Nee, jezelf naaien, een goed kwartje is tegenwoordig een eurootje of 1,5 waardquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Chowi het volgende:
Heey, ik heb nog allemaal kwartjes uit 1994 hier in huis liggen. Dus als ik die opstuur naar Afrika help ik daar negers mee?
Waarom heeft niemand me dat verteld?!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Nee, jezelf naaien, een goed kwartje is tegenwoordig een eurootje of 1,5 waard
Taxateurs worden doodgezwegenquote:
"we" wilden wel de gulden houden hoor, maar het is ons door de strot geduwd, met de landen die wel luisterden naar "het volk" gaat het overigens nog prima (zo niet beter) mee, stem cda pvda groenlinks enz en het komt allemaal goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef EikelPuist het volgende:
[..]
Taxateurs worden doodgezwegen![]()
Ik heb er oude dubbeltjes ('48) gecashed voor 18 euro
En een oud goudentientje ¤ 320 -,
Hadden we gvd die gulden maar gehouden XD
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:28 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
Mongool was toch bezig het te veranderen, zielig mannetje.
Luisteren naar het volkquote:Op maandag 26 juli 2010 15:27 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
"we" wilden wel de gulden houden hoor, maar het is ons door de strot geduwd, met de landen die wel luisterden naar "het volk" gaat het overigens nog prima (zo niet beter) mee, stem cda pvda groenlinks enz en het komt allemaal goed.
Bron?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:31 schreef Chowi het volgende:
Wilders luistert ook naar het volk zegt 'ie.
Heethoofdig kampertjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef BoeMMetje het volgende:
[..]
schijthoofd ben je zonder enig respect voor jezelf. met je
Wat is een kampertje, kabouter in een klein holletje? maak jezelf toch niet zo belachelijk stumper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |