Dus we krijgen niet straks dit soort toestanden hier?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:23 schreef Dubish het volgende:
*EDIT,, en parkeersensoren?! naahh heb ik niet nodig![]()
Ja, dan is het vreselijk handig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:47 schreef JJH het volgende:
Ik mot geen parkeersonsoren, ik weet wel hoe groot het is.
Het enige wanneer het echt handig is, is met een dichte bestelbus.
(En zelfs dan, ik heb een jaartje met zo'n bakbusje gereden en wist precies hoe groot het was en tot hoe ver ik kon gaan. )
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:22 schreef jacobras het volgende:
Is het trouwens beter om niet meteen in een automaat te gaan rijden als je net je rijbewijs hebt opgehaald? M'n ouders hebben een Prius... Ga natuurlijk wel proberen regelmatig in een schakelauto te rijden, vind ik sowieso sportiever (=leuker).
Ehm, was meer een algemene vraagquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?![]()
Ik heb mijn rijbewijs afgelegd met een automaat.
Rijschool zag ik niet zittten (veel te duur), en in mijn directe familie zit niemand die een schakelbak heeft.
En ik was sowieso van plan om met een Prius te rijden, dat schakelgedoe vind ik wel wat overbodig.
Verleer je dat schakelen eigenlijk niet na een tijd? Ik kan het me wem voorstellen als je jaren automaat rijdt en dan plots terug een schakelbak hebt.
Jep, dan les je in een automaat en krijg je een Automaat-stempel o.i.d. op je rijbewijs.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef Empathologica het volgende:
Maar als je een rijbewijs voor een automaat wil, moet je toch ook les nemen bij een rijschool, of ben ik nou gek?
Dat verleer je idd niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:21 schreef Empathologica het volgende:
Denk ook niet dat je het schakelen verleerd eigenlijk, gezien het best wel logisch is.
In België is het systeem anders, daar moet je niet lessen bij een rijschool.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef Empathologica het volgende:
Ik snapte trainfreak z'n 'Rijschool zag ik niet zittten (veel te duur)' niet. Maar voor een automaat moet je ook lessen, is dat dan niet te duur?
Dan heb jij toch wel een aparte Prius, die blijft echt niet altijd stilstaan op een helling hoor..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:04 schreef jacobras het volgende:
Maar ik denk dat als ik meteen telkens in de Prius ga rijden dat ik dingen verleer/ga vergeten als ik in een andere auto rij. Neem bijvoorbeeld de hellingproef, als je in een Prius stilstaat op een helling en je laat de rem los, houdt ie je automatisch stil. Als ik dan in een schakelauto ga rijden en dat vergeet ofzo...![]()
![]()
Nofi, maar Belgen rijden echt als complete mongolen. Die hebben echt nul verkeersinzicht. Dat komt onder andere door die manier van je rijbewijs halen. Net een apenland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef trainfreak het volgende:
[..]
In België is het systeem anders, daar moet je niet lessen bij een rijschool.
Ik heb alles via mijn vader geleerd, mijn praktijkexamen deed ik gewoon met de eigen wagen (Prius dus)
Oké, ik wist niet dat het zo werkte. Ik heb dat ook maar van anderen gehoord, heb er zelf nog niet in gereden (over ongeveer 2 uur welquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef trainfreak het volgende:
Dan heb jij toch wel een aparte Prius, die blijft echt niet altijd stilstaan op een helling hoor..
Je hebt de Brake Assist (BA), als je het rempedaal volledig intrapt houdt de auto 2 sec zijn positie aan, dan hoef je enkel nog het gaspedaal in te duwen en je bent weg.
En als de helling niet steil genoeg is dan gaat de Prius nog steeds naar voor (dus rem induwen), wanneer deze te steil is dan gaat de Prius naar achter rollen.
Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Lammmetje het volgende:
Waarom staat er 'dode herten' in de tt? Heeft iemand er een aangereden?
Aww...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).
Niet elke Belg, dus niet gaan veralgemenen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nofi, maar Belgen rijden echt als complete mongolen. Die hebben echt nul verkeersinzicht. Dat komt onder andere door die manier van je rijbewijs halen. Net een apenland.
Ik wilde iets heel lulligs zeggen hierop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:18 schreef Dubish het volgende:
![]()
Hoezo mocht je niet aan de stoel en spiegels komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |