Ik mag je 1e foto niet zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
Oh, en voor wie nog een poging wil doen om te zeggen waar m'n sleepoog in moet
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Zat spatie teveel inquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Ik zou zeggen aan de linker kant (rechts voor van de auto dus) Naast je mist(?)lamp
Vaag...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaakt
Maar dat roostertje kan er niet uit volgens mij, maar er zit wel een gaatje achter als ik goed kijk
Dat klepje heb ik vanachter wel jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij mij zijn het klepjes in de bumper die je er makkelijk uit haalt waar de sleepogen achter zitten. Zit er bij je reservewiel wel een oog met schroefdraad of iets dergelijks? Of gewoon eens onder de bumpers kruipen om te kijken of je wat ziet
Over het algemeen zitten sleepogen ook niet achter het nummerbordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klepje heb ik vanachter wel ja
En ik heb inderdaad een sleepoog bijgeleverd, en de enige optie is naast mistlamp zo te zien. Ik heb zelf nog achter nummerbord gekeken, maar daar zat ook niks
Nee, maar de tekening in het boekje was te onduidelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Over het algemeen zitten sleepogen ook niet achter het nummerbord
Morgen weer verder zoeken, moet ook eens onder auto kijken, volgens mij zit mn uitlaat beetje los. Er rammelt ietsquote:Bij conventionele auto's zitten ze op makkelijk bereikbare plekken dus waarschijnlijk is het dat gat naast de mistlamp.
Opzich wel leuke auto trouwens die Felicia, vooral in zo'n kleur
Ik had ook een rammel aan de uitlaat. Begonnen er een beetje aan te wrikken en bij wijze van spreken donderde de achterdemper er onderuitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar de tekening in het boekje was te onduidelijk
[..]
Morgen weer verder zoeken, moet ook eens onder auto kijken, volgens mij zit mn uitlaat beetje los. Er rammelt iets
Dan is mijn vader flexibeler dan die van jou, die laat mij gewoon heen en terug rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond naar m'n broer met de auto, heen reed m'n pa en die zei toen dat ik terug mocht rijden. Toen we daar weggingen was het rond half twaalf, en hij zei hij wel terug reed, omdat het al zo donker was.
Op een gegeven moment reden we langs een stuk stoep, waarvan ik dacht dat hij daar wel heel dicht op af reed. En ja hoor, hij schampte de stoepToen we thuiskwamen bleek er een wieldop weg te zijn.
De moraal van dit verhaal? Ik vind het heerlijk om hem een fout te zien maken, terwijl hij als ik rijd, z'n mond vol heeft over míjn rijkunsten. Heerlijk, sweet revange
Je bent serieus terug gegaan om een foto te nemen van die dode hert? Iewl!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).
Zover zou ik ook niet gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Lammmetje het volgende:
Je bent serieus terug gegaan om een foto te nemen van die dode hert? Iewl!
Eigenljik, m'n ouders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Je bent serieus terug gegaan om een foto te nemen van die dode hert? Iewl!
En ik las een aantal berichten over dat de stoel te ver naar voren of naar achteren stond? Ik moest altijd de stoel helemaal naar achteren schuiven als er een nieuwe leerling het stuur overnam. Er was ook een keer een gozer die echt mega lang was.. ik weet nog steeds niet hoe hij in die auto kon rijden
Boehoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:15 schreef SinofEnvy het volgende:
Overigens, gister m'n eerste boete binnen gekregen (in ieder geval, sinds ik m'n rijbewijs heb). Reed 111 km/u over de A1 aan het begin v/d maand, waar je dus 100 mag. Geflitst. 4 km correctie eraf, 7 km/u te hard, ¤34. Stelletje oplichters.
Doe maar even met geld smijten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Catch_me het volgende:
Vorige week geslaagd voor me B op me werk maar ik heb nog steeds me militaire papiertje niet binnen waarmee ik naar de gemeente ga
Ben denet wel bij de mitsubitsi dealer wezen kijken en ik ben denk ik verkocht
Lancer Sportback [ afbeelding ]
maar dan in het wit
Góh. Wat een opmerking.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Boehoe
Zit zo'n metertje op je dashbord
Dan werkt hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:24 schreef SinofEnvy het volgende:
Overigens hoor je mij ook niet huilen dát ik een boete heb binnen gekregen, maar de hoogte van de boete voor 7 km/u te hard vind ik toch vrij hoog.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Catch_me het volgende:
Vorige week geslaagd voor me B op me werk maar ik heb nog steeds me militaire papiertje niet binnen waarmee ik naar de gemeente ga
maar dan in het wit
Dit is de droomauto zeker? En wat ga je echt kopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Catch_me het volgende:
maar dan in het wit
Droomauto? Qua prijs valt hij voor een zo'n auto (nieuw) nog relatief mee, vanaf 18k voor de 1.5 liter motor en vanaf 21k voor de 1.8 liter motor editie. Dat is uiteraard niet iets wat de meeste mensen even in hun portomonnee bewaren, maar we hebben het hier ook niet over een auto van 50-100k ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dit is de droomauto zeker? En wat ga je echt kopen?
Want ik zag gisteravond een nieuwe Range Rover en dat is ontzettend geil, maar budgettair volledig onverantwoord..
Maar heb jij dan serieus zoveel geld voor een auto? Niet uit nieuwschierigheid, maar de meeste hier hebben een 'normale' auto, die voor begin 20'ers aardig te financieren zijn qua aanschaf/onderhoud/verzekeringquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:45 schreef Catch_me het volgende:
Bij onze lokale dealer staat ie nu voor 21.000 rijklaar met alle opties die ik eigenlijk wilde. Ik had ook de seat leon sport op het oog, maar dan betaal je dus 25.000 euro en dan moet je er nog van alles bij kopen, terwijl deze op de navigatie na compleet is
Zodra ik mijn pasje heb kan ik hem dus gaan proefrijden en misschien nog wat afdingen op de veelste dure multimediaconsole (2600 euro).
Of sponsorende oudersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar heb jij dan serieus zoveel geld voor een auto? Niet uit nieuwschierigheid, maar de meeste hier hebben een 'normale' auto, die voor begin 20'ers aardig te financieren zijn qua aanschaf/onderhoud/verzekering
Ik heb er ook een hekel aan. Mijn ouders betalen daarentegen wel de verzekering voor de auto. Opleiding, wegenbelasting, benzine, vakantie en dergelijke moet ik wel zelf betalen. Maar krijg af en toe wel wat toegestoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef Empathologica het volgende:
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, ben blij dat ik voor de mijne gewoon heb moeten werken ipv dat vati en mutti me alles maar toeschuiven. Klinkt heel raar want het is echt relaxt als je zoiets krijgt maar ik zou me er niet fijn bij voelen.
Komt ook wel omdat de mensen die ik ken die hun auto, studie, studentenkamer etc krijgen van de ouders ook allemaal ontzettend lui en verwend zijn.
Ik wil dan niet weten hoe lang jij over je rijbewijs hebt gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben m'n studie grotendeels betaald, maar van m'n rijbewijs had ik ook wel ruim twee jaar collegegeld kunnen betalenMaar goed, ik ken ook mensen die lopen te miepen dat ze alles zelf moeten betalen en mij een schuldgevoel aanpraten terwijl ze wel elke maand 150 euro krijgen toegeschoven en hun rijbewijs krijgen. Dan hebben ze het beter voor elkaar dan ik
.
Niet zo lang als over m'n studiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil dan niet weten hoe lang jij over je rijbewijs hebt gedaan
Mag ik hopen jaquote:
Gewoon flinke ruk aan gevenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef The6thgate het volgende:
Godver ik krijg m'n motorkap niet meer openHopelijk is dit niet een punt waarop meer problemen om de hoek komen kijken
Beter dan de mijn die op random momenten losgaat. Nou schiet ie niet uit z'n lock maar wel dat je hem handmatig kan openen, heel raar is dat..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef The6thgate het volgende:
Godver ik krijg m'n motorkap niet meer openHopelijk is dit niet een punt waarop meer problemen om de hoek komen kijken
Pft. moeite doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Dubish het volgende:
Waarom ga je nou door de krasstraat heen? Was je auto zelf!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |