Haha rofl heldquote:Op maandag 26 juli 2010 02:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Inderdaad, die neger hoort helemaal geen geld te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Ik vind die rotkop van Justin anders best aanstootgevendquote:
en gij denkt dat biebah die auto zelf heeft betaalt?quote:
Die ferrari is eigendom van Sean Kingston maar dat neemt niet weg dat Bieber werkt voor zijn geldquote:Op maandag 26 juli 2010 02:43 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
en gij denkt dat biebah die auto zelf heeft betaalt?
Daar mag je in Amerika op je 16e mee beginnenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:37 schreef tomaat52 het volgende:
Mag hij/ zij al autorijden? Hij is toch 16 ofzo?
haha, die neger is zo dun als het kwartjequote:Op maandag 26 juli 2010 02:26 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]->[ afbeelding ]
Klacht: JB had 1.200.000 negers kunnen helpen ipv die auto.
Heldquote:Op maandag 26 juli 2010 11:02 schreef Pakspul het volgende:
Check die neger klein zijn, vijf kwartje groot
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:33 schreef M-I-L-F het volgende:
Alsof die neger zo goed kan dansen, zingen en performen als Justin Bieber...Nee, beter dan Justin Bieber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Meestal kopen ze er pistolen van. Dus je moet net zolang geld geven, totdat het probleem er niet meer is.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:34 schreef zoefschildpad het volgende:
25 guldencent en dan? dan eet dat negertje 1 keer? Als je dat vaak genoeg doet komen er vanzelf weer meer negertjes die eten moeten hebben, dat lost duidelijk alle problemen op.
En nu?quote:
Ik dacht ook zoiets. Of 12 ofzo.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
blijkt ie dus 16 te zijnen mag ie autorijden
Je ziet gewoon dat ie heeft lopen snuiven van die 25 cent.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo te zien heeft die neger de 25 cent niet nodig om te eten, anders had ie 'm wel gebruikt in plaats van ermee te patsenDoet mij ook pijn om te zien dat er zoveel belastinggeld uit wordt gegeven aan negers terwijl ze het blijkbaar niet eens nodig hebben
Heldquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo te zien heeft die neger de 25 cent niet nodig om te eten, anders had ie 'm wel gebruikt in plaats van ermee te patsenDoet mij ook pijn om te zien dat er zoveel belastinggeld uit wordt gegeven aan negers terwijl ze het blijkbaar niet eens nodig hebben
True, Truequote:Op maandag 26 juli 2010 13:09 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Die neger is slecht voor de economie, Justin Bieber tankt tenminste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |