Gears of War is een vrij kort, maar grafisch zeer tof spel. Vooral leuk als je iemand vind waarmee je kan co-oppen, anders is er vrij weinig aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Morthill het volgende:
Hmm, merk dat ik geen zin heb om mijn backlog weg te werken en Gears eindelijk uitspelen zie ik ook niet zitten. Vind de game daarvoor nog steeds te vervelendZo maar even de budgetbak induiken ergens
Ja voor jou is dat idd je game, hoe vaak al gespeeld?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat kan ie toch al niet worden, dat is Mass Effect 2
Uitgespeeld? 3x.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja voor jou is dat idd je game, hoe vaak al gespeeld?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Wessiej het volgende:
Cybje, ik vond hem leuker
http://games.fok.nl/review/397662/1/1/50/limbo.html
Pleur op.quote:Limbo is na een uurtje of vijf wel klaar
Belachelijk cijferquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Wessiej het volgende:
Cybje, ik vond hem leuker
http://games.fok.nl/review/397662/1/1/50/limbo.html
quote:
Never. Nooit. Zelfs al zou je alle eggs willen vinden, nou ja in ieder geval het merendeel. Ik was na iets meer dan een uur al bij chapter 11 beland, en dat was allesbehalve in een speedrun.quote:
Ok wat jij wil, ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Never. Nooit. Zelfs al zou je alle eggs willen vinden, nou ja in ieder geval het merendeel. Ik was na iets meer dan een uur al bij chapter 11 beland, en dat was allesbehalve in een speedrun.
Meh, niet mijn ding. Sowieso sla ik de komende releases lekker over totdat Shank eindelijk verschijnt. Wordt jij mijn co-op maatje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok wat jij wil, ik niet. Ik deed er een uurtje of 5 van. Koop je hydro thunder vandaag Cyb, gaan we MP'eren.
Die heeft dan ook insprake bij veel kantorenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou die kneus Paul Naber hierin een flinke vinger in de pap hebben?
Uiteraard. Ik haal wel nog de gehele summer of arcade, maar Shank ook zeker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meh, niet mijn ding. Sowieso sla ik de komende releases lekker over totdat Shank eindelijk verschijnt. Wordt jij mijn co-op maatje?
Money talks hé.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft dan ook insprake bij veel kantoren
GTA IV, Assassin's Creed, MW2 kregen ook niets anders dan 9's en 10'en van de meeste media. Gewoon een dik hypecijfer. Mensen zullen over een maand ofzo pas toegeven dat de game helemaal niet zo geweldig is. Behoorlijk standaard hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft dan ook insprake bij veel kantoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome......Kennedy
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar over het verhaal van Limbo, what about this:Dat is wel echt tof jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar over het verhaal van Limbo, what about this:Ik had er nog niet echt over nagedacht; eerste keer rond spelen is puur concentreren op de game; inderdaad op het eind vroeg ik me af hoe het zat met het verhaal. Ga hem zeker nog een keer uitspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome.
Maar die vijf uur is al wel veel; ik vind het een meesterlijke game; maar wel erg duur voor wat je ervoor krijgt.
Hoe dan ook dergelijke alternatieve en experimentele games verdienen het gewoon om gestimuleerd te worden wat mij betreft, dus heb ik hem maar gekocht![]()
Vaagjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik zet het spel voor de eerste keer aan en ik krijg 2 achievements for completing the game (normal en hard)..
deels check, GTAIV had ik eigenlijk een 9,0 moeten geven, hooguit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV is dan een uitzondering, in mijn optiek nog steeds een fantastische game. Al moet ik bekennen dat die fikse tienen wel overdreven zijn.
AC en MW 2 daarentegen zuigen stierenballen.
Als Roy dit leest krijg je gelijk een PM of hij jouw versie even kan lenenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik zet het spel voor de eerste keer aan en ik krijg 2 achievements for completing the game (normal en hard)..
Edit: Ik kan ook kiezen voor Continue game in het menu. Vaag!
Dat is ook niet duur,quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
deels check, GTAIV had ik eigenlijk een 9,0 moeten geven, hooguit.
Mijn winst voor de dag:
The Saboteur
Pure
LEGO Batman
BioShock 2
Samen voor 50 euro
Zo, lekker goedkoop. Houd je weer even bezig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
Mijn winst voor de dag:
The Saboteur
Pure
LEGO Batman
BioShock 2
Samen voor 50 euro
Ik heb de Rapture edition bij toeval te koop staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is ook niet duur,Ik wil Bioshock 2 ook nog een spelen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb de Rapture edition bij toeval te koop staan![]()
[TK] Sigmund666s' opruimingshoek [Xbox360/PC/PS2/DVD]
Jup. Maar ik wil hem gewoon kopen omdat die hele multiplayer me geen flikker boeitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Morthill het volgende:
[..]die ligt nu echt overal voor 19,99
Bij The Saboteur zit zo'n leuke eenmalige code. Ik heb de game tweedehands, maar de code werkt gewoon wel
Dat had ik met de cerberuscode van ME2 ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:19 schreef Morthill het volgende:
[..]die ligt nu echt overal voor 19,99
Bij The Saboteur zit zo'n leuke eenmalige code. Ik heb de game tweedehands, maar de code werkt gewoon wel
Ik heb geen XBL dus enjoy.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik met de cerberuscode van ME2 ookOf de verkoper had hem gewoon nooit gebruikt, wat me sterk lijkt
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als Roy dit leest krijg je gelijk een PM of hij jouw versie even kan lenen
tot nu toe inderdaad best vermakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef Klonk het volgende:
The Saboteur is tof, helemaal grijs gespeeld
Ja heerlijk is dat. Fransen die duidelijk een Amerikaans accent hebben en dan Engels gaan proberen te praten met een Frans accentquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Klonk het volgende:
Ik herinner me opeens ook weer dat de voice acting zo slecht is dat het deel uitmaakt van de charme van het verhaal
Ik ga hem nog maar eens spelen denk ik, gewoon de verhaallijn voor de lol
Lol.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Ik houd van de sneaky stijl. Al vind ik het klimmen ivm ACII toch wel erg matig uitgewerkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Klonk het volgende:
en het leuke is veel van de missies zijn op meerdere manieren op te lossen, via de voordeur als rambo of via de daken en dan sneaken of gewoon in een nazi pakkie naar binnen wandelen en hopen dat je geen aandacht trekt.
Heb je een 2e hands memory-card/HDD? Of misschien heb je van MS een 2e hangs gekregen met een Alan Wake save gekregen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
Uhh, bug in Alan wake?
Euh nee, denk het niet, de xbox is nieuwquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb je een 2e hands memory-card/HDD? Of misschien heb je van MS een 2e hangs gekregen met een Alan Wake save gekregen?
(lijkt me sterk hoor)
Misschien stiekem een refurbished HDD? Staan er toevallig andere saves op??quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Euh nee, denk het niet, de xbox is nieuw.
Ja echt een topperquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
Hydrothunder is tof, als je hem nog niet hebt geprobeerd ben je gek
Dus ik neem aan dat je de DLC al wel gespeeld hebt gister?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nog steeds mijn favoriete 360 game van het jaar.
Jep, was weer lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je de DLC al wel gespeeld hebt gister?![]()
En dat de hele game doorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:12 schreef Morthill het volgende:
Het strategische in Saboteur bevalt me ook wel. GEvangen bevrijden uit kamp. Dan eerst de bewakingstorens opblazen, vervolgens een Duitse soldaat de nek omdraaien, uniform jatten, naar binnen sneaken en de gevangen bevrijden. Het voelt best goed
Hij is inderdaad wel tof, maar ik vind de 1200 points te duur. Zelfs in de demo had ik de helft al vrijgespeeld in 10 minuten. Kom op zeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
Hydrothunder is tof, als je hem nog niet hebt geprobeerd ben je gek
Heintje is niet meer....quote:
1200 is sowieso te duur voor die xbla gamesquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel tof, maar ik vind de 1200 points te duur. Zelfs in de demo had ik de helft al vrijgespeeld in 10 minuten. Kom op zeg.
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zegquote:
Beetje hetzelfde spelverloop als prototype als ik het zo lees.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zeg. Voor 20 euro val ik me er geen buil aan iig
Mjah, ACII had ik dat ook mee. De meeste side-missions konden me echt niet boeien. Vind het in Saboteur nog wel leuk om een AA-gun te kapen en de halve stad op te blazenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde spelverloop als prototype als ik het zo lees.Gewoon de storyline aanhouden idd, dan is het goed te doen.
Maar dat had ik bijvoorbeeld ook bij AC2. Alleen de storyline doen is meer dan genoeg, als ik tussendoor nog sidemissions oid gaat doen wordt het veel te snel eentonig en moet ik de laatste paar missies met tegenzin gaan spelen.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
1200 is sowieso te duur voor die xbla games![]()
dat heb ik wel allemaal gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zal best gaan vervelen, maar ik heb ook geen zin om al die freeplay zooi te doen. 1000 dingen opblazen, fuck dat zeg. Voor 20 euro val ik me er geen buil aan iig
Waar is heintje dan? Volgens mij zag ik hem pas nog onlinequote:Op donderdag 29 juli 2010 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heintje is niet meer....
[..]
1200 is sowieso te duur voor die xbla games![]()
In Red Faction heb ik ook alles geslooptquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heb ik wel allemaal gedaan
het is gewoon een soort van verslaving, alles moet kapot en alles moet gevonden worden
Hij doet tegenwoordig fotograferen ipv gamen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar is heintje dan? Volgens mij zag ik hem pas nog online
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Charie het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die gebruik maken van een HDMI kabel. Zie je veel verschil vergeleken met de componentkabel (of zo, die ene met die kleurtjes)?
Oh... typischquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.
Nou ik zie het verschil wel, ook bij digitale tv zie je het verschil dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb twee Xboxen aangesloten waarvan eentje met HDMI en de ander met component en ik merk echt geen enkel verschil.
Het eerste spel was al het meest verschrikkelijke dat ik qua racers heb gezien: OOIT!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Tyfus hoerengame dat Midnight Club LA![]()
Het is opich niet slecht allemaal maar veel te moelijk die races en er was wel een patch voor maar die helpt ook niet echt volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het eerste spel was al het meest verschrikkelijke dat ik qua racers heb gezien: OOIT!
Je wagen reed gewoon alsof de kofferbak vol lag met staven platina.
Hij doet nu vanalles geloof ik behalve hoeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij doet tegenwoordig fotograferen ipv gamen.
NFS: Most Wanted is soms ook zo'n oneerlijk grafspelquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is opich niet slecht allemaal maar veel te moelijk die races en er was wel een patch voor maar die helpt ook niet echt volgens mij.
Oneerlijk grafspel
NFS: Most Wanted heb ik ook op gevloekt toen maar is allemaal nog wel te doen. Dit is veel ergerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NFS: Most Wanted is soms ook zo'n oneerlijk grafspel
(Hoewel ik eergisteren op serieus 0.0:2 seconde voor de eindtijd over de streep kwam)
http://games.fok.nl/revie(...)under-hurricane.htmlquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:04 schreef Klonk het volgende:
echt wel, als alle titels die voor xbl verschenen maar half zo tof zouden zijn dan zou ik gelukkig zijn
Slim versie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, de oude is officieel deaud. Heb 'm nog geprobeerd te reviven en dat lukte voor een paar dagen maar nu is ie dus echt naar de eeuwige speelvelden. Nieuwe besteld, komt zaterdag met RDR.
Vroeger deden Roy, SD, AP05 en ik dat nog. Niet per se in die volgordequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij schrijft Wessiej 80% van alle reviews die niet Novum afkomstig zijn
ja maar dan moet je ook een fatsoenlijke tv hebben ipv 22 inchquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep. Ga denk ik nu ook maar eens gold account nemen. Voorheen geen zin in vanwege kabels trekken en dergelijke maar dat hoeft nu dus niet meer.quote:
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook een fatsoenlijke tv hebben ipv 22 inch
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.
als het een Panasonic neoPDP 42" is, zal je nooit het verschil kunnen zien omdat dit übergEILe tv's zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op een 42 inch plasma zie ik geen verschil. Ik display wel op 1080i en niet 1080p, misschien dat het bij 1080 p wel enigszins een verschil geeft.
Wiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vroeger deden Roy, SD, AP05 en ik dat nog. Niet per se in die volgorde
gij ben den baas, alleen echte bazen kunnen een 42" TECHWOOD veroorlovenquote:
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruimquote:
Wel bij Gamehubs ofzo halen he en niet hier in de winkelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep. Ga denk ik nu ook maar eens gold account nemen. Voorheen geen zin in vanwege kabels trekken en dergelijke maar dat hoeft nu dus niet meer.
Die omschrijvingen kloppen ook gewoonquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruim
ff voor de duidelijkheid, roy is toch de zuurpruim?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een Nintendo fanboy, een Sony fanboy, een Crap-games fanboy en een zuurpruim
Fijn dat na al die tijd onze reputaties nog intact zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die omschrijvingen kloppen ook gewoon
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, roy is toch de zuurpruim?![]()
En zuurpruim was toch ook jou ding?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboy
Hij neemt je in het ootje, Roy is de Sony fanboy, Morthill de zuurpruim, AP05 de nintendo-fanboy en SD de crapgames-liefhebberquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En zuurpruim was toch ook jou ding?
SD is de Sony Fanboiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben de crapgames fanboy, AP05 was de Sony fanboy en SD de Nintendo fanboy
heb je geen full HD dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is idd echt een held, zeiden ze op het nieuws.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:48 schreef AQuila360 het volgende:
Kijk die Wessiej ff wat reviews er uit draaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |