Jij bent niet boeiendquote:
Dead Space was vet!quote:
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeldquote:
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bijquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je zuster op een houtvlot. Dead Space is nog steeds één van de tofste games die ik uit 50 games in het afgelopen jaar heb gespeeld
twee keer zoveel rotzooi voor de zelfde prijs, Awesome!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De PS3 krijgt toch die Wii Dead Space er bij
Mooie deal
Zijn zeker games die het uitspelen waard zijn, kost wel wat tijd maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:04 schreef zatoichi het volgende:
Maffia 2 sla ik even over; dat soort spellen heb ik nog veel te veel in de kast liggen, en ik wil ze allemaal nog uitspelen:
Red dead redemption
Just cause 2
GTA IV + uitbreidingen
Dat vind is dus weer te ver gaan, als ik de story uit hebt vind ik het wel genoeg geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet zelf GTA IV ook nog eens compleet uitspelen (alle jumps doen, al die stomme duiven vinden)
Gay Tony is leuker dan Lost and Damnedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Forskneck het volgende:
GTA IV was veels te kort![]()
Toen met de release in een week uitgespeeld. (wel dagen van 16 uur spelen)
En de lost and damned, is wel het leukst van de game, maar ook kort. Maar dat is logisch, dat was maar een DLC.![]()
Gay tony heb ik niet.
Onderbouw dat isquote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gay Tony is leuker dan Lost and Damned
Gay Tony is zo geniaal. Muziek, setting, nachtclubs, Yusuf, YES.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:34 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Onderbouw dat is
Aangezien Lost and Damned vette muziek heeft de sfeer van zo'n motorclub + betere motorskills.
Wat mij dus al veel meer boeit dan Gay Tony. Op het eerste gezicht dan he.
http://www.eurogamer.net/(...)brotherhood-hands-onquote:Wanted is slow, it's tense, it's devious. By its very nature, death can come without warning, but the rich satisfaction in setting up your own furtive murders - and the change in pace when rooftop foot chases break out - balance that out well. It's heart-in-mouth fun that may have limited long-term appeal, but it shows the same kind of knack for novel, asymmetrical multiplayer that Ubisoft demonstrated with the legendary Spies-versus-Mercs mode of Splinter Cell: Pandora Tomorrow back in 2004. We can't wait to see what other modes the developers have up their - scooped, knife-concealing - sleeves.
Oh ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
Brute missie in Prototype dat je die tank ofzo moet beschermen dan door die wegen vol Infected
Had je m dubbel?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet zelf GTA IV ook nog eens compleet uitspelen (alle jumps doen, al die stomme duiven vinden) verder kan ik voorlopig netjes uit de voeten met Fallout 3 en Just Cause 2 .
Haha da's wel een goede ja!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:07 schreef ach het volgende:
Komt er dit jaar nog een Fok! Worms kampioenschap? Ik wil de '10 editie ook op mijn naam zetten.
parachute is ook een leuke toevoegingquote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gay Tony is zo geniaal. Muziek, setting, nachtclubs, Yusuf, YES.
Ik heb mijzelf uren vermaakt met shotjes drinken in een nachtclub, daar expres falen met vrouwen, dansen in een groep en daarna wakker te worden op times square in een fontein.
Je hebt net een zooitje games gekocht speel die eerst uitquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef badboynova het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1418178
Misschien dat ik morgen toch ff naar Rotterdam ga om deze als nog te halen (wel heel slecht van mij, want deel1 staat hier stof te happen).
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt net een zooitje games gekocht speel die eerst uit
Lullig is dat altijd, ken het.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef badboynova het volgende:
![]()
maar deze wilde ik al een tijdje hebben, maar wilde er geen 50 euro voor betalen.
Zelf moet ik er 26 nog uit spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Lullig is dat altijd, ken het.
Al heb ik nu wel een echte stop, nog 20 games uit te spelen.
AC2 is awesome begin maar vastquote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
BC2 moet ik ook nog hebben. Mja eerst Red Dead en AC 2 (uhu) nog uitspelen, in het laatste geval nog aan beginnen.
Maar wel gelijk flink aan de missies anders wordt die vet saai halverwegequote:
jou mening, heb me prima vermaakt met af en toe was missies tussen door , en na het einde nog was extra'squote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wel gelijk flink aan de missies anders wordt die vet saai halverwege
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef ach het volgende:
jouW mening.
AC2 is echt zo'n spel wat je op een console moet hebben trouwens, ik had het op mijn pc maar de graphics waren echt kak, je miste de blur en fog van een console gewoon omdat je alle low-res dingen en popups zag.
Niemand cared, behalve je baas die zich helemaal lam lacht om een brief vol knullige spelfoutenquote:
gelukkig is dit het internet, en een forum waar het niet belangrijk isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niemand cared, behalve je baas die zich helemaal lam lacht om een brief vol knullige spelfouten![]()
Euh, ja, dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef ach het volgende:
Best raar dat deze bug er nog steeds in zit, ik zou haast gaan denken dat ik de enige in de wereld ben met deze kledingcombinatie waardoor mijn schouders verdwijnen.
[ afbeelding ]
OMG ROY! Spitting imagequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:01 schreef ach het volgende:
Best raar dat deze bug er nog steeds in zit, ik zou haast gaan denken dat ik de enige in de wereld ben met deze kledingcombinatie waardoor mijn schouders verdwijnen.
[ afbeelding ]
Nee, maar je avatar ziet er niet uitquote:
Nog steeds te duur voor Crackdown 1.2 ...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar je avatar ziet er niet uit
Crackdown 2 nu voor 30 euro bij GameHubs.
Ik hap ook pas bij die prijs, maar het gaat snel de goede kant op blijkbaar. In dezelfde maand nog maar 30, dat is een halvering van de adviesprijs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds te duur voor Crackdown 1.2 ...
Voor 15 euro ga ik wel weer orb hunten
De verkopen zullen dan ook wel zeer droevig zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hap ook pas bij die prijs, maar het gaat snel de goede kant op blijkbaar. In dezelfde maand nog maar 30, dat is een halvering van de adviesprijs.
Gister al gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van Kane & Lynch 2 is nu ook voor de 360 beschikbaar.
Verwacht er niet te veel van
Vanavond eens proberen danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is tofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Opzich wel, alleen dat je 100x op de vijand moet schieten vind ik minder.
Misschien lag het aan de moeilijkheidsgraad, maar dat was voor mij wel een minpunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen last van.
Vind het grafisch zo tof gedaan, alsof iemand je achtervolgt met een handycam. Shaky, naaktheid en grofheid wordt gecensureerd, pixels als je erg snel draait, nice
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Moet zeggen, het is tegen verwachting in behoorlijk vermakelijk. Echter een aantal punten van kritiek. Waarom voelt, en oogt, alles (van het coveren tot de kill-animaties) zo verschrikkelijk ''stijf'' aan? Vergeleken met Uncharted 2 of Gears of War is het verschil immens. Daarnaast doe eens rap wat aan de gaaaaare hit-ditection.De kogels vloeien als water alleen al om twee/drie vijanden neer te leggen.
Voor de rest gematigd positief. Grafisch ziet het er verrassend goed uit, beetje grauwe grafische stijl van Killzone 2. Indrukwekkende lichteffecten ook.
Straks maar eens de multiplayer checken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Pantoffel zegt is ontegenzeggelijk waar.
[..]
ah, ik hoef dus deel 2 niet te kopen omdat ik deel 1 tof vond ?quote:
Lekker laten liggen. Na AC 1 de meest teleurstellende game van deze generatie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ik hoef dus deel 2 niet te kopen omdat ik deel 1 tof vond ?
Carrentan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:26 schreef Klonk het volgende:
vandaar dat de MP nog zo goed bevolkt was in deel 1
wel veel kleine amerikaanse kutkindjes
maar ik had wel het gevoel weer van de eerste cod die ik qua multiplayer helemaal grijs heb gespeeld, damn hoe heette die map ook alweer, klein frans dorpje
Op veteran? Inclusief the mile high achievement? Alleen die laatste heb ik niet gehaald, moet ik nog steeds een keer proberen, maar het lukte me maar niet en nu ligt dat spel bij iemand anders...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
COD4 uitgespeeld, 3 jaar na de rest maar dat kan niet boeien, tof spel
en best veel multiplayer nog te vinden
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Op veteran? Inclusief the mile high achievement? Alleen die laatste heb ik niet gehaald, moet ik nog steeds een keer proberen, maar het lukte me maar niet en nu ligt dat spel bij iemand anders...
Dat is niet anders dan op andere moeilijkheidsgraden; maar gewoon coherent aan CoD. Als je weet hoe de mechaniek van het spel in elkaar zit, kun je daarop inspelen; dat is de gameplay van CoD.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:22 schreef Sigmund666 het volgende:
COD op Veteran is echt belachelijk en ook best wel brak. Als je voorbij bepaalde punten komt wordt er geautosaved en haal je een level iets makkelijker omdat vijanden stoppen met spawnen.
Die codec haalt ie niet altijd opnieuw binnen, want ik kan ook gewoon films afspelen als ik niet op XBL zit... Maar soms vertikt ie het dan ineens weer wel, wel vaagquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
En gebande Xbox kan geen netwerk/internet connectie meer maken en kun je daarom ook niet gebruiken m media te streamen. Hij trekt sowieso elke keer opnieuw een codec binnen die je nodig hebt.
Toen ik zo'n crappy internetverbinding had die regelmatig weg viel kon ik geen content streamen omdat hij constant om die codec liep te miepen wanneer internet er uit lag...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die codec haalt ie niet altijd opnieuw binnen, want ik kan ook gewoon films afspelen als ik niet op XBL zit... Maar soms vertikt ie het dan ineens weer wel, wel vaag
Vastwel, als ie het dan weer doet, dan zou ie het moeten doen!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef G-NiLES het volgende:
Okee, dat heeft dus geen zin wat ik wil..
Nu zitten er op marktplaats van die lui die die apparten 'unbannen'..
(zal ik wel niet mogen bespreken.. maar ik wijs er alleen naar)
zou dat nog wat uitmaken voor mijn beschreven functionaliteit?
Dit dus. Voor rond de 80 euro heb je al een degelijke mediastreamer die alle gangbare shit supportquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vastwel, als ie het dan weer doet, dan zou ie het moeten doen!
Maar waarom zou je een 360 nemen als media center extender? Ding maakt nog wel een beetje lawaai en doet het niet met .mkv's...!
Dus ja, dan is een half kapotte xbox360 wel een goeie optie! (en die gebande doen <50 euro op marktplaats)quote:* HP MediaSmart Connect - x280n
* Xbox 360 (Works in MCE 2005, Vista, and Windows 7)
* Linksys DMA2100
* Linksys DMA2200 (Integrated DVD Player)
* D-Link DSM-750
* Niveus Media Extender - EDGE
* HP MediaSmart HDTV (With software update from April 2008)
* Samsung MediaLive Digital Media Extender MR-00EA1
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Omdat dat soort gebande modellen vooral leuk zijn voor de kundigen die de firmware van de DVD speler kunnen aanpassen en er illegale games mee te spelen
Dat begrijp ik natuurlijk.. Maar ik hoopte dus op een ander antwoord, waardoor ik voor weinig geld een mooie media center extender zou hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Je kunt er niet mee online, je mist dus een hele hoop features van de grote Xbox-experience
(Waaronder de dus door jou verwachte Media-extender)
(het is net zoiets als een Ferrari kopen waarvan 3 versnellingen maar werken waardoor je nooit het maximum kunt halen)
Je onderbewustzijn schreeuwt Alan Wake.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Morthill het volgende:
Hmm, merk dat ik geen zin heb om mijn backlog weg te werken en Gears eindelijk uitspelen zie ik ook niet zitten. Vind de game daarvoor nog steeds te vervelendZo maar even de budgetbak induiken ergens
Dat zou uniek zijn, want ik heb die game nooit ook maar enigszins gevolgdquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn schreeuwt Alan Wake.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zou uniek zijn, want ik heb die game nooit ook maar enigszins gevolgd
Dat kan ie toch al niet worden, dat is Mass Effect 2quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nog steeds mijn favoriete 360 game van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |