abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84480774
Goed, ik zal wat uit moeten leggen over mijn persoonlijke situatie. Ik ben ooit aan het vwo begonnen, afgezakt naar de havo en uiteindelijk met mavo diploma van school gegaan. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik een concentratieprobleem heb, want mijn iq-testen deed ik altijd prima. Heb met moeite een mbo opleiding gedaan en werk nu bij de overheid op een functie waar hbo voor vereist wordt.

Het werk wat ik moet doen vind ik eigenlijk nooit moeilijk, maar meestal gaat na verloop van tijd de lol eraf. Als ik collega's spreek die al 20 jaar of langer dit werk doen dan kan ik me daar niks bij voorstellen. Het liefst fantaseer ik al weer over iets nieuws. Wat me ook tegenstaat is alle rompslomp, bureaucratie en dingen die gedaan worden omdat 'ze nou eenmaal altijd zo gedaan worden'.

Als ik thuis wat zit te klussen haal ik daar voldoening uit. En ook als ik aan mijn oldtimer bezig ben lijkt me dat erg leuk om dagelijks mee bezig te zijn. Het punt is natuurlijk dat je de alternatieven idealiseert. Wellicht ben ik het ook snel zat om automonteur te zijn, en lijkt zoiets alleen leuk zolang het vrijblijvend is.

Ik zie mezelf wel een beroep uitoefenen wat meer handenarbeid is en dit dan als ondernemer uitbouwen naar een mooie zaak. Een onderneming waar ik al mijn fantasie in kwijt kan. Dat is min of meer mijn droom.

Enfin, mijn vraag is of er mensen zijn met dergelijke ervaring. Mensen die vanuit een baan die op papier beter lijkt iets 'simpels' zijn gaan doen, en hoe dat uiteindelijk verlopen is. :)
  zondag 25 juli 2010 @ 20:52:46 #2
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_84481009
Dat lijkt me ook interessant om te weten. Daarom een onvervalste: TVP! :)
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_84481401
Ik heb een tijd lang als programmeur gewerkt. Werk wat me erg goed ligt en me "vanzelf" komt.

In mijn carriere kreeg ik echter de mogelijkheid om door te groeien naar consultant (nogsteeds behoorlijk technisch werk), functioneel consultant en daarna projectleider.
Mijn werk als projectleider ligt mijlen ver buiten m'n comfort zone. Ik ben er goed in, krijg niets dan lof, en heb er ook wel lol in, maar het zal me altijd moeite blijven kosten om dit soort werk te doen.

Daarom ben ik vorig jaar een eigen bedrijf begonnen als web bouwer. In mijn eigen tijd, met de workload die ik mezelf opleg (ik heb het geld niet nodig dus als ik geen zin heb accepteer ik gewoon even geen opdrachten). Dit bied mij de heerlijk veilige, ontspannen werk omgeving die ik goed kan gebruiken om de druk en moeite van mijn baan te compenseren.

Daarnaast is iedere baan bij een detacheringsbedrijf de ideale manier om die sleur die je nu voelt te doorbreken. Iedere 6-12 maanden zit ik op een andere opdracht, zie ik andere mensen, leer ik andere bedrijven kennen.
  zondag 25 juli 2010 @ 21:00:16 #4
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_84481420
tvp ik merk hetzelfde
1 Minuut stilte voor de storm
  maandag 26 juli 2010 @ 10:01:22 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84495473
ik heb na mijn ICT studie ooit in de soepfabriek van Unox gewerkt, en toen had ik zoiets van dit werk kan ik wel wat jaartjes volhouden ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84496319
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Maanvis het volgende:
ik heb na mijn ICT studie ooit in de soepfabriek van Unox gewerkt, en toen had ik zoiets van dit werk kan ik wel wat jaartjes volhouden ;).
Haha gehaktballetjes draaien :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 26 juli 2010 @ 10:37:02 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84496348
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:35 schreef deepart het volgende:

[..]

Haha gehaktballetjes draaien :')
nee, rookworsten in een grote enge machine gooien, soep met duizenden liters tegelijk koken, blokken bevroren kreeft in een verhaspelmachine gooien, tomatenpuree afzuigen etc etc :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84496956
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, rookworsten in een grote enge machine gooien, soep met duizenden liters tegelijk koken, blokken bevroren kreeft in een verhaspelmachine gooien, tomatenpuree afzuigen etc etc :)
Un-fucking-glaublich :D
Diepzinnige deepart.
pi_84497438
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef deepart het volgende:

[..]

Un-fucking-glaublich :D
de Unox soep komt niet vanzelf in de winkel :N
Ik heb zelf een half jaar stage gelopen bij de Bonzo/Miauw fabriek, en ik had daar echt de tijd van mijn leven :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84515089
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

de Unox soep komt niet vanzelf in de winkel :N
Ik heb zelf een half jaar stage gelopen bij de Bonzo/Miauw fabriek, en ik had daar echt de tijd van mijn leven :Y
Want je mocht de hele dag gratis eten? :')
Diepzinnige deepart.
pi_84523443
Je moet doen wat je leuk vind. Ik verdien liever iets minder maar dat ik met veel plezier naar mijn werk ga, dan dat ik veel verdien en een baan heb die me niet aan staat!
pi_84523568
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Kloon2009 het volgende:
Enfin, mijn vraag is of er mensen zijn met dergelijke ervaring. Mensen die vanuit een baan die op papier beter lijkt iets 'simpels' zijn gaan doen, en hoe dat uiteindelijk verlopen is. :)
Een maat van me is van kantoorslaaf naar houtbewerker gegaan.
En is nu bezig met zijn meubelwinkel beginnen.
Ik denk niet dat hij ooit eerder zo gelukkig is geweest :)
pi_84527629
:Y herkenbaar TS.
Ook ik ben ooit begonnen met vwo. Na 2 jaar werd dat havo en na nog eens 2 jaar ben ik ermee gestopt. Daarna heb ik een mbo ict studie gedaan die ik ook niet heb afgerond. Uiteindelijk heb ik als webontwerper toch een (mbo) diploma gehaald... maar ondanks dat ik daar best een leuk centje mee had kunnen verdienen heb ik er geen werk in gezocht. Zonde? Ja... maar als het je écht niet ligt dan moet je het niet doen. Word je enkel ongelukkig van.

Op dit moment zit ik bij een arbeidstrainingscentrum (ATC) waar ik eigelijk verschillende beroepen in de praktijk mee kan maken. Zo sta ik nu 2 dagen in de keuken en nog een dag bij een houtwerkplaats... ook zit ik nog 1 dag in de week op kantoor; redactiewerk voor de lokale TV.
Misschien is zo'n ATC ook wel iets voor jou TS :) ik heb er iig meer geleerd dan in mijn schooltijd...
  maandag 26 juli 2010 @ 23:55:42 #14
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84529070
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:02 schreef deepart het volgende:

[..]

Want je mocht de hele dag gratis eten? :')
nieuwe recepten werden wel degelijk geproefd :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  maandag 26 juli 2010 @ 23:56:41 #15
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84529108
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Een maat van me is van kantoorslaaf naar houtbewerker gegaan.
En is nu bezig met zijn meubelwinkel beginnen.
Ik denk niet dat hij ooit eerder zo gelukkig is geweest :)
dat wil ik maar al te graag geloven :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84529252
quote:
Wat me ook tegenstaat is alle rompslomp, bureaucratie en dingen die gedaan worden omdat 'ze nou eenmaal altijd zo gedaan worden'.
En daar iets aan doen, lijkt je dat wat? Niet dat het een gemakkelijke weg is.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_84529378
Ik herken het wel. Zit op de uni maar ik voel me veel beter als ik zit te vakkenvullen. Ik had eigenlijk gewoon een praktische (en naar mijn mening nuttige) studie moeten doen op hbo/mbo, maar nu is het te laat om te switchen. Wacht dus niet te lang.
pi_84530261
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef Kieswiel het volgende:
Ik herken het wel. Zit op de uni maar ik voel me veel beter als ik zit te vakkenvullen. Ik had eigenlijk gewoon een praktische (en naar mijn mening nuttige) studie moeten doen op hbo/mbo, maar nu is het te laat om te switchen. Wacht dus niet te lang.
Als je later werk hebt in jouw vakgebied komt dat wel goed hoor :Y de link met de praktijk.
pi_84550748
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Als je later werk hebt in jouw vakgebied komt dat wel goed hoor :Y de link met de praktijk.
In mijn vakgebied kan ik later muffe boeken lezen/onderzoek doen of lesgeven :N
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:30:46 #20
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84552358
ik heb ondanks mijn concentratieproblemen mijn vwo gelukkig wel af weten te maken. Daarna veel gewerkt maar alles werd al vrij snel saai of idd stom vanwege kansloze regeltjes. Uiteindelijk zwaar ongelukkig van geworden en op mn 23 besloten toch nog maar een studie te proberen. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt denk ik.

edit: tijdens dat werken ook ondernemersplan geschreven voor eigen zaak etc. Maar ook via kennissen die dat gedaan hebben uiteindelijk gerealiseerd dat ik dat geregel niet zag zitten.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84554030
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Kieswiel het volgende:
Geschiedenis? :P
pi_84554922
quote:

[..]

:D
pi_84556140
quote:

[..]

Ga dan Lara Croft style naar een of ander land toe.Bijzonder spul onderzoeken 8)7
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_84558018
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef Kloon2009 het volgende:

[..]

Geschiedenis? :P
Kunstgeschiedenis :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:11:26 #25
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_84558947
Enigzins herkenbaar. VMBO met twee vingers in mijn neus gehaald, vervolgens geprobeer HAVO te doen, maar dat bleek toch iets te moeilijk. Afgelopen jaar aan een technische opleiding begonnen, maar niet gehaald wegens gebrek aan interesse. Misschien dat ik volgend jaar iets met ICT ga doen. Opzich ook wel technisch, maar dit ligt wel veel meer in mijn interessegebied.
pi_84559850
quote:

[..]

Ga je toch lesgeven als je dat leuk lijkt ^O^
Ik vind het best triest om te zien dat mensen die meer kunnen het soms niet zo hoog schoppen.
Het gaat alleen maar om EQ, commerciele verkopers praatjes, om het ver te schoppen lijkt soms wel.
Anders moet je ECHT je best doen.
Maar er zijn vast ook mensen die meer kunnen en toch in de landbouw oid gaan, dat is ergens ook wel te begrijpen.
pi_84561152
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:44 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ga je toch lesgeven als je dat leuk lijkt ^O^
Ik vind het best triest om te zien dat mensen die meer kunnen het soms niet zo hoog schoppen.
Het gaat alleen maar om EQ, commerciele verkopers praatjes, om het ver te schoppen lijkt soms wel.
Anders moet je ECHT je best doen.
Maar er zijn vast ook mensen die meer kunnen en toch in de landbouw oid gaan, dat is ergens ook wel te begrijpen.
Ik vind het triester dat er maar verwacht wordt dat je bepaalde dingen doet terwijl je daar misschien helemaal geen zin in hebt. Geluk moet je doel zijn, niet je status.
pi_84561253
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ik vind het triester dat er maar verwacht wordt dat je bepaalde dingen doet terwijl je daar misschien helemaal geen zin in hebt. Geluk moet je doel zijn, niet je status.
Iedereen moet gewoon doen wat hem/haar gelukkig maakt inderdaad.
pi_84561933
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

dit dus , een vriend van mij heeft VWO gedaan maar is nu gewoon vrachtwagenchauffeur geworden en hij is nog nooit zo gelukkig geweest ^O^
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_84566845
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef -K03N- het volgende:
dit dus , een vriend van mij heeft VWO gedaan maar is nu gewoon vrachtwagenchauffeur geworden en hij is nog nooit zo gelukkig geweest ^O^
Dat vind ik nou lef.. :7
pi_84569325
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:37 schreef Kloon2009 het volgende:

[..]

Dat vind ik nou lef.. :7
de enige rede dat hij VWO heeft gedaan is omdat hij bij crisis dan ook nog iets ander zou kunnen doen oO<
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:49:29 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84570163
hier iets anders maar toch raakvlakken met OT.
Heb MBO gedaan en achter misschien wel HBO kunnen doen al was het niet voor mijn concentratieproblemen.
Toch goed terecht gekomen, heb nu een baan op MBO/HBO en ben in feite eigen baas,niemnd die mij op de vingers kijkt (bedrijfsleider op een buitenlandse vestiging)
Kortom, in het begin wel spijt gehad dat ik niet verder heb geleerd maar nu niet meer, ik werk nu dat met mijn leeftijd werkervaring veel meer een rol speelt dan een diploma
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:54:06 #33
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_84570416
Mensen die zeggen dat ze een bepaald niveau wel zouden kunnen maar niet hebben gedaan omdat ze concentratieproblemen hebben :')
O)))
pi_84570492
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef arucard het volgende:
Mensen die zeggen dat ze een bepaald niveau wel zouden kunnen maar niet hebben gedaan omdat ze concentratieproblemen hebben :')
Mensen die niets nuttigs te melden hebben en toch een reply maken in de hoop dat andere leuk en interessant overkomen ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:01:13 #35
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_84570779
Mij maakt het niet uit wat je doet. Maar nu denk ik dat ze er zich voor schamen en een excuus moeten hebben.
O)))
pi_84570891
Ik vraag me af of hij ook echt buschauffeur is geworden:

http://www.nu.nl/algemeen(...)lt-negen-tienen.html
pi_84571703
quote:
Mensen die zeggen dat ze een bepaald niveau wel zouden kunnen maar niet hebben gedaan omdat ze concentratieproblemen hebben
Idd, dan kan je ht toch gewoon niet. klaar
Zovaak dat gelul van iedereen gehoord, ja man ik kon het wel maarja ik maakte mn huiswerk nooit jaa doeii
pi_84571821
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:01 schreef arucard het volgende:
Mij maakt het niet uit wat je doet. Maar nu denk ik dat ze er zich voor schamen en een excuus moeten hebben.
dat komt al een stuk positiever over en het is nog redelijk onderbouwd ook

Maar zoals je zegt zijn er wel mensen die dit als excuus gebruiken maar daar is dit topic niet voor bedoelt de TS heeft het er hier over dat hij liever met zijn handen werkt dan dat hij zijn baan doet waarbij hij weinig met zijn handen doet omdat hij daar meer voldoening uitkrijgt en vraagt of er meer mensen zijn dit dit "probleem" hebben.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:33:19 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84571999
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:23 schreef Twest1 het volgende:

[..]

Idd, dan kan je ht toch gewoon niet. klaar
Zovaak dat gelul van iedereen gehoord, ja man ik kon het wel maarja ik maakte mn huiswerk nooit jaa doeii
gebrek aan concentratie etc was voor mij een probleem wat bij mijn leeftijd hoorde en was er destijds misschien nog niet volwassen genoeg voor...ik ben nu bezig met HBO opleiding via correspondentie, niet omdat het moet maar gewoon omdat ik het leuk vind en gaat prima
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_84572360
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gebrek aan concentratie etc was voor mij een probleem wat bij mijn leeftijd hoorde en was er destijds misschien nog niet volwassen genoeg voor...ik ben nu bezig met HBO opleiding via correspondentie, niet omdat het moet maar gewoon omdat ik het leuk vind en gaat prima
Je was er dus nog niet klaar voor "vroeger" maar nu dus wel en dat is mooi

Ik merk tegenwoordig wel dat steeds meer mensen een jaar rust nemen tussen opleidingen in om een beetje soul searching te doen , is waarschijnlijk wel handig aangezien heel veel mensen nog niet eens weten wat voor beroep ze willen uitoefenen later.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:50:56 #41
311154 Lord_Horatio
H. Hornblower
pi_84572617
quote:
Goed, ik zal wat uit moeten leggen over mijn persoonlijke situatie. Ik ben ooit aan het vwo begonnen, afgezakt naar de havo en uiteindelijk met mavo diploma van school gegaan. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik een concentratieprobleem heb, want mijn iq-testen deed ik altijd prima. Heb met moeite een mbo opleiding gedaan en werk nu bij de overheid op een functie waar hbo voor vereist wordt.

Het werk wat ik moet doen vind ik eigenlijk nooit moeilijk, maar meestal gaat na verloop van tijd de lol eraf. Als ik collega's spreek die al 20 jaar of langer dit werk doen dan kan ik me daar niks bij voorstellen. Het liefst fantaseer ik al weer over iets nieuws. Wat me ook tegenstaat is alle rompslomp, bureaucratie en dingen die gedaan worden omdat 'ze nou eenmaal altijd zo gedaan worden'.

Als ik thuis wat zit te klussen haal ik daar voldoening uit. En ook als ik aan mijn oldtimer bezig ben lijkt me dat erg leuk om dagelijks mee bezig te zijn. Het punt is natuurlijk dat je de alternatieven idealiseert. Wellicht ben ik het ook snel zat om automonteur te zijn, en lijkt zoiets alleen leuk zolang het vrijblijvend is.

Ik zie mezelf wel een beroep uitoefenen wat meer handenarbeid is en dit dan als ondernemer uitbouwen naar een mooie zaak. Een onderneming waar ik al mijn fantasie in kwijt kan. Dat is min of meer mijn droom.

Enfin, mijn vraag is of er mensen zijn met dergelijke ervaring. Mensen die vanuit een baan die op papier beter lijkt iets 'simpels' zijn gaan doen, en hoe dat uiteindelijk verlopen is.
Wow dude, het is net alsof je precies mijn gevoelens beschrijft. Zo denk ik ook! Soms heb ik zoiets van, vuilnisman zijn lijkt me veel leuker dan achter me bureau als ingenieur. En dan verdien je misschien minder, maar je hebt het wel leuk!
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:09:42 #42
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_84573207
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Wow dude, het is net alsof je precies mijn gevoelens beschrijft. Zo denk ik ook! Soms heb ik zoiets van, vuilnisman zijn lijkt me veel leuker dan achter me bureau als ingenieur. En dan verdien je misschien minder, maar je hebt het wel leuk!
Dan moet je eigenlijk eerst zorgen dat je financieel onafhankelijk bent, en dan werk gaan doen wat je wel leuk vindt.
O)))
pi_84574243
Kan me hierin ook wel vinden. VWO afgerond zodat ik dat in iedergeval op zak had. Doe nu Bouwkunde in Delft (straks 2e jaar) en heb nog geen enkel moment gehad van 'Yeh, lekker studeren, studentenleven!'.
't hele studentenleven trekt me zowieso niet aan.
Ik wilde vroeger altijd architect worden maar nu wil ik wel van alles worden, advocaat, piloot wat niet meer. Dus ik doe die studie op de zelfde manier als VWO.

En dan kom ik in het weekend thuis en zie mensen die gewoon werken lekker weekend hebben, doordeweeks op half 6 thuiskomen en kunnen doen wat ze willen en bovendien geld verdienen. Ik ben soms van 9 tot 6 (of nog later) op de uni, moet daarnaast eigenlijk ook wel bezig ervoor.
  woensdag 28 juli 2010 @ 01:24:11 #44
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_84575203
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Kan me hierin ook wel vinden. VWO afgerond zodat ik dat in iedergeval op zak had. Doe nu Bouwkunde in Delft (straks 2e jaar) en heb nog geen enkel moment gehad van 'Yeh, lekker studeren, studentenleven!'.
Ik wilde vroeger altijd architect worden maar nu wil ik wel van alles worden, advocaat, piloot wat niet meer. Dus ik doe die studie op de zelfde manier als VWO.

En dan kom ik in het weekend thuis en zie mensen die gewoon werken lekker weekend hebben, doordeweeks op half 6 thuiskomen en kunnen doen wat ze willen en bovendien geld verdienen. Ik ben soms van 9 tot 6 (of nog later) op de uni, moet daarnaast eigenlijk ook wel bezig ervoor.
Is dat nieuwe gebouw eigenlijk nog mooi van binnen geworden?
  woensdag 28 juli 2010 @ 01:27:56 #45
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_84575274
Ik heb een HBO diploma management en marketing op zak en ik werk in een staalbedrijf om prototypes te maken (machinewerk, draaibank, freesbank, lassen etc. Daarnaast doe ik handel in auto-onderdelen voor een extra zakcentje.
Ik doe dit bewust omdat ik het zakenwereldje niets vond op mijn leeftijd. Ideaal zou voor mij zijn om dit werk dat ik nu doe (metaalbewerking) verder uit te bouwen naar een eigen bedrijf in deze sector.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_84575505
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 01:24 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Is dat nieuwe gebouw eigenlijk nog mooi van binnen geworden? :P
Opzich heeft het wel iets, ze hebben veel 'open' gehouden zodat je kunt zien hoe alles zit en werkt enz. :')
(Verkapte kostenbesparing)
Maar is wel te klein, zalen zijn vaak vol of je moet naar andere TU gebouwen voor colleges, afgelopen jaar waren er zo'n 400 - 500 (als ik het goed heb) aanmeldingen. 2x zoveel als anders dus je begrijpt dat het in het begin een chaos was.
pi_84598283
quote:
Als ik het zou kunnen had ik het wel gehaald.. :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:01:42 #48
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84598339
Tja ik zit nu halverwege hetzelfde traject ( :') ), begonnen met 4 jaar gymnasium en ik wil uiteindelijk ook het liefst iets met m'n handen doen. Het liefst autotechniek maar dat lijkt me nog vrij zwaar voor een meisje.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_84599961
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Tja ik zit nu halverwege hetzelfde traject ( :') ), begonnen met 4 jaar gymnasium en ik wil uiteindelijk ook het liefst iets met m'n handen doen. Het liefst autotechniek maar dat lijkt me nog vrij zwaar voor een meisje.
Auto's O+
VVD O+
Trouwen? :@
pi_84814905
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:41 schreef Iemand91 het volgende:

En ik vind het hele studeren al niks en nu krijg ik nog een schop na, 4 van de 7 toetsen zijn onvoldoende. Kan ik ook nog gaan leren in de vakantie (boeken liggen 150 km van hier).
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:47:50 #51
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84818191
Wat je zelf al aangeeft, zolang je dit vrijblijvend kunt doen, en vooral; wanneer je er zelf zin in hebt, is het lekker werk. Zodra het verplicht is is het geen hobby maar werk, en werk moet je doen..
pi_84818445
Begonnen op VWO, ga eindigen met dierverzorging. :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:23:09 #53
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_84819617
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Begonnen op VWO, ga eindigen met dierverzorging. :')
Waarom ga je het dan doen als je het " :') " vindt?
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')