De VVD wil het land kapot bezuinigen. Ik ben meer voor een Keyniaanse approach. Daarnaast heb ik ook geen trek in een spastisch buitenlands beleid zoals de PVV voorstaat. Maargoed, laat rechts het maar proberen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat denk jij, misschien geloof je dat ook.
Ik denk van niet.
Dat zou het verklaren. Dan noem je ook wel een stelletjequote:Op maandag 26 juli 2010 03:15 schreef paddy het volgende:
Zijn dit volgelingen van die WBC?
Meest gehate familie van Amerika?
[..]
bron
Enge lui
[..]
Wat een idioten.
Volgens mij lukt het jou nog om in een recept discussie de PVV aan te halen en af te schieten. Wat een haat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VVD wil het land kapot bezuinigen. Ik ben meer voor een Keyniaanse approach. Daarnaast heb ik ook geen trek in een spastisch buitenlands beleid zoals de PVV voorstaat. Maargoed, laat rechts het maar proberen.
http://www.salon.com/news(...)/08/today/index.htmlquote:(4) I share Adam Serwer's discomfort with David Petraeus' purporting to instruct us all on what is and is not appropriate speech based on the danger it creates for troops; that's the same rationale used to demonize war opponents (they embolden the Enemy) and justify suppression of torture photos (disclosure would cause harm to the troops), among other things. And while I'm glad to see civilian administration officials speaking out against anti-Muslim bigotry on the ground that it inflames anti-American sentiment in the Muslim world (though there should be no question -- none -- that a Church has the absolute right to burn Korans under several First Amendment guarantees), Blue Texan's observation is quite true:
Well, yes -- burning Korans is deeply stupid and inflammatory. But, um, so is haphazardly invading, bombing, Predator striking, torturing, and imprisoning hundreds of thousands of people, just for the hell of it.
It's a bit strange to watch American officials express such profound concern over the way in which a Koran burning may inflame anti-American sentiment while they simultaneously pursue policies which create precisely that sentiment on a much, much larger scale.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dit net zo barbaars als bijbels door de papierversnipperaar gooien zoals Saudi Arabië dat doet.
Zolang er vlaggen en zulks verbrand worden niet zeiken? En waar maken moslims zich druk om? Die verbranders gaan volgens jullie naar de hel, je boos maken is alleen slecht voor je hart.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat vinden ze van deze duidelijke zieke daad hier op Fok!?²
Men had inderdaad wel iets meer rekening kunnen houden met de opwarming van de aarde.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Een boekverbranding betekend niets meer in deze digitale tijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom gaan Moslims rellen als iemand Mohammed tekent of een koran verbrandt, maar niet wanneer iemand uit naam van de Islam onschuldige mensen vermoordt?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Stam + t, het is echt niet zo ingewikkeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een boekverbranding betekend niets meer in deze digitale tijd.
Idd, iets dergelijks als: "In moslimlanden worden christenen ook slecht behandeld, dus hier..."quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef waht het volgende:
Door dezelfde achterlijke dingen te doen als sommige moslims denken deze Amerikanen hun superioriteit te bewijzen. Eenzelfde gestoorde gedachtegang is vaak te vinden bij de Islamofobische Nederlander.
Wel, in deze digitale tijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Stam + t, het is echt niet zo ingewikkeld.
Beter flikkeren we al die korans in jouw usernamequote:Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel, in deze digitale tijd.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Pure provocatie dit, koran verbranding. Ik ben ook geen fan van dat hele geloof, of welk ander geloof, maar zulk soort provocatie is inhoudsloos, nutteloos en respectloos.
Dat die Amerikanen die dit daadwerkelijk willen doen zich onsterfelijk belachelijk zouden maken, vind je ook niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Die koran moet gekocht worden, dus in feite steunt deze kerk het islamitische geloof door deze korans te kopen voor die verbranding. Daarbij wekken ze nieuwsgierigheid op naar die koran zodat er nog meer verkocht worden aan die nieuwsgierigen, waar misschien wel mensen bij zitten die dit geloof juist wel zien zitten, dus ze bereiken het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat die Amerikanen die dit daadwerkelijk willen doen zich onsterfelijk belachelijk zouden maken, vind je ook niet?
If it walks like a chicken and it sounds like a chicken, then it probably IS a chicken!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Harlon het volgende:
[..]
Wow een godwin als fipo. Ga ff lekker ergens anders verzuurd lopen doen wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |