Jij bent niet boeiendquote:
Dead Space was vet!quote:
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeldquote:
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeld
twee keer zoveel rotzooi voor de zelfde prijs, Awesome!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bij
Mooie deal
Zijn zeker games die het uitspelen waard zijn, kost wel wat tijd maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:04 schreef zatoichi het volgende:
Maffia 2 sla ik even over; dat soort spellen heb ik nog veel te veel in de kast liggen, en ik wil ze allemaal nog uitspelen:
Red dead redemption
Just cause 2
GTA IV + uitbreidingen
Dat vind is dus weer te ver gaan, als ik de story uit hebt vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet zelf GTA IV ook nog eens compleet uitspelen (alle jumps doen, al die stomme duiven vinden)
Gay Tony is leuker dan Lost and Damnedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Forskneck het volgende:
GTA IV was veels te kort![]()
Toen met de release in een week uitgespeeld. (wel dagen van 16 uur spelen)
En de lost and damned, is wel het leukst van de game, maar ook kort. Maar dat is logisch, dat was maar een DLC.![]()
Gay tony heb ik niet.
Onderbouw dat isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gay Tony is leuker dan Lost and Damned
Gay Tony is zo geniaal. Muziek, setting, nachtclubs, Yusuf, YES.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Onderbouw dat is
Aangezien Lost and Damned vette muziek heeft de sfeer van zo'n motorclub + betere motorskills.
Wat mij dus al veel meer boeit dan Gay Tony. Op het eerste gezicht dan he.
http://www.eurogamer.net/(...)brotherhood-hands-onquote:Wanted is slow, it's tense, it's devious. By its very nature, death can come without warning, but the rich satisfaction in setting up your own furtive murders - and the change in pace when rooftop foot chases break out - balance that out well. It's heart-in-mouth fun that may have limited long-term appeal, but it shows the same kind of knack for novel, asymmetrical multiplayer that Ubisoft demonstrated with the legendary Spies-versus-Mercs mode of Splinter Cell: Pandora Tomorrow back in 2004. We can't wait to see what other modes the developers have up their - scooped, knife-concealing - sleeves.
Oh ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
Brute missie in Prototype dat je die tank ofzo moet beschermen dan door die wegen vol Infected
Had je m dubbel?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet zelf GTA IV ook nog eens compleet uitspelen (alle jumps doen, al die stomme duiven vinden) verder kan ik voorlopig netjes uit de voeten met Fallout 3 en Just Cause 2 .
Haha da's wel een goede ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:07 schreef ach het volgende:
Komt er dit jaar nog een Fok! Worms kampioenschap? Ik wil de '10 editie ook op mijn naam zetten.
parachute is ook een leuke toevoegingquote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gay Tony is zo geniaal. Muziek, setting, nachtclubs, Yusuf, YES.
Ik heb mijzelf uren vermaakt met shotjes drinken in een nachtclub, daar expres falen met vrouwen, dansen in een groep en daarna wakker te worden op times square in een fontein.
Je hebt net een zooitje games gekocht speel die eerst uitquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef badboynova het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1418178
Misschien dat ik morgen toch ff naar Rotterdam ga om deze als nog te halen (wel heel slecht van mij, want deel1 staat hier stof te happen).
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt net een zooitje games gekocht speel die eerst uit
Lullig is dat altijd, ken het.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef badboynova het volgende:
![]()
maar deze wilde ik al een tijdje hebben, maar wilde er geen 50 euro voor betalen.
Zelf moet ik er 26 nog uit spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Lullig is dat altijd, ken het.
Al heb ik nu wel een echte stop, nog 20 games uit te spelen.
AC2 is awesome begin maar vastquote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
BC2 moet ik ook nog hebben. Mja eerst Red Dead en AC 2 (uhu) nog uitspelen, in het laatste geval nog aan beginnen.
Maar wel gelijk flink aan de missies anders wordt die vet saai halverwegequote:
jou mening, heb me prima vermaakt met af en toe was missies tussen door , en na het einde nog was extra'squote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wel gelijk flink aan de missies anders wordt die vet saai halverwege
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef ach het volgende:
jouW mening.
AC2 is echt zo'n spel wat je op een console moet hebben trouwens, ik had het op mijn pc maar de graphics waren echt kak, je miste de blur en fog van een console gewoon omdat je alle low-res dingen en popups zag.
Niemand cared, behalve je baas die zich helemaal lam lacht om een brief vol knullige spelfoutenquote:
gelukkig is dit het internet, en een forum waar het niet belangrijk isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niemand cared, behalve je baas die zich helemaal lam lacht om een brief vol knullige spelfouten![]()
Euh, ja, dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef ach het volgende:
Best raar dat deze bug er nog steeds in zit, ik zou haast gaan denken dat ik de enige in de wereld ben met deze kledingcombinatie waardoor mijn schouders verdwijnen.
[ afbeelding ]
OMG ROY! Spitting imagequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef ach het volgende:
Best raar dat deze bug er nog steeds in zit, ik zou haast gaan denken dat ik de enige in de wereld ben met deze kledingcombinatie waardoor mijn schouders verdwijnen.
[ afbeelding ]
Nee, maar je avatar ziet er niet uitquote:
Nog steeds te duur voor Crackdown 1.2 ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar je avatar ziet er niet uit
Crackdown 2 nu voor 30 euro bij GameHubs.
Ik hap ook pas bij die prijs, maar het gaat snel de goede kant op blijkbaar. In dezelfde maand nog maar 30, dat is een halvering van de adviesprijs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds te duur voor Crackdown 1.2 ...
Voor 15 euro ga ik wel weer orb hunten
De verkopen zullen dan ook wel zeer droevig zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hap ook pas bij die prijs, maar het gaat snel de goede kant op blijkbaar. In dezelfde maand nog maar 30, dat is een halvering van de adviesprijs.
Gister al gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van Kane & Lynch 2 is nu ook voor de 360 beschikbaar.
Verwacht er niet te veel van
Vanavond eens proberen danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is tofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Opzich wel, alleen dat je 100x op de vijand moet schieten vind ik minder.
Misschien lag het aan de moeilijkheidsgraad, maar dat was voor mij wel een minpunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen last van.
Vind het grafisch zo tof gedaan, alsof iemand je achtervolgt met een handycam. Shaky, naaktheid en grofheid wordt gecensureerd, pixels als je erg snel draait, nice
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Moet zeggen, het is tegen verwachting in behoorlijk vermakelijk. Echter een aantal punten van kritiek. Waarom voelt, en oogt, alles (van het coveren tot de kill-animaties) zo verschrikkelijk ''stijf'' aan? Vergeleken met Uncharted 2 of Gears of War is het verschil immens. Daarnaast doe eens rap wat aan de gaaaaare hit-ditection.De kogels vloeien als water alleen al om twee/drie vijanden neer te leggen.
Voor de rest gematigd positief. Grafisch ziet het er verrassend goed uit, beetje grauwe grafische stijl van Killzone 2. Indrukwekkende lichteffecten ook.
Straks maar eens de multiplayer checken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Pantoffel zegt is ontegenzeggelijk waar.
[..]
ah, ik hoef dus deel 2 niet te kopen omdat ik deel 1 tof vond ?quote:
Lekker laten liggen. Na AC 1 de meest teleurstellende game van deze generatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ik hoef dus deel 2 niet te kopen omdat ik deel 1 tof vond ?
Carrentan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef Klonk het volgende:
vandaar dat de MP nog zo goed bevolkt was in deel 1
wel veel kleine amerikaanse kutkindjes
maar ik had wel het gevoel weer van de eerste cod die ik qua multiplayer helemaal grijs heb gespeeld, damn hoe heette die map ook alweer, klein frans dorpje
Op veteran? Inclusief the mile high achievement? Alleen die laatste heb ik niet gehaald, moet ik nog steeds een keer proberen, maar het lukte me maar niet en nu ligt dat spel bij iemand anders...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
COD4 uitgespeeld, 3 jaar na de rest maar dat kan niet boeien, tof spel
en best veel multiplayer nog te vinden
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Op veteran? Inclusief the mile high achievement? Alleen die laatste heb ik niet gehaald, moet ik nog steeds een keer proberen, maar het lukte me maar niet en nu ligt dat spel bij iemand anders...
Dat is niet anders dan op andere moeilijkheidsgraden; maar gewoon coherent aan CoD. Als je weet hoe de mechaniek van het spel in elkaar zit, kun je daarop inspelen; dat is de gameplay van CoD.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
COD op Veteran is echt belachelijk en ook best wel brak. Als je voorbij bepaalde punten komt wordt er geautosaved en haal je een level iets makkelijker omdat vijanden stoppen met spawnen.
Die codec haalt ie niet altijd opnieuw binnen, want ik kan ook gewoon films afspelen als ik niet op XBL zit... Maar soms vertikt ie het dan ineens weer wel, wel vaagquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
En gebande Xbox kan geen netwerk/internet connectie meer maken en kun je daarom ook niet gebruiken m media te streamen. Hij trekt sowieso elke keer opnieuw een codec binnen die je nodig hebt.
Toen ik zo'n crappy internetverbinding had die regelmatig weg viel kon ik geen content streamen omdat hij constant om die codec liep te miepen wanneer internet er uit lag...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die codec haalt ie niet altijd opnieuw binnen, want ik kan ook gewoon films afspelen als ik niet op XBL zit... Maar soms vertikt ie het dan ineens weer wel, wel vaag
Vastwel, als ie het dan weer doet, dan zou ie het moeten doen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
Okee, dat heeft dus geen zin wat ik wil..
Nu zitten er op marktplaats van die lui die die apparten 'unbannen'..
(zal ik wel niet mogen bespreken.. maar ik wijs er alleen naar)
zou dat nog wat uitmaken voor mijn beschreven functionaliteit?
Dit dus. Voor rond de 80 euro heb je al een degelijke mediastreamer die alle gangbare shit supportquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vastwel, als ie het dan weer doet, dan zou ie het moeten doen!
Maar waarom zou je een 360 nemen als media center extender? Ding maakt nog wel een beetje lawaai en doet het niet met .mkv's...!
Dus ja, dan is een half kapotte xbox360 wel een goeie optie! (en die gebande doen <50 euro op marktplaats)quote:* HP MediaSmart Connect - x280n
* Xbox 360 (Works in MCE 2005, Vista, and Windows 7)
* Linksys DMA2100
* Linksys DMA2200 (Integrated DVD Player)
* D-Link DSM-750
* Niveus Media Extender - EDGE
* HP MediaSmart HDTV (With software update from April 2008)
* Samsung MediaLive Digital Media Extender MR-00EA1
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Omdat dat soort gebande modellen vooral leuk zijn voor de kundigen die de firmware van de DVD speler kunnen aanpassen en er illegale games mee te spelen
Dat begrijp ik natuurlijk.. Maar ik hoopte dus op een ander antwoord, waardoor ik voor weinig geld een mooie media center extender zou hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Je kunt er niet mee online, je mist dus een hele hoop features van de grote Xbox-experience
(Waaronder de dus door jou verwachte Media-extender)
(het is net zoiets als een Ferrari kopen waarvan 3 versnellingen maar werken waardoor je nooit het maximum kunt halen)
Je onderbewustzijn schreeuwt Alan Wake.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Morthill het volgende:
Hmm, merk dat ik geen zin heb om mijn backlog weg te werken en Gears eindelijk uitspelen zie ik ook niet zitten. Vind de game daarvoor nog steeds te vervelendZo maar even de budgetbak induiken ergens
Dat zou uniek zijn, want ik heb die game nooit ook maar enigszins gevolgdquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn schreeuwt Alan Wake.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zou uniek zijn, want ik heb die game nooit ook maar enigszins gevolgd
Dat kan ie toch al niet worden, dat is Mass Effect 2quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nog steeds mijn favoriete 360 game van het jaar.
Gears of War is een vrij kort, maar grafisch zeer tof spel. Vooral leuk als je iemand vind waarmee je kan co-oppen, anders is er vrij weinig aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Morthill het volgende:
Hmm, merk dat ik geen zin heb om mijn backlog weg te werken en Gears eindelijk uitspelen zie ik ook niet zitten. Vind de game daarvoor nog steeds te vervelendZo maar even de budgetbak induiken ergens
Ja voor jou is dat idd je game, hoe vaak al gespeeld?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat kan ie toch al niet worden, dat is Mass Effect 2
Uitgespeeld? 3x.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja voor jou is dat idd je game, hoe vaak al gespeeld?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Wessiej het volgende:
Cybje, ik vond hem leuker
http://games.fok.nl/review/397662/1/1/50/limbo.html
Pleur op.quote:Limbo is na een uurtje of vijf wel klaar
Belachelijk cijferquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Wessiej het volgende:
Cybje, ik vond hem leuker
http://games.fok.nl/review/397662/1/1/50/limbo.html
quote:
Never. Nooit. Zelfs al zou je alle eggs willen vinden, nou ja in ieder geval het merendeel. Ik was na iets meer dan een uur al bij chapter 11 beland, en dat was allesbehalve in een speedrun.quote:
Ok wat jij wil, ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Never. Nooit. Zelfs al zou je alle eggs willen vinden, nou ja in ieder geval het merendeel. Ik was na iets meer dan een uur al bij chapter 11 beland, en dat was allesbehalve in een speedrun.
Meh, niet mijn ding. Sowieso sla ik de komende releases lekker over totdat Shank eindelijk verschijnt. Wordt jij mijn co-op maatje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok wat jij wil, ik niet. Ik deed er een uurtje of 5 van. Koop je hydro thunder vandaag Cyb, gaan we MP'eren.
Die heeft dan ook insprake bij veel kantorenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou die kneus Paul Naber hierin een flinke vinger in de pap hebben?
Uiteraard. Ik haal wel nog de gehele summer of arcade, maar Shank ook zeker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meh, niet mijn ding. Sowieso sla ik de komende releases lekker over totdat Shank eindelijk verschijnt. Wordt jij mijn co-op maatje?
Money talks hé.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft dan ook insprake bij veel kantoren
GTA IV, Assassin's Creed, MW2 kregen ook niets anders dan 9's en 10'en van de meeste media. Gewoon een dik hypecijfer. Mensen zullen over een maand ofzo pas toegeven dat de game helemaal niet zo geweldig is. Behoorlijk standaard hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft dan ook insprake bij veel kantoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome......Kennedy
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar over het verhaal van Limbo, what about this:Dat is wel echt tof jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar over het verhaal van Limbo, what about this:Ik had er nog niet echt over nagedacht; eerste keer rond spelen is puur concentreren op de game; inderdaad op het eind vroeg ik me af hoe het zat met het verhaal. Ga hem zeker nog een keer uitspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome.
Maar die vijf uur is al wel veel; ik vind het een meesterlijke game; maar wel erg duur voor wat je ervoor krijgt.
Hoe dan ook dergelijke alternatieve en experimentele games verdienen het gewoon om gestimuleerd te worden wat mij betreft, dus heb ik hem maar gekocht![]()
Vaagjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik zet het spel voor de eerste keer aan en ik krijg 2 achievements for completing the game (normal en hard)..
deels check, GTAIV had ik eigenlijk een 9,0 moeten geven, hooguit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV is dan een uitzondering, in mijn optiek nog steeds een fantastische game. Al moet ik bekennen dat die fikse tienen wel overdreven zijn.
AC en MW 2 daarentegen zuigen stierenballen.
Als Roy dit leest krijg je gelijk een PM of hij jouw versie even kan lenenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik zet het spel voor de eerste keer aan en ik krijg 2 achievements for completing the game (normal en hard)..
Edit: Ik kan ook kiezen voor Continue game in het menu. Vaag!
Dat is ook niet duur,quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
deels check, GTAIV had ik eigenlijk een 9,0 moeten geven, hooguit.
Mijn winst voor de dag:
The Saboteur
Pure
LEGO Batman
BioShock 2
Samen voor 50 euro
Zo, lekker goedkoop. Houd je weer even bezig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
Mijn winst voor de dag:
The Saboteur
Pure
LEGO Batman
BioShock 2
Samen voor 50 euro
Ik heb de Rapture edition bij toeval te koop staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is ook niet duur,Ik wil Bioshock 2 ook nog een spelen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb de Rapture edition bij toeval te koop staan![]()
[TK] Sigmund666s' opruimingshoek [Xbox360/PC/PS2/DVD]
Jup. Maar ik wil hem gewoon kopen omdat die hele multiplayer me geen flikker boeitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Morthill het volgende:
[..]die ligt nu echt overal voor 19,99
Bij The Saboteur zit zo'n leuke eenmalige code. Ik heb de game tweedehands, maar de code werkt gewoon wel
Dat had ik met de cerberuscode van ME2 ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Morthill het volgende:
[..]die ligt nu echt overal voor 19,99
Bij The Saboteur zit zo'n leuke eenmalige code. Ik heb de game tweedehands, maar de code werkt gewoon wel
Ik heb geen XBL dus enjoy.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik met de cerberuscode van ME2 ookOf de verkoper had hem gewoon nooit gebruikt, wat me sterk lijkt
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als Roy dit leest krijg je gelijk een PM of hij jouw versie even kan lenen
tot nu toe inderdaad best vermakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Klonk het volgende:
The Saboteur is tof, helemaal grijs gespeeld
Ja heerlijk is dat. Fransen die duidelijk een Amerikaans accent hebben en dan Engels gaan proberen te praten met een Frans accentquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Klonk het volgende:
Ik herinner me opeens ook weer dat de voice acting zo slecht is dat het deel uitmaakt van de charme van het verhaal
Ik ga hem nog maar eens spelen denk ik, gewoon de verhaallijn voor de lol
Lol.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik houd van de sneaky stijl. Al vind ik het klimmen ivm ACII toch wel erg matig uitgewerkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Klonk het volgende:
en het leuke is veel van de missies zijn op meerdere manieren op te lossen, via de voordeur als rambo of via de daken en dan sneaken of gewoon in een nazi pakkie naar binnen wandelen en hopen dat je geen aandacht trekt.
Heb je een 2e hands memory-card/HDD? Of misschien heb je van MS een 2e hangs gekregen met een Alan Wake save gekregen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Euh nee, denk het niet, de xbox is nieuwquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb je een 2e hands memory-card/HDD? Of misschien heb je van MS een 2e hangs gekregen met een Alan Wake save gekregen?
(lijkt me sterk hoor)
Misschien stiekem een refurbished HDD? Staan er toevallig andere saves op??quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Euh nee, denk het niet, de xbox is nieuw.
Ja echt een topperquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
Hydrothunder is tof, als je hem nog niet hebt geprobeerd ben je gek
Dus ik neem aan dat je de DLC al wel gespeeld hebt gister?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nog steeds mijn favoriete 360 game van het jaar.
Jep, was weer lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je de DLC al wel gespeeld hebt gister?![]()
En dat de hele game doorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:12 schreef Morthill het volgende:
Het strategische in Saboteur bevalt me ook wel. GEvangen bevrijden uit kamp. Dan eerst de bewakingstorens opblazen, vervolgens een Duitse soldaat de nek omdraaien, uniform jatten, naar binnen sneaken en de gevangen bevrijden. Het voelt best goed
Hij is inderdaad wel tof, maar ik vind de 1200 points te duur. Zelfs in de demo had ik de helft al vrijgespeeld in 10 minuten. Kom op zeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
Hydrothunder is tof, als je hem nog niet hebt geprobeerd ben je gek
Heintje is niet meer....quote:
1200 is sowieso te duur voor die xbla gamesquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel tof, maar ik vind de 1200 points te duur. Zelfs in de demo had ik de helft al vrijgespeeld in 10 minuten. Kom op zeg.
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zegquote:
Beetje hetzelfde spelverloop als prototype als ik het zo lees.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zeg. Voor 20 euro val ik me er geen buil aan iig
Mjah, ACII had ik dat ook mee. De meeste side-missions konden me echt niet boeien. Vind het in Saboteur nog wel leuk om een AA-gun te kapen en de halve stad op te blazenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde spelverloop als prototype als ik het zo lees.Gewoon de storyline aanhouden idd, dan is het goed te doen.
Maar dat had ik bijvoorbeeld ook bij AC2. Alleen de storyline doen is meer dan genoeg, als ik tussendoor nog sidemissions oid gaat doen wordt het veel te snel eentonig en moet ik de laatste paar missies met tegenzin gaan spelen.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
1200 is sowieso te duur voor die xbla games![]()
dat heb ik wel allemaal gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zeg. Voor 20 euro val ik me er geen buil aan iig
Waar is heintje dan? Volgens mij zag ik hem pas nog onlinequote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heintje is niet meer....
[..]
1200 is sowieso te duur voor die xbla games![]()
In Red Faction heb ik ook alles geslooptquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heb ik wel allemaal gedaan
het is gewoon een soort van verslaving, alles moet kapot en alles moet gevonden worden
Hij doet tegenwoordig fotograferen ipv gamen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar is heintje dan? Volgens mij zag ik hem pas nog online
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Charie het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die gebruik maken van een HDMI kabel. Zie je veel verschil vergeleken met de componentkabel (of zo, die ene met die kleurtjes)?
Oh... typischquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.
Nou ik zie het verschil wel, ook bij digitale tv zie je het verschil dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.
Het eerste spel was al het meest verschrikkelijke dat ik qua racers heb gezien: OOIT!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Tyfus hoerengame dat Midnight Club LA![]()
Het is opich niet slecht allemaal maar veel te moelijk die races en er was wel een patch voor maar die helpt ook niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het eerste spel was al het meest verschrikkelijke dat ik qua racers heb gezien: OOIT!
Je wagen reed gewoon alsof de kofferbak vol lag met staven platina.
Hij doet nu vanalles geloof ik behalve hoeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij doet tegenwoordig fotograferen ipv gamen.
NFS: Most Wanted is soms ook zo'n oneerlijk grafspelquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is opich niet slecht allemaal maar veel te moelijk die races en er was wel een patch voor maar die helpt ook niet echt volgens mij.
Oneerlijk grafspel
NFS: Most Wanted heb ik ook op gevloekt toen maar is allemaal nog wel te doen. Dit is veel ergerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NFS: Most Wanted is soms ook zo'n oneerlijk grafspel
(Hoewel ik eergisteren op serieus 0.0:2 seconde voor de eindtijd over de streep kwam)
http://games.fok.nl/revie(...)under-hurricane.htmlquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:04 schreef Klonk het volgende:
echt wel, als alle titels die voor xbl verschenen maar half zo tof zouden zijn dan zou ik gelukkig zijn
Slim versie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, de oude is officieel deaud. Heb 'm nog geprobeerd te reviven en dat lukte voor een paar dagen maar nu is ie dus echt naar de eeuwige speelvelden. Nieuwe besteld, komt zaterdag met RDR.
Vroeger deden Roy, SD, AP05 en ik dat nog. Niet per se in die volgordequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij schrijft Wessiej 80% van alle reviews die niet Novum afkomstig zijn
ja maar dan moet je ook een fatsoenlijke tv hebben ipv 22 inchquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep. Ga denk ik nu ook maar eens gold account nemen. Voorheen geen zin in vanwege kabels trekken en dergelijke maar dat hoeft nu dus niet meer.quote:
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook een fatsoenlijke tv hebben ipv 22 inch
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.
als het een Panasonic neoPDP 42" is, zal je nooit het verschil kunnen zien omdat dit übergEILe tv's zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.
Wiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vroeger deden Roy, SD, AP05 en ik dat nog. Niet per se in die volgorde
gij ben den baas, alleen echte bazen kunnen een 42" TECHWOOD veroorlovenquote:
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruimquote:
Wel bij Gamehubs ofzo halen he en niet hier in de winkelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep. Ga denk ik nu ook maar eens gold account nemen. Voorheen geen zin in vanwege kabels trekken en dergelijke maar dat hoeft nu dus niet meer.
Die omschrijvingen kloppen ook gewoonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruim
ff voor de duidelijkheid, roy is toch de zuurpruim?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruim
Fijn dat na al die tijd onze reputaties nog intact zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die omschrijvingen kloppen ook gewoon
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, roy is toch de zuurpruim?![]()
En zuurpruim was toch ook jou ding?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboy
Hij neemt je in het ootje, Roy is de Sony fanboy, Morthill de zuurpruim, AP05 de nintendo-fanboy en SD de crapgames-liefhebberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En zuurpruim was toch ook jou ding?
SD is de Sony Fanboiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboy
heb je geen full HD dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is idd echt een held, zeiden ze op het nieuws.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk die Wessiej ff wat reviews er uit draaien![]()
Via live of anders nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef YebCar het volgende:
hoe co-oppen jullie meestal?
via system link of debiel ieder een halve scherm?
quote:Kinect pre-orders boom
Microsoft vindicated as innovative controller finds its feet, quashing initial fears over high £129.99 RRP
Despite initial scepticism over its price, Kinect looks set to be a big hit. Retailers are reporting high pre-order numbers for the device, which will be available in November for £129.99 bundled with Kinect Adventures. In fact MCV understands one large chain has encouraged stores to secure 10 pre-orders for Kinect a day. Sources says they expect advance orders to topple half a million in the UK by launch.
It’s a U-turn for retail. Key voices previously declared sub-£100 as the only way to capture Kinect’s target market (MCV 593, 25/06/10). Now these firms are hailing the high price tag as “reflective of the product’s playability and appeal to a wide range of customers”. Grainger Games’ sales director Phil Moore told MCV: “The feedback we’ve had so far from our customers is that they feel the price is appropriate to the product. We have taken a large number of deposits for Kinect already and it is set to become our biggest pre-order to date. This tells us the device’s appeal has not been affected by the price point.”
The Hut Group’s head of business development Sarah Jasper agreed: “Based on our orders thus far, customers are clearly excited by this offering and price – and quite rightly so.” Retailers are also confident any remaining cynics will be won over, provided Microsoft is able to showcase the experience of playing Kinect effectively. GAME Group’s UK MD Martyn Gibbs told MCV: “Kinect is a fantastic piece of technology and we believe that once people actually try it for themselves, they will understand the full scope and value of what it offers them.”
Zekers, alleen wat klein beeld. Samen op de bank met 2 TVs en 2 Xboxen zou de bom zijnquote:
quote:The first ever image from Codemasters racer DiRT 3 has gone and slipped onto the internet.
Meanwhile, CVG has learnt that a trailer for the game is coming this weekend.
The vid will premiere at ESPN's action sports show X-Games on Saturday or Sunday.
DiRT 3 is due for release on Xbox 360, PS3 and PC. Codemasters is yet to give the game an official release date.
quote:Next month's issue of the Official Xbox Magazine will lift the lid on the all-new DiRT 3 - and the mag has told CVG that the game will "blow you away".
OXM editor Jon Hicks told CVG this afternoon:
"We've seen it, we've played it, and we're absolutely blown away. It's bigger and better than DiRT 2 in every respect - with some absolutely cracking new cars. Well, technically 'new' cars."
QFTquote:
Ah, nog meer vuurwerk, onzinnige knallen en zogenaamd toffe dingen. Codemasters heeft de Dirt serie gewoon keihard de nek omgedraaid en daarna nog een keer zonder glijmiddel in de reet geneukt. Om zeker weten dat ze de raceliefhebbers voor eeuwig en altijd bij die serie vandaan blijvenquote:
Toffe trailer.quote:
Ik ga zeker voor medal of honor, want ik denk dat de nieuwe call of duty erg gaat tegen vallen.quote:
Kan CoD nog tegenvallen na MW2quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ga zeker voor medal of honor, want ik denk dat de nieuwe call of duty erg gaat tegen vallen.
Ok, naja, ik ben wat sceptischerquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik denk dat Black Ops juist wel gaaf word
Heb hem kunnen bestellen voor 39 euro, vind ik prima.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, naja, ik ben wat sceptischer. Ga hem sowieso niet kopen voor de volle mep. Misschien over drie jaar als ie eindelijk in de budgetbak ligt
MW vragen ze tweedehands in de winkel nog steeds 30 euro voor
Kan je eigenlijk ook echt gokken? Dan ga ik gewoon de hele dag pokeren of blackjack spelenquote:
Ja Zombie Bob is de dealer dan altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk ook echt gokken? Dan ga ik gewoon de hele dag pokeren of blackjack spelen
quote:
2 tientjes te veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb hem kunnen bestellen voor 39 euro, vind ik prima.
Ja ja ja ja! Ik heb er zin in. Verwarming aan, fles Cecemel erbij, genoeg heroplaadbare batterijen erbij, laat het maar gieten!!quote:
Ik vond het een rare game op PC. Ik had daarnaast al zo'n vermoeden van eentonigheid op een zeker moment of een tutorial van 4000 missies (figuurlijk gezien) zoals dat Scarface: The world is Yours dat ook de das om deed. 3 uur bezig zijn met het opbouwen van je rijk en nog steeds in een tutorial-achtige fase zitten:quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
The Saboteur blijft toch wel tofjeshet wordt nu wat eentonig om maar rondjes te rennen en alles op te blazen
maar goed, dan ga ik maar weer wat missies doen.
Check de site die erbij hoort: http://www.visitfortunecity.com/quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja ja ja ja! Ik heb er zin in. Verwarming aan, fles Cecemel erbij, genoeg heroplaadbare batterijen erbij, laat het maar gieten!!
Het is goed te vergelijken met Red Faction, je kunt missies doen, of je gaat gewoon rondlopen en alles opblazen wat los en vast zitquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik vond het een rare game op PC. Ik had daarnaast al zo'n vermoeden van eentonigheid op een zeker moment of een tutorial van 4000 missies (figuurlijk gezien) zoals dat Scarface: The world is Yours dat ook de das om deed. 3 uur bezig zijn met het opbouwen van je rijk en nog steeds in een tutorial-achtige fase zitten:
Denk niet dat je daar veel van moet verwachten. De bovenverdiepingen zijn al in de map opgenomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check de site die erbij hoort: http://www.visitfortunecity.com/
Casino's, hotels, winkelcentra en zelfs de dierentuin. Allemaal locaties die je kunt bezoeken. Als je goed naar de plattegrond kijkt zie je overigens ook liften, ben benieuwd of de hotels meerdere verdiepingen hebben, dat zou écht awesome zijn!
Twee stuks ja, maar bij Fortune City Hotel zit bijv ook een lift...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar veel van moet verwachten. De bovenverdiepingen zijn al in de map opgenomen.
Dat heb ik gezien jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee stuks ja, maar bij Fortune City Hotel zit bijv ook een lift...
Mass Effect is wel redelijk tof jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Klonk het volgende:
Wat is Mass Effect een gaaf spel
Eigenlijk totaal niet mijn genre, maar men, wat heb ik het naar mijn zin, wel op de makkelijkste manier, gewoon lekker het verhaal beleven en me afvragen welke drugs de makers hadden gebruikt voor ze bepaalde puzzels bedachten
deel 2 is nog is veel coolerquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Klonk het volgende:
Wat is Mass Effect een gaaf spel
Eigenlijk totaal niet mijn genre, maar men, wat heb ik het naar mijn zin, wel op de makkelijkste manier, gewoon lekker het verhaal beleven en me afvragen welke drugs de makers hadden gebruikt voor ze bepaalde puzzels bedachten
ja, de demo is zo tof dat ik navraag heb gedaan en die zeiden allemaal dat ik eerst deel 1 moest spelen voor het verhaal enzo.quote:
zo waar, zonder deel 1 is deel 2 niet echt te begrijpen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de demo is zo tof dat ik navraag heb gedaan en die zeiden allemaal dat ik eerst deel 1 moest spelen voor het verhaal enzo.
ja mooi hequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Morthill het volgende:
heerlijk zo'n missie in Saboteur. Stuk voor stuk alle nazi's om een gebouw omleggen, vervolgens rustig naar binnen lopen, alle bewakers van het dak gooien of neerschieten zonder dat ze het doorhebben, vervolgens bewakingstorens en zoeklichten opblazen en daarna doodleuk met een gevangene naar buiten lopen zonder dat er iemand over is om me te betrappen
Hmm, mijn advies is om de main quest te laten voor wat ie is en eerst wat te levellen via sidequests. Zeker de bossfight op Noveria is vrij lastig als je erg laag level hebtquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja mooi he
had net voor het eerst een controller door het raam gooi moment, mass effect, keiver in een missie op Noveria, ga ik dood wordt ik helemaal teruggezet naar het dalstation
quote:Capcom to release Dead Rising 2’s previously US-exclusive Zombrex version in Europe.
This will be as content-lite as the US version of the Limited Edition, comprising of:
* Making of DVD
* Steelbook
* Zombrex syringe pen
Capcom Europe has already announced the game’s Outbreak version, which acts as the European special edition.
quote:
quote:Xbox World 360 magazine has joined the rest of the games media in mauling Ninety-Nine Nights 2, 'awarding' it a disappointing 30% review.
According to the mag, the Konami-published slash-em-up features "little imagination, endless repetition and incredible frustration.
"We'd put off importing it. Forever," it says.
Wow. Die opmerkingen passen EXACT bij het gisteren begonnen Condemned 2. Waar 1 nog claustrofobische shit, enge gangetjes en weinig wapens en veel improvisatie nodig had, is deel 2 enorm hersenloos, frustrerend en tamelijk saai en niet spannend.quote:
Jamaar.... het heeft ONE MIRRION TROOPS!!!quote:
Zie mijn eerdere post eens van LBP Limbo, gappie. Meesterwerkje of niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De game is te EXTREEEEEEEEEEEEEEME voor hun.
Lame CEquote:
No worries, die fout maakte ik ook in mijn eerste playthroughquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
is de bosfight het gevecht tegen Benazia ?
las net bij wat walkthroughs dat ik sowieso de verkeerde planeet als eerste doe
in dat geval pak ik maar fijn de tram terug en vlieg ergens anders heenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
No worries, die fout maakte ik ook in mijn eerste playthrough
Toen ik de game op insanity ging uitspelen heb ik echt tot het laatste gewacht. Was toen geloof ik level 57 of zo, toen ging dat best lekker
Dus zelfs one million troops zijn niet genoeg voor een voldoende? ... Oh grap is al gemaaktquote:
Als de prijs interessant is ga ik voor deze. Steelcasequote:
9,8/10quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post eens van LBP Limbo, gappie. Meesterwerkje of niet?
Holy F*** 60 pond bij Gamequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de prijs interessant is ga ik voor deze. Steelcase
Capcom, jeweetsquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
60 pond?Wat zijn dit voor nazi-praktijken, fucking hell.
4/10quote:One time, while enduring this forced meditation, I considered what a joy it would be to play a Symphony of the Night-type adventure with a few friends, exploring a castle that had untold hours of secrets to unlock, each of us developing our own fighting styles from an array of possible strategies.
That would be a fantastic journey. It's what this mess of half-ideas and compromises wanted to be. Harmony of Despair isn't a failure of concept but a failure of ambition, one that leaves Koji Igarashi still waiting for his next great discovery.
Het kan aan de HDMI kabel liggen, maar ook aan de HDMI uitgang van je Xbox of zelfs aan de HDMI ingang van je TV. Probeer een andere ingang op je TV, daarna een andere HDMI kabel. Mocht dat allemaal geen nut hebben dan MS bellen voor een reparatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef DenS het volgende:
Xbox 360 Elite geeft sinds vandaag niet echt strak beeld meer. Eerst stond de xbox bij me vriendin, sinds vandaag bij mij en met de HDMI kabel is het beeld blokkerig geworden.
Met de gewone scart adapter van xbox valt het dan weer reuze mee, niet echt strak.. Maargoed, dat is scart!
Kortom, ligt het aan de xbox? of aan de HDMI kabel. Moet er wel bij zeggen dat die HDMI kabel van de Action komt
TV Heeft maar 1 HDMI ingang, dus kan het eigenlijk niet testen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het kan aan de HDMI kabel liggen, maar ook aan de HDMI uitgang van je Xbox of zelfs aan de HDMI ingang van je TV. Probeer een andere ingang op je TV, daarna een andere HDMI kabel. Mocht dat allemaal geen nut hebben dan MS bellen voor een reparatie.
Ja, die zit erbij. Ook op aangesloten, beeld is duidelijker beter dan HDMI. Maar niet zo scherp als de HDMI toen bij me vriendin dus..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit er niet ook een componentkabel meegeleverd met jouw 360? Sluit 'm anders gewoon daar op aan, dat beeld is nagenoeg hetzelfde als met HDMI.
Ik denk het wel dan ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef DenS het volgende:
[..]
Ja, die zit erbij. Ook op aangesloten, beeld is duidelijker beter dan HDMI. Maar niet zo scherp als de HDMI toen bij me vriendin dus..
Lijkt me de kabel dus?
Vind wel raar... Vannochtend nog gespeeld bij me vriendin dus met HDMI.. En nu bij me eigen huis is het gewoon bagger en blokkerig met HDMI.quote:
Zijn wel beide tv 1080p ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef DenS het volgende:
[..]
Ja, die zit erbij. Ook op aangesloten, beeld is duidelijker beter dan HDMI. Maar niet zo scherp als de HDMI toen bij me vriendin dus..
Lijkt me de kabel dus?
Geen idee, weet dat die van mij misschien jaar/half jaar ouder is dan die van haar. Maargoed, er moet toch geen groot verschil zitten tussen HDMI en Component. Dus dat de Component wat beter is dan de HDMI...quote:
quote:De met een GRAMMY® bekroonde rockers van Soundgarden gaan komende september een baanbrekende samenwerking aan met Activision Publishing Inc. (Nasdaq: ATVI) voor Guitar Hero®: Warriors of Rock. Soundgarden is pas sinds kort weer bij elkaar en biedt fans en gamers hun nieuwe album aan als downloadbare content op de releasedag van Guitar Hero: Warriors of Rock. Het album bevat 12 gloednieuwe nummers en omvat hun hele carrière. Deze content is exclusief speelbaar in Guitar Hero® en bevat ook de nieuwe single 'Black Rain', zodat gitaristen, drummers en onbevreesde zangers er helemaal op los kunnen gaan. Daarnaast bevat de game ook nog meer dan 90 nummers met de meest fantastische gitaarmuziek.
Soundgardenquote:Soundgarden, who will play just their second reunion show in Chicago this weekend, have announced plans to release a career retrospective called Telephantasm. The collection will initially be packaged as a bonus for fans who purchase Guitar Hero: Warriors of Rock on September 28th.
quote:EA’s just confirmed that Crysis 2 has been pushed int0 Q4 FY2011.The push is mentioned in the company’s recently released financials. Originally, the Crytek super-shooter was due for a release this holiday season, and in fact, had its release brought forward to autumn just before E3. VG247
Verhaal is nu ook niet boeiend ofzo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat dus. Crysis was toch een overrated kutspel. (ik vond er tenminste geen fuck aan, buiten de grafische schil om)
quote:After many long discussions (and really, this has been going on for years), we've decided to alter our review scale. From today forward, we will score games on a 20-point scale (meaning games score will be 7.0 or 7.5 or 8.0, etc.).
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat dus. Crysis was toch een overrated kutspel. (ik vond er tenminste geen fuck aan, buiten de grafische schil om)
Een heel jaar vertraging?quote:
Nee, financiële jaren lopen anders, wordt dus januari-maart 2011quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een heel jaar vertraging?Dan was de E3 demo echt een hele korte techdemo en heeft de release intern nooit in 2010 gelegen
Ik dacht altijd dat het van oktober-september was, bij de meeste Amerikaanse bedrijven wel namelijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, financiële jaren lopen anders, wordt dus januari-maart 2011
In de gamesindustrie is het van 1 april t/m 31 maart. We zitten nu in FY 2011.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het van oktober-september was, bij de meeste Amerikaanse bedrijven wel namelijk...
Is Davilex ook failliet ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Playlogic zal ons nooit meer met rampzalige kutgames lastig vallen. Ze zijn nu écht écht failliet![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)tief-in-de-ring.html
Na Davilex nu dus Playlogic! Schiet lekker op
Davilex als software-uitgever bestaat nogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is Davilex ook failliet ?
Dat wist ik niet![]()
Ik hoopte stilletjes op A2 racer 3 en/of Amsterdoom 2
9 van de 10 keer zeggen ze bijv. 26 maart maar beginnen winkels de dag ervoor al met de verkoopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon UK heeft Batman AA2 op 26 maart gezet... Dat klopt niet (want zaterdag) maar het kan een indicatie zijn.
Officiële releasedata zijn nooit op zaterdag. Dat winkels games eerder verkopen dan de releasedata heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zeggen ze bijv. 26 maart maar beginnen winkels de dag ervoor al met de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |