Probeer eens in een oude Mazda 323f in te stappen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik moest om bij mijn rijlesauto in te stappen eerst mijn rechterbeen links van de koppeling zetten, anders kwam 'ie niet onder het stuur door. En nee, ik ben niet abnormaal lang ofzo, maar zo groot was de rijlesauto nou ook weer niet
Hoe moet ik dat interpreteren? Dat je op je stuur leunt ofzo? Zit je dan ook super dichtbij de pedalen enzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef Henkhimself het volgende:
Ik zit eigenlijk half op het stuur merk ik. Ik ben niet erg kort ofzo maar ik vind het gewoon erg lekker rijden als je wat dichter op het stuur zit ( uiteraard niet in fossiel-houding!) Vooral als ik dan even ga sporten zit het gewoon vele male lekkerder.
Zo zit mijn broer ook, kan me niet voorstellen dat je dan lekker en fatsoenlijk kan rijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef Dubish het volgende:
Ik 'lig' als het ware in de auto tijdens het rijden, stoel ver naar achteren, verlagen, rugsteun zo'n centimeter of 10-15 naar achteren. Ahhh heerlijk
Petje op en een beetje hangen naar het midden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef Dubish het volgende:
Ik 'lig' als het ware in de auto tijdens het rijden, stoel ver naar achteren, verlagen, rugsteun zo'n centimeter of 10-15 naar achteren. Ahhh heerlijk
Ik wilde het niet direct zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Petje op en een beetje hangen naar het midden?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Petje op en een beetje hangen naar het midden?
Ik zit liever wat alerterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nee joh, zo zit je gewoon comfortabel.
Lekker genaaid word je dan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Piles het volgende:
Vandaag de eerste schade aan m'n auto, op het parkeerterrein. Iemand heeft met uitparkeren m'n spiegel meegenomenGrote kras
Ik ook, liever wat rechtopquote:
Uiteraard niet. Gelukkig al oude auto, maar het doet wel pijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:00 schreef jacobras het volgende:
[..]
Lekker genaaid word je dan...Zeker geen briefje onder de ruitenwisser?
Lakstift verpest vaak meer dan dat het mooier maakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Gelukkig al oude auto, maar het doet wel pijn
Morgen maar eens met lakstiftje aan de slag
Hmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Lakstift verpest vaak meer dan dat het mooier maakt.
Of je moet heel veel geduld hebben, maar dan is het nog onmogelijk om het echt netjes te krijgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
HmmBedankt voor de waarschuwing
Het is ook al aardig oud spul vermoed ik
Hoorde van collega dat Turtle Wax Ice goed spul is, dus dat ga ik morgen mss maar ff halen. Kan ie weer mooi glimmen
Ik zal morgen eens goed kijken, maar zat iig een grijze brede streep op de kap van rechterspiegelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Of je moet heel veel geduld hebben, maar dan is het nog onmogelijk om het echt netjes te krijgen.
Verwacht maar niet dat je dat eruit krijgt die kras.
Blijft je nagel in die kras hangen of niet?
Op welke plek zit het eigenlijk?
Ik heb niet veel anders om in te rijden dan die Prius, dus jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef trainfreak het volgende:
Je rijdt precies wel graag met die Prius?![]()
Is het een nieuwe versie? Eentje met achteruitrijcamera? Eens je dat hebt kan je dat echt niet meer missen..
Als je nagel er niet in blijft hangen, dan is de kras meestal voor een groot gedeelte met de hand, of (bijna) helemaal machinaal weg te poetsen of te maskeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens goed kijken, maar zat iig een grijze brede streep op de kap van rechterspiegel
Zit er nog meer in een airco dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef EMCioran het volgende:
Vandaag is mijn airco ermee opgehouden. Gelukkig zit ik nooit zo lang in de auto, en met de raampjes open vind ik ook prima, maar ik moet het natuurlijk wel laten fixen.
Het is of dat ie bijgevuld moet worden, of een ventiel, of een leiding, of een pomp, of de compressor
Ik mag je 1e foto niet zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
Oh, en voor wie nog een poging wil doen om te zeggen waar m'n sleepoog in moet
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Zat spatie teveel inquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Ik zou zeggen aan de linker kant (rechts voor van de auto dus) Naast je mist(?)lamp
Vaag...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaakt
Maar dat roostertje kan er niet uit volgens mij, maar er zit wel een gaatje achter als ik goed kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |