Klopt. Z'n beste maat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef franklop het volgende:
Nierman is toch ook vriend/kamergenoot van Gesink
Prima knecht voor op het vlakke toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef DeeBee het volgende:
Echt vragen om Festina-praktijken die ploeg van Katuscha...
Niermann mee zit er wel in ja, al vond ik hem vorig jaar ook weer niet suuper in de Tour, maar ja dat zijn een hoop knechten ook niet écht natuurlijk...
Niermann kan bergop ook prima mee (op de klimmen waar de koers nog niet hard gemaakt wordt zeg maar)quote:
Ja dat klopt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Niermann kan bergop ook prima mee (op de klimmen waar de koers nog niet hard gemaakt wordt zeg maar)
quote:Alberto Contador (Spa)
Baden Cooke (Aus)
Volodymir Gustov (Oek)
Juan José Haedo (Arg)
Jesus Hernandez (Spa)
Gustav Erik Larsson (Zwe)
Michael Morkov (Den)
Daniel Navarro (Spa)
Benjamin Noval (Spa)
Nick Nuyens (Bel)
Richie Porte (Aus)
Chris Anker Sörensen (Den)
Nicki Sörensen (Den)
Matteo Tosatto (Ita)
Brian Vandborg (Den)
Larsson, Sorensen, Sorensen, Gustov?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef Szura het volgende:
Contador, Navarro, Noval schrijf maar op.
Wie denk je nog meer TheArt?
Tosatto, Porte?
Larsson, Hernandez, C.A. Sörensen en Nicki Sörensen lijken me ook wel zeker. Porte twijfel ik over. Die rijdt nu zijn 2e grote ronde ooit en zou dan gelijk zijn 3e er achter aan moeten rijden. Lijkt me iets teveel. Tosatto, mhua. Gezien het feit dat Riis graag Nuyens zou meenemen, lijkt me hem ook wel zeker (als Nuyens zelf wil). Dan blijft er nog maar één plaats over en dan hebben Cooke, Gustov en Vandborg mijns inziens de beste kansen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:10 schreef Szura het volgende:
Contador, Navarro, Noval schrijf maar op.
Wie denk je nog meer TheArt?
Tosatto, Porte?
Met een kopman die niet eens weet of hij er eigenlijk wel mag rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:22 schreef Leatherface het volgende:
Contador, Navarro, Nozal, Hernandez, Larson, C.A Sorensen, N. Sorensen, Gustov, Nuyens. wat een ploeg heb je dan
Op papier he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Met een kopman die niet eens weet of hij er eigenlijk wel mag rijden
Ik vind het eigenlijk wel meevallen als je het tegen andere teams van de favorieten afzet. En dan is het nog de vraag of Navarro die vorm van vorig jaar weer heeft. Vooral veel jongens die 'aardig' klimmen, maar er toch vrij snel afwaaien als er een elitegroep over blijft. Daarnaast ook nog eens geen sprinter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Op papier he?
Op papier is dat een indrukwekkend team.
ik zal de adoptierenner wel weer in gang gaan zetten als ie open isquote:
Maar weer es even opzoek dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zal de adoptierenner wel weer in gang gaan zetten als ie open is
quote:Zeker
Egoi Martinez (Spa)
Ruben Perez (Spa)
Samuel Sanchez (Spa)
Amets Txurruka (Spa)
Gorka Verdugo (Spa)
4 van deze 9
Jonathan Castroviejo (Spa)
Koldo Fernandez (Spa)
Iñaki Isasi (Spa)