Haha gehaktballetjes draaienquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Maanvis het volgende:
ik heb na mijn ICT studie ooit in de soepfabriek van Unox gewerkt, en toen had ik zoiets van dit werk kan ik wel wat jaartjes volhouden.
nee, rookworsten in een grote enge machine gooien, soep met duizenden liters tegelijk koken, blokken bevroren kreeft in een verhaspelmachine gooien, tomatenpuree afzuigen etc etcquote:
Un-fucking-glaublichquote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, rookworsten in een grote enge machine gooien, soep met duizenden liters tegelijk koken, blokken bevroren kreeft in een verhaspelmachine gooien, tomatenpuree afzuigen etc etc
de Unox soep komt niet vanzelf in de winkelquote:
Want je mocht de hele dag gratis eten?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Unox soep komt niet vanzelf in de winkel
Ik heb zelf een half jaar stage gelopen bij de Bonzo/Miauw fabriek, en ik had daar echt de tijd van mijn leven
Een maat van me is van kantoorslaaf naar houtbewerker gegaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Kloon2009 het volgende:
Enfin, mijn vraag is of er mensen zijn met dergelijke ervaring. Mensen die vanuit een baan die op papier beter lijkt iets 'simpels' zijn gaan doen, en hoe dat uiteindelijk verlopen is.
nieuwe recepten werden wel degelijk geproefdquote:Op maandag 26 juli 2010 19:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Want je mocht de hele dag gratis eten?
dat wil ik maar al te graag gelovenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Een maat van me is van kantoorslaaf naar houtbewerker gegaan.
En is nu bezig met zijn meubelwinkel beginnen.
Ik denk niet dat hij ooit eerder zo gelukkig is geweest
En daar iets aan doen, lijkt je dat wat? Niet dat het een gemakkelijke weg is.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Kloon2009 het volgende:
Wat me ook tegenstaat is alle rompslomp, bureaucratie en dingen die gedaan worden omdat 'ze nou eenmaal altijd zo gedaan worden'.
Als je later werk hebt in jouw vakgebied komt dat wel goed hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef Kieswiel het volgende:
Ik herken het wel. Zit op de uni maar ik voel me veel beter als ik zit te vakkenvullen. Ik had eigenlijk gewoon een praktische (en naar mijn mening nuttige) studie moeten doen op hbo/mbo, maar nu is het te laat om te switchen. Wacht dus niet te lang.
In mijn vakgebied kan ik later muffe boeken lezen/onderzoek doen of lesgevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als je later werk hebt in jouw vakgebied komt dat wel goed hoorde link met de praktijk.
Geschiedenis?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Kieswiel het volgende:
In mijn vakgebied kan ik later muffe boeken lezen/onderzoek doen of lesgeven
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ga dan Lara Croft style naar een of ander land toe.Bijzonder spul onderzoekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |