abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102554036
[..]

ja dan koop je ze toch allebei? :D Ben stiekem wel een beetje jaloers op al die duo's... we zeggen steeds dat er pas een nieuwe komt als er 1 de pijp uit gaat, maar misschien toch maar even wachten tot ze allebei het hoekje om zijn en dan ook een duo kopen :D
(pallet zout erbij he, ik hoop dat mijn skatjes nog lang niet de pijp uit gaan O+ )

[..]

Het is bij ons op zich wel een beetje traditie dat we altijd duo's nemen. Maar dit keer hadden we besloten er toch maar voor 1 te gaan, en tsja dan wordt je verliefd op een broertje. Dan kun je toch niet anders doen dan er twee te nemen ;) Ach 600 euro of 1200 euro, dat is maar een klein verschil ;)

Ik vind al jullie britjes zo mooi O+ Die van Sanne heb ik redelijk gevolgd vanaf dat ze bij haar kwamen, ik heb heel wat gelurkt toen.
pi_102554159
Wat een prachtig beestje O+

@Cwen: ik ben heel benieuwd naar je foto's!

quote:
99s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
ook al zo'n lekkere bolle O+
Ja, Pluis is echt heel bol en fors, vooral als je nagaat dat 't een meisje is van nog maar 9 maanden.

Morgen zou onze vorige Brit 18 geworden zijn ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:45 schreef bibi het volgende:

[..]

Dat komt niet door de foto. Ziggy heeft een hele andere vacht dan Nermal, echt meer lange haren. Ik heb niet echt verstand er van, maar komt dat vaker voor bij een brit?
Onze Pluis heet niet voor niets Pluis. :)
Haar vacht lijkt wel dubbeldik vergeleken bij de toch al dikke vacht van andere Britten, en haar staart lijkt meer iets voor bij een Noorse Boskat of zo.
Wel een fijn gevoel als ze langs je blote benen strijkt om een kopje te geven O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 september 2011 @ 16:55:43 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102554325
Bibi, wat een schatjes O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:57:39 #184
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102556082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef bibi het volgende:
[..]
Die van Sanne heb ik redelijk gevolgd vanaf dat ze bij haar kwamen, ik heb heel wat gelurkt toen.
Mijn Britjes zijn op Fok! geboren. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102641436
Ze zijn er! We hebben Garfunkel en Amy zaterdag opgehaald en na een mieuw-concert in de hitte hebben ze rustig de reis doorstaan. Eenmaal thuis waren ze zó de bench uit, in 10 minuten de kattenbak bezocht, de kamer verkend, en toen was het spelen geblazen! De trap bleek geen obstakel maar een heerlijk katten-bed en de kapstok en bank zijn meteen tot favoriete ligplekjes gebombardeerd! Zelfs toen mijn ouders op visite kwamen waren ze niet onder de indruk: vrolijk eropaf en knuffelen maar! Ik heb nog nooit zulke kroeldozen gezien, wat een schatjes!

Uiteraard is er ondersteunend fotomateriaal:

We zijn er net en hebben knuffels nodig! Amy is net een siamees soms: wat kan die schreeuwen! Hier was het alleen een lief 'til-me-eens-op' miauwtje:

Er moest gespeeld worden. Garfunkel is een echte vent: stoeien, stoeien, stoeien, terwijl Amy meer heeft met het 'denkspeelgoed':

Geknuffeld en zoals jullie zien, zijn mensen helemáál niet eng (Garfunkel en mijn moeder):

En tot slot is er vooral ook heel veel geslapen, zo'n lange reis is toch vermoeiend voor de kleintjes en het was zó warm in huis gisteren!

Garfunkel slaapt op de rugleuning van de bank, dat is nu al zijn plek:

Amy slaapt graag naast je, want op je is te warm :)

Kortom: we zijn zó verliefd, want het zijn zulke lieve, gezellige kittens!! Knuffelen als je je bed uit komt, twee keer per dag is het een uurtje CHAOS (wat zijn die kleintjes al snel!) en de rest van de tijd wordt op, naast of in ieder geval bij je in de buurt geslapen, gelegen of gespeeld. O+
Home is where the O+ is...
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:18:28 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102641826
Oh wat een heerlijke beesten O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 10:22:29 #187
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102641903
Ik heb even een reeks van het topic gemaakt O+

Ooooh Cwen wat zijn ze leuk O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:29:47 #188
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_102642090
Wat een schatjes! O+

Grappig dat die van jullie ook op de rand van de bank en op de trap gaan liggen, dat doet Pluis ook.
En tegen dichte deuren kan Pluis ook niet, net zo min als onze vorige Brit. Deuren moeten ópen! Klaaglijk miauwen, en als de deur dan opengaat, niet erdoor gaan, nee, het ging er gewoon om dat die deur open moest.
Onze HTK kat heeft die tic gelukkig niet :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:55:05 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102642705
Owwww ik smelt!!! *O* Meer foto's graag Cwen!!! Veel foto's. Ze groeien zo snel. :*

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:29 schreef Gwywen het volgende:
Wat een schatjes! O+

Grappig dat die van jullie ook op de rand van de bank en op de trap gaan liggen, dat doet Pluis ook.
En tegen dichte deuren kan Pluis ook niet, net zo min als onze vorige Brit. Deuren moeten ópen! Klaaglijk miauwen, en als de deur dan opengaat, niet erdoor gaan, nee, het ging er gewoon om dat die deur open moest.
Onze HTK kat heeft die tic gelukkig niet :P
Beide Britjes van ons kunnen niet tegen dichte deuren. Dan gaan ze inderdaad heel hard miauwen. Alles moet het liefst open, altijd. En AC ligt altijd op de trap. Vooral als we slapen. Het is net of ze de buitendeur in de gaten houdt tegen inbrekers. Onze waakkat. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:47:33 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_102644212
OMG DIE KITTENS!!!! Weer een duo! O+

wij hebben trouwens 2 britten en een HTK-poes, en alleen de HTK-poes wordt gek van dichte deuren. Je kan merken dat britten qua IQ toch wat achterblijven, die zijn echt niet ontworpen voor hun survivalskills :')
disclaimer
pi_102644392
Oh Cwen, wat ontzettend lief!!!! Ik smelt hier helemaal! O+
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:12:08 #192
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_102645036
Britten zijn inderdaad wat minder slim dan HTK's.
Ik vind dat wel grappig, zo'n grote ronde dommige poes O+

Liggen die van jullie ook zo gek?
pi_102645271
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:12 schreef Gwywen het volgende:
Britten zijn inderdaad wat minder slim dan HTK's.
Ik vind dat wel grappig, zo'n grote ronde dommige poes O+

Liggen die van jullie ook zo gek?
[ afbeelding ]
Haha ja heel herkenbaar dat pootje! :D
  donderdag 10 november 2011 @ 21:45:37 #194
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_104222141
Veel te lang niet gepost hier.

Met de groetjes van AC en DC. :W

(klikken voor grote versie)

:*
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:12:10 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_104283267
Loki is momenteel onze achterblijver, Polle is op 6 oktober vanwege nierfalen en na een maand tevergeefs dwangvoeden ingeslapen. Hij geniet erg van de aandacht die hij nu krijgt. Soms moet ik er nog wel aan wennen dat hij totaal anders is dan Polle. Hij houdt echt wel van knuffelen en aaien en schootje zitten, maar wel op zijn voorwaardes :P (eerst een half uur met zijn nagels voorkneden en dan pas liggen en van kusjes moet-ie nog niet zoveel hebben)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:19:26 #196
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_104283524
Arme Polle Semtex. -O- :'(
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:47:47 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_104847988
Onze bolle wilde vandaag ook weer eens blijven zitten:

disclaimer
pi_104848356
Envy O+
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:37:19 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_104849586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef bibi het volgende:
Envy O+
Nee, dan zou ie groen zijn :D
disclaimer
pi_104850174
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, dan zou ie groen zijn :D
Ik dacht dat dat zijn naam was :o

Hihihi, groen van jaloezie.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:01:30 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_104850322
Hij heet Eny ;)

Heb jij al nieuwe plaatjes van je kleuters? O+
disclaimer
pi_104916614
Oh, er moeten ook echt nieuwe plaatjes van mijn kleuters bij!! Ze zijn zo ontzettend gegroeid de laatste twee maanden en ik heb echt te weinig tijd gehad om foto's te uploaden, dus hierbij een bulk-post om alle ontwikkelingen te laten zien :D.

We kregen ze op 13 weken, twee heerlijke Brittenbolletjes die een beetje ondergewicht hadden maar dat ruimschoots compenseerden door hun gigantische karaktertjes! In twee weken en héél veel voer (500 gram met z'n tweeën per dag aan versvoer!) zagen ze er al heel anders uit...

Amy was nogal gericht op het denkspeelgoed!

En Garfunkel keek graag toe - hij kreeg al een beetje een bolle toet!

Maar, ook Garfunkel is niet vies van een spelletje - hij doet weinig anders de laatste tijd :)

Spelend, etend en slapend gingen de weken voorbij en er was meer dan genoeg te beleven voor nieuwsgierige kittens...

Langzaamaan werden ze groter en veranderde ook hun houding een beetje: Garfunkel, onze grote knuffelkont, werd steeds meer een stoere vent die héél veel speelt en stoeit (maar als hij bij je ligt, verandert hij zo weer in een baby ;)).

Amy is wat rustiger geworden en geniet er vooral van om op schoot te liggen, toe te kijken hoe haar broertje speelt en soms verwaardigt ze het ook nog wel om mee te doen.

En inmiddels zijn ze 22 weken oud en ruim de 2,5 kilo gepasseerd! Van het slanke, ietwat spichtige katje is Garfunkel nu veranderd in een bolle vent, met een fantastische vacht en een heel klein hartje! (behalve als hij te eten krijgt)

Amy is ons 'tutje' - knuffelig, maar mevrouw doet haar eigen zin en als het haar niet zint, dan hoor je het wel! Ze is overal nieuwsgierig naar, nergens bang voor en is meestal héél erg tevreden :).

Kortom, we hebben twee hele happy moppen in huis die goed groeien en echt waanzinnig lief zijn! Ze slopen nauwelijks iets, zijn zo blij als je thuis komt dat het lijkt of hun ronkmachientjes er elk moment uit kunnen komen en ze vreten als bootwerkers :). Ik zou me echt geen leven zonder hen meer kunnen voorstellen!
pi_104917058
Wat een prachtige Britjes Cwen! Nu ben ik ook fan van de jouwe!
pi_104917117
Hahaha dank je!! Hoe is het Sjors O+ en Sjimmie O+ ?
pi_104917405
Sjors en Sjimmie gaan heel lekker, ze zijn ook zo lekker snugger hè. Had van het weekend in het trapgat een gordijn opgehangen (sinds hun er zijn is de energierekening met de helft duurder geworden, omdat nu natuurlijk alle deuren openstaan :X ), maar ze hadden na een paar keer al door hoe ze onder het gordijn door de trap op kunnen. Als ze nu naar beneden komen zie je eerst het gordijn aan de onderkant opbollen, en komt er ineens zo'n bol kopje onder vandaan O+

Zal komend weekend wel weer eens wat foto's gaan maken, heb het er de afgelopen tijd een beetje te druk voor gehad. En 's avonds lukt nu ook niet echt meer nu het vroeg donker is.
  maandag 28 november 2011 @ 12:26:55 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_104917562
Nohhhh Amy en Garfunkel O+ Ik wil ze O+
disclaimer
  maandag 28 november 2011 @ 12:42:34 #207
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104918097
Semtex, nierfalen sucks -O-
Sterkte...

Amy en Garfunkel; al echt die lekkere Bolle Britse Koppies O+
Maar ja, 500g per dag met z'n tweetjes :D

Ik moet ook echt weer es nieuwe foto's van Baileys maken, want hij is best foto-waardig...lekkere dikkerd O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 28 november 2011 @ 12:45:47 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_104918202
500 gram is idd best veel lijkt me, of niet?

De 55 kilo wegende Newfoundlanderpup ( :') ) van mijn ouders krijgt ongeveer een kilo per dag, inclusief botten :D
disclaimer
  maandag 28 november 2011 @ 12:51:44 #209
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104918373
Ik vond het ook een behoorlijke hoeveelheid, maar mss is dat gangbaar als ze op gewicht moeten komen.

Newfoundlanders O+
Heb je daar een foto van? :D

Iemand trouwens laatst *insert naam programma waar ik niet op kan komen* gezien op 3?
Ging o.a. over HCM bij Britten; best heftig als een kat dat heeft. :{
Volgens mij zijn de beide ouders van Baileys negatief getest daarop, maar dat is een momentopname.
Iemand hier die wel eens preventief een hartecho heeft laten maken van Poezz?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 28 november 2011 @ 12:54:00 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_104918457
nee. Als ze ziek worden, doe je er toch niks aan.
En ik zal zo wel een plaatje van max zoeken, als minipuppie want dan zijn ze het koddigst :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')