Zijn zeker nooit in het buitenland geweest.  Zelf ga ik voor Praag of Budapest denk ik.
 Zijn zeker nooit in het buitenland geweest.  Zelf ga ik voor Praag of Budapest denk ik.

over wie hebt je het in godsnaamquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:00 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nu moeten jullie Nederlanders je echt schamen

LA is helaas op veel plekkeb ernstig aan het verouderen. Ze mogen de kapot gescheurde wegen, stoepen en gebouwen ook wel eens opknappen lolquote:

Het strandquote:Op zondag 8 september 2013 11:30 schreef Daarnaast het volgende:
Ben in augustus naar barcelona geweest, en ik moet zeggen het viel aardig tegen. Het had wel enkele mooie plekjes zoals Plaza de Espańa en La Rambla, maar voor de rest stond het vol met lelijke gebouwen? Wat zijn dan volgens jullie de mooie plekjes in barcelone?(graag met pics ter illustratie).

Lissabon is superquote:Op zondag 8 september 2013 12:03 schreef Gwywen het volgende:
Steden die hun historische kern/stratenplan nog intact hebben vind ik doorgaans het mooist. Brugge, Venetië. Ook Lissabon vond ik prachtig.
Ik ga het liefst naar kleinere steden overigens. Met een kasteel en een stadswal en vakwerkhuisjes.

Interessante combi wel.. die naam en je post.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |