abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84679971
Nee

Conclusie is dat het van alles kan zijn, en ik dit weekend geen zin heb om aan het hok te sleutelen
pi_84682551
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
Oh, en voor wie nog een poging wil doen om te zeggen waar m'n sleepoog in moet :@
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Ik mag je 1e foto niet zien :@
pi_84683327
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik mag je 1e foto niet zien :@
Zat spatie teveel in :P
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
pi_84687279
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:04 schreef Piles het volgende:

[..]

Zat spatie teveel in :P
[..]

Ik zou zeggen aan de linker kant (rechts voor van de auto dus) Naast je mist(?)lamp
pi_84687390
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Henkhimself het volgende:

[..]

Ik zou zeggen aan de linker kant (rechts voor van de auto dus) Naast je mist(?)lamp
Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaakt :+
Maar dat roostertje kan er niet uit volgens mij, maar er zit wel een gaatje achter als ik goed kijk :?
pi_84687571
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik daar een foto van gemaakt :+
Maar dat roostertje kan er niet uit volgens mij, maar er zit wel een gaatje achter als ik goed kijk :?
Vaag... :D

Bij mij is het zowel voor als achter een klein dopje in de bumper.
pi_84687767
Bij mij zijn het klepjes in de bumper die je er makkelijk uit haalt waar de sleepogen achter zitten. Zit er bij je reservewiel wel een oog met schroefdraad of iets dergelijks? Of gewoon eens onder de bumpers kruipen om te kijken of je wat ziet :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84687816
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Bij mij zijn het klepjes in de bumper die je er makkelijk uit haalt waar de sleepogen achter zitten. Zit er bij je reservewiel wel een oog met schroefdraad of iets dergelijks? Of gewoon eens onder de bumpers kruipen om te kijken of je wat ziet :)
Dat klepje heb ik vanachter wel ja :Y
En ik heb inderdaad een sleepoog bijgeleverd, en de enige optie is naast mistlamp zo te zien. Ik heb zelf nog achter nummerbord gekeken, maar daar zat ook niks :')
pi_84688018
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat klepje heb ik vanachter wel ja :Y
En ik heb inderdaad een sleepoog bijgeleverd, en de enige optie is naast mistlamp zo te zien. Ik heb zelf nog achter nummerbord gekeken, maar daar zat ook niks :')
Over het algemeen zitten sleepogen ook niet achter het nummerbord ;)
Bij conventionele auto's zitten ze op makkelijk bereikbare plekken dus waarschijnlijk is het dat gat naast de mistlamp.

Opzich wel leuke auto trouwens die Felicia, vooral in zo'n kleur :9
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_84688163
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Over het algemeen zitten sleepogen ook niet achter het nummerbord ;)
Nee, maar de tekening in het boekje was te onduidelijk O-)
quote:
Bij conventionele auto's zitten ze op makkelijk bereikbare plekken dus waarschijnlijk is het dat gat naast de mistlamp.

Opzich wel leuke auto trouwens die Felicia, vooral in zo'n kleur :9
Morgen weer verder zoeken, moet ook eens onder auto kijken, volgens mij zit mn uitlaat beetje los. Er rammelt iets :{
pi_84688393
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee, maar de tekening in het boekje was te onduidelijk O-)
[..]

Morgen weer verder zoeken, moet ook eens onder auto kijken, volgens mij zit mn uitlaat beetje los. Er rammelt iets :{
Ik had ook een rammel aan de uitlaat. Begonnen er een beetje aan te wrikken en bij wijze van spreken donderde de achterdemper er onderuit :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:11:22 #216
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84696232
Gisteravond naar m'n broer met de auto, heen reed m'n pa en die zei toen dat ik terug mocht rijden. Toen we daar weggingen was het rond half twaalf, en hij zei hij wel terug reed, omdat het al zo donker was.
Op een gegeven moment reden we langs een stuk stoep, waarvan ik dacht dat hij daar wel heel dicht op af reed. En ja hoor, hij schampte de stoep :') Toen we thuiskwamen bleek er een wieldop weg te zijn.

De moraal van dit verhaal? Ik vind het heerlijk om hem een fout te zien maken, terwijl hij als ik rijd, z'n mond vol heeft over míjn rijkunsten. Heerlijk, sweet revange 8-)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84696972
Is het eigenlijk verstandig bij een eerste 2e hands auto om deze even weg te brengen voor een grote beurt? Heb het idee dat het vast geen kwaad kan, maar het is gelijk weer een hoop geld :P
Too much is never enough!
pi_84697551
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond naar m'n broer met de auto, heen reed m'n pa en die zei toen dat ik terug mocht rijden. Toen we daar weggingen was het rond half twaalf, en hij zei hij wel terug reed, omdat het al zo donker was.
Op een gegeven moment reden we langs een stuk stoep, waarvan ik dacht dat hij daar wel heel dicht op af reed. En ja hoor, hij schampte de stoep :') Toen we thuiskwamen bleek er een wieldop weg te zijn.

De moraal van dit verhaal? Ik vind het heerlijk om hem een fout te zien maken, terwijl hij als ik rijd, z'n mond vol heeft over míjn rijkunsten. Heerlijk, sweet revange 8-)
Dan is mijn vader flexibeler dan die van jou, die laat mij gewoon heen en terug rijden :D Met het nodige commentaar, dat wel. En ik denk niet dat hij me nog laat inparkeren in het smalle hofje bij m'n opa en oma voor :') .
Van de week, toen ik in de yaris reed O+ , moest ik hem van z'n werk ophalen en hij moest nog iets afgeven, ook weer bij zo'n smal hofje }:| en hij wist niet precies welk gebouw nummer 40 was. Mag je dus gaan zoeken. 'Ja hier is het! O nee, volgende!' hoor je dan van de achterbank. Sorry, bestelbusje achter me! Vervolgens waren alle parkeerplekken op dat hofje bezet, op één na, maar ik dacht: hij moet wat afgeven dus ik zet hem gewoon tegen de stoep. Begint m'n vader een heel verhaal over hoe ik moet keren via dat lege parkeervak, ik kreeg het Spaans benauwd _O- Maar toen zag ik dat het straatje achter het flatgebouw om ging dus ben ik daar maar ingegaan en yay, het kwam uit op een andere weg. Pfff _O- Zie, ik kijk wel vooruit! M'n vader zei dat dat straatje doodliep.
Vervolgens over zo'n verhoogd fietspad de weg op, en die Yaris stuitert dus alle kanten op met drempels enzo he, ik lag helemaal in een deuk. M'n zus vond het iets minder, maar nu weet ze hoe ik me voel als zij over een drempel ragt.
Tap tap tap
pi_84700710
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).
Je bent serieus terug gegaan om een foto te nemen van die dode hert? Iewl!

En ik las een aantal berichten over dat de stoel te ver naar voren of naar achteren stond? Ik moest altijd de stoel helemaal naar achteren schuiven als er een nieuwe leerling het stuur overnam. Er was ook een keer een gozer die echt mega lang was.. ik weet nog steeds niet hoe hij in die auto kon rijden :')
pi_84700795
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Lammmetje het volgende:
Zover zou ik ook niet gaan _O-
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:42:24 #221
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84701033
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Zover zou ik ook niet gaan _O-
Ik wel. _O-
pi_84703456
Ok. ik geef het op :') Mijn auto gaat nooit gesleept worden B-)
Sleepoog volgens boekje, maar ik kijk tegen 1 grote leegte aan. Ook naast mistlampunits zit niks.

Ik vermoed dat er een andere bumper op zit eigenlijk :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Piles op 31-07-2010 15:19:09 ]
pi_84703497
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

En ik las een aantal berichten over dat de stoel te ver naar voren of naar achteren stond? Ik moest altijd de stoel helemaal naar achteren schuiven als er een nieuwe leerling het stuur overnam. Er was ook een keer een gozer die echt mega lang was.. ik weet nog steeds niet hoe hij in die auto kon rijden :')
Eigenljik, m'n ouders. :P Officieel moet je ook meteen de politie bellen, maar dat wist ik ook niet dus dat is de volgende ochtend ook pas gebeurd. Toen zijn m'n ouders even gaan kijken, en hebben een foto genomen. Ikzelf had het ook niet gedaan, maar meer omdat ik er te lui voor ben :P.

Overigens, gister m'n eerste boete binnen gekregen (in ieder geval, sinds ik m'n rijbewijs heb). Reed 111 km/u over de A1 aan het begin v/d maand, waar je dus 100 mag. Geflitst. 4 km correctie eraf, 7 km/u te hard, ¤34. Stelletje oplichters.
pi_84703618
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:15 schreef SinofEnvy het volgende:
Overigens, gister m'n eerste boete binnen gekregen (in ieder geval, sinds ik m'n rijbewijs heb). Reed 111 km/u over de A1 aan het begin v/d maand, waar je dus 100 mag. Geflitst. 4 km correctie eraf, 7 km/u te hard, ¤34. Stelletje oplichters.
Boehoe :'(
Zit zo'n metertje op je dashbord :*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:19:49 #225
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84703622
Vorige week geslaagd voor me B op me werk maar ik heb nog steeds me militaire papiertje niet binnen waarmee ik naar de gemeente ga :')

Ben denet wel bij de mitsubitsi dealer wezen kijken en ik ben denk ik verkocht :D

Lancer Sportback
maar dan in het wit _O_
Op elke fokker past een bril.
pi_84703661
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Catch_me het volgende:
Vorige week geslaagd voor me B op me werk maar ik heb nog steeds me militaire papiertje niet binnen waarmee ik naar de gemeente ga :')

Ben denet wel bij de mitsubitsi dealer wezen kijken en ik ben denk ik verkocht :D

Lancer Sportback [ afbeelding ]
maar dan in het wit _O_
Doe maar even met geld smijten.
pi_84703758
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Boehoe :'(
Zit zo'n metertje op je dashbord :*
Góh. Wat een opmerking. :')

Overigens hoor je mij ook niet huilen dát ik een boete heb binnen gekregen, maar de hoogte van de boete voor 7 km/u te hard vind ik toch vrij hoog.
pi_84703921
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:24 schreef SinofEnvy het volgende:
Overigens hoor je mij ook niet huilen dát ik een boete heb binnen gekregen, maar de hoogte van de boete voor 7 km/u te hard vind ik toch vrij hoog.
Dan werkt het :+
pi_84705244
quote:

maar dan in het wit _O_
:D :9 :7 :9~ O+

-O- geld.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:25:18 #230
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84705615
quote:

maar dan in het wit _O_
Dit is de droomauto zeker? En wat ga je echt kopen?
Want ik zag gisteravond een nieuwe Range Rover en dat is ontzettend geil, maar budgettair volledig onverantwoord..
pi_84705868
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dit is de droomauto zeker? En wat ga je echt kopen?
Want ik zag gisteravond een nieuwe Range Rover en dat is ontzettend geil, maar budgettair volledig onverantwoord..
Droomauto? Qua prijs valt hij voor een zo'n auto (nieuw) nog relatief mee, vanaf 18k voor de 1.5 liter motor en vanaf 21k voor de 1.8 liter motor editie. Dat is uiteraard niet iets wat de meeste mensen even in hun portomonnee bewaren, maar we hebben het hier ook niet over een auto van 50-100k ofzo. :9
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:45:59 #232
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84706309
Bij onze lokale dealer staat ie nu voor 21.000 rijklaar met alle opties die ik eigenlijk wilde. Ik had ook de seat leon sport op het oog, maar dan betaal je dus 25.000 euro en dan moet je er nog van alles bij kopen, terwijl deze op de navigatie na compleet is :)

Zodra ik mijn pasje heb kan ik hem dus gaan proefrijden en misschien nog wat afdingen op de veelste dure multimediaconsole (2600 euro :')).
pi_84706350
Mijn droomauto's zijn onder de 10k euro's wel te krijgen :9
pi_84707761
Net een nieuwe autoradio aangeschaft :9 met bluetooth zodat ik gelijk handsfree kan bellen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:19:57 #235
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84709571
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:45 schreef Catch_me het volgende:
Bij onze lokale dealer staat ie nu voor 21.000 rijklaar met alle opties die ik eigenlijk wilde. Ik had ook de seat leon sport op het oog, maar dan betaal je dus 25.000 euro en dan moet je er nog van alles bij kopen, terwijl deze op de navigatie na compleet is :)

Zodra ik mijn pasje heb kan ik hem dus gaan proefrijden en misschien nog wat afdingen op de veelste dure multimediaconsole (2600 euro :')).
Maar heb jij dan serieus zoveel geld voor een auto? Niet uit nieuwschierigheid, maar de meeste hier hebben een 'normale' auto, die voor begin 20'ers aardig te financieren zijn qua aanschaf/onderhoud/verzekering :)
pi_84710025
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Purdey het volgende:

[..]

Maar heb jij dan serieus zoveel geld voor een auto? Niet uit nieuwschierigheid, maar de meeste hier hebben een 'normale' auto, die voor begin 20'ers aardig te financieren zijn qua aanschaf/onderhoud/verzekering :)
Of sponsorende ouders :P
Nadeel is wel dat die ook af en toe wel eens met 'jouw' auto willen rijden
pi_84710249
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, ben blij dat ik voor de mijne gewoon heb moeten werken ipv dat vati en mutti me alles maar toeschuiven. Klinkt heel raar want het is echt relaxt als je zoiets krijgt maar ik zou me er niet fijn bij voelen.

Komt ook wel omdat de mensen die ik ken die hun auto, studie, studentenkamer etc krijgen van de ouders ook allemaal ontzettend lui en verwend zijn.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:48:19 #238
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84710259
Zelf voor gewerkt en gespaard maar ik heb natuurlijk wel me ouders meegenomen naar de dealer want het is toch een flink bedrag dat je wilt gaan neerleggen :)
pi_84710309
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef Empathologica het volgende:
Oh dat vind ik zo verschrikkelijk, ben blij dat ik voor de mijne gewoon heb moeten werken ipv dat vati en mutti me alles maar toeschuiven. Klinkt heel raar want het is echt relaxt als je zoiets krijgt maar ik zou me er niet fijn bij voelen.

Komt ook wel omdat de mensen die ik ken die hun auto, studie, studentenkamer etc krijgen van de ouders ook allemaal ontzettend lui en verwend zijn.
Ik heb er ook een hekel aan. Mijn ouders betalen daarentegen wel de verzekering voor de auto. Opleiding, wegenbelasting, benzine, vakantie en dergelijke moet ik wel zelf betalen. Maar krijg af en toe wel wat toegestopt :@
pi_84710965
Als jullie er allemaal een hekel aan hebben dan zeg ik maar niets...
pi_84713375
M'n ouders hebben m'n studie grotendeels betaald, maar van m'n rijbewijs had ik ook wel ruim twee jaar collegegeld kunnen betalen :X Maar goed, ik ken ook mensen die lopen te miepen dat ze alles zelf moeten betalen en mij een schuldgevoel aanpraten terwijl ze wel elke maand 150 euro krijgen toegeschoven en hun rijbewijs krijgen. Dan hebben ze het beter voor elkaar dan ik :D .
Tap tap tap
pi_84713613
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hebben m'n studie grotendeels betaald, maar van m'n rijbewijs had ik ook wel ruim twee jaar collegegeld kunnen betalen :X Maar goed, ik ken ook mensen die lopen te miepen dat ze alles zelf moeten betalen en mij een schuldgevoel aanpraten terwijl ze wel elke maand 150 euro krijgen toegeschoven en hun rijbewijs krijgen. Dan hebben ze het beter voor elkaar dan ik :D .
Ik wil dan niet weten hoe lang jij over je rijbewijs hebt gedaan :P
pi_84713658
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik wil dan niet weten hoe lang jij over je rijbewijs hebt gedaan :P
Niet zo lang als over m'n studie :D
Tap tap tap
pi_84713782
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet zo lang als over m'n studie :D
Mag ik hopen ja :P
Zin in september, lekker weer beginnen met een opleiding O+
pi_84736960
Godver ik krijg m'n motorkap niet meer open :{ Hopelijk is dit niet een punt waarop meer problemen om de hoek komen kijken :')
pi_84737378
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef The6thgate het volgende:
Godver ik krijg m'n motorkap niet meer open :{ Hopelijk is dit niet een punt waarop meer problemen om de hoek komen kijken :')
Gewoon flinke ruk aan geven :7. Werkt op de sloop ook bijna altijd :P
pi_84738066
Probeerde al iets meer kracht te zetten, maar ik wil niks forceren :P Morgen maar eens een garage bellen of die even kunnen kijken
pi_84738404
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef The6thgate het volgende:
Beter dan de mijn die op random momenten losgaat. Nou schiet ie niet uit z'n lock maar wel dat je hem handmatig kan openen, heel raar is dat..
pi_84738472
Misschien zit ie net klem bij het slot? Vaak lukt het wel als een iemand de hendel in de auto aantrekt (en aangetrokken houdt), en een een ander op datzelfde moment probeert de kap te openen.
pi_84739730
Mooi die gaat ineens wel weer open. Volgende probleem is de negatieve accupool loskoppelen. Die schroeven zien er redelijk vastgeroest uit dus ben benieuwd of dat gaat lukken
pi_84745031
Stomme wasstraat die dicht zit. Nou moet ik morgenochtend voor vertrek daarheen -O-
pi_84748941
Waarom ga je nou door de krasstraat heen? Was je auto zelf!! })
pi_84749418
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Dubish het volgende:
Waarom ga je nou door de krasstraat heen? Was je auto zelf!! })
Pft. moeite doen :W ik heb 'm wel net goed van binnen gepoetst. Morgen fris de weg op naar Berlin _O_
pi_84762674
Oeh wasstraat, dat is een goeie :7 Ik heb geen zin om 'm zelf te wassen aangezien ie ergens anders in de wijk staat en ik vind dat autowassen voor je eigen deur moet :+
Gisteren zelf een nieuwe autoradio erin gezet. Viel nog best tegen, maar gelukkig zaten de juiste aansluitingen al in de auto. Ik wil alleen nog weten waar ik in de motor transmissie-olie kan bijvullen, maar dat is toch niet zo 1-2-3 te vinden.
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:54:42 #255
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84763651
Je vertrekt vandaag toch House? Hele goede reis, en doe voorzichtig! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')