sociaal gestoorde goorlap met je smiley`s loop naar de hel kankerlijer.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Sociaal gestoorde goorlap met je smiley`s loop naar de hel kankerlijer.
Bah.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
EikelPuist en stootjes......
![]()
Neee ik doe niet aan dat soort sex
everybody come take my hand we walk this road together trought the storm whatever wheather cold or warmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |