abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84553851
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat vind jij, dat denk jij, misschien geloof je dat ook.

Ik denk van niet.
De VVD wil het land kapot bezuinigen. Ik ben meer voor een Keyniaanse approach. Daarnaast heb ik ook geen trek in een spastisch buitenlands beleid zoals de PVV voorstaat. Maargoed, laat rechts het maar proberen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84555596
Sommige gelovigen. :')
pi_84555827
quote:
Op maandag 26 juli 2010 03:15 schreef paddy het volgende:
Zijn dit volgelingen van die WBC?
Meest gehate familie van Amerika?
[..]

bron
Enge lui :{
[..]

Wat een idioten.
Dat zou het verklaren. Dan noem je ook wel een stelletje :D
pi_84569455
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De VVD wil het land kapot bezuinigen. Ik ben meer voor een Keyniaanse approach. Daarnaast heb ik ook geen trek in een spastisch buitenlands beleid zoals de PVV voorstaat. Maargoed, laat rechts het maar proberen.
Volgens mij lukt het jou nog om in een recept discussie de PVV aan te halen en af te schieten. Wat een haat. :|W
pi_84590471
Die God van ons? Sorry hoor, maar een beetje een watje. Dan is Allah toch meer een echte vent. Die laat niet met zich sollen. Als Hem iets niet bevalt, een guitig cartoontje ofzo, organiseert Hij meteen en demonstratie met woest kijkende haatbaarden en brandende vlaggen. Of Hij stuurt er met bommen omgorde gelovige op af. Boem. Over.
Kijk, dat is klare taal. Geen slap geouwehoer over 'vrijheid van godsdienst' ofzo. Nee, als Allah iets wil, gebeurt het ook. Oke, Hij is soms misschien een drammer, maar aan de andere kant: je bent niet voor niets een Opperwezen. Dan is jouw wil wet. Dat is ook het leuke aan Opperwezen zijn, lijkt mij. Dan moet je even je tanden laten zien, anders lopen ze zo over je heen. Je ziet hoe dat met onze God gaat. Nee, dat zal Allah niet gebeuren. Dus moskeeen in Nederland? Zegt u maar hoeveel. Subsidie voor streng islamitische verenigingen? Natuurlijk. Een vrouw verstopt in een niqaab door een buschauffeur onheus bejegend? Knipmessend maken we excuses. Aan haar man, zoals het in de kringen hoort. Wij zijn immers als de dood voor ruzie, dat heeft Allah wel door. Die lacht zich een kriek dat wij er geen punt van maken dat in islamitische landen vrijwel geen christelijke kerk te vinden is; dat je in islamitische landen niet eens te uitbundig over onze God mag praten.
Je kunt veel van Allah zeggen, maar niet dat Hij de wind er niet onder heeft. Kijk maar naar de 130 christenen die vanwege 'bekeringsdrift' Marokko zijn uitgewezen. Wij krijgen nog geen een Marokkaanse crimineel het land uit, maar daar hoef je alleen maar de lof van onze Gof te bezingen of je zit al in het vliegtuig terug naar huis. Want Marokko is van Allah, daar hebben de afgezanten van onze God niets te zoeken. Oprotten!
En onze God? Veel te bescheiden. Zwakke pr ook. Het laatste opzienbarende wat ik van Hem hoorde is dat Hij de Rode Zee in tweeen spleet om zo het Joodse volk aan de Egyptenaren te laten ontsnappen. Maar hoe lang is dat alweer geleden?
Als ik met God zou kunnen spreken, zou ik zeggen: U laat de boel hier wel een beetje versloffen, God. Sla eens met de vuist op tafel. Kijk naar Allah. Die wordt pas echt gevreesd. Die heeft zelfs een fanatieke fanclub met een eigen glossy waarin islamcritici als Wilders en Ayaan Hirsi Ali met de dood worden bedreigd.

En hier? Hier moet een godvruchtige boer de tekst 'Jezus Redt' van het dak van zijn boerderij afhalen. En niemand die protesteert.
Kortom God: het wordt hoog tijd dat U zich door Allah wat minder de kaas van 't brood laat eten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2010 @ 15:10:18 #206
862 Arcee
Look closer
pi_84590584
"Ons opperwezen bestaat wél echt"
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86214804
quote:
(4) I share Adam Serwer's discomfort with David Petraeus' purporting to instruct us all on what is and is not appropriate speech based on the danger it creates for troops; that's the same rationale used to demonize war opponents (they embolden the Enemy) and justify suppression of torture photos (disclosure would cause harm to the troops), among other things. And while I'm glad to see civilian administration officials speaking out against anti-Muslim bigotry on the ground that it inflames anti-American sentiment in the Muslim world (though there should be no question -- none -- that a Church has the absolute right to burn Korans under several First Amendment guarantees), Blue Texan's observation is quite true:

Well, yes -- burning Korans is deeply stupid and inflammatory. But, um, so is haphazardly invading, bombing, Predator striking, torturing, and imprisoning hundreds of thousands of people, just for the hell of it.

It's a bit strange to watch American officials express such profound concern over the way in which a Koran burning may inflame anti-American sentiment while they simultaneously pursue policies which create precisely that sentiment on a much, much larger scale.
http://www.salon.com/news(...)/08/today/index.html
  woensdag 8 september 2010 @ 19:58:46 #208
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86216169
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dit net zo barbaars als bijbels door de papierversnipperaar gooien zoals Saudi Arabië dat doet.
:9~
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 september 2010 @ 20:05:21 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86216468
Wat vinden ze van deze duidelijke zieke daad hier op Fok!? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86217413
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:

Zolang er vlaggen en zulks verbrand worden niet zeiken? En waar maken moslims zich druk om? Die verbranders gaan volgens jullie naar de hel, je boos maken is alleen slecht voor je hart.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86217977
quote:

Men had inderdaad wel iets meer rekening kunnen houden met de opwarming van de aarde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 20:44:10 #212
862 Arcee
Look closer
pi_86218344
Die kerk heeft nog 20 man, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86218554
Door dezelfde achterlijke dingen te doen als sommige moslims denken deze Amerikanen hun superioriteit te bewijzen. Eenzelfde gestoorde gedachtegang is vaak te vinden bij de Islamofobische Nederlander.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:58:57 #214
pi_86219060
quote:

Een boekverbranding betekend niets meer in deze digitale tijd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_86219188
quote:

Waarom gaan Moslims rellen als iemand Mohammed tekent of een koran verbrandt, maar niet wanneer iemand uit naam van de Islam onschuldige mensen vermoordt?
pi_86219216
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een boekverbranding betekend niets meer in deze digitale tijd.
Stam + t, het is echt niet zo ingewikkeld.
pi_86219420
Pure provocatie dit, koran verbranding. Ik ben ook geen fan van dat hele geloof, of welk ander geloof, maar zulk soort provocatie is inhoudsloos, nutteloos en respectloos.
pi_86219485
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef waht het volgende:
Door dezelfde achterlijke dingen te doen als sommige moslims denken deze Amerikanen hun superioriteit te bewijzen. Eenzelfde gestoorde gedachtegang is vaak te vinden bij de Islamofobische Nederlander.
Idd, iets dergelijks als: "In moslimlanden worden christenen ook slecht behandeld, dus hier..."

Zoiets heeft Wilders ook eens gezegd. Drogreden uit het boekje wel.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:28:41 #219
pi_86220548
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Stam + t, het is echt niet zo ingewikkeld.
Wel, in deze digitale tijd. :P
pi_86220715
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wel, in deze digitale tijd. :P
Beter flikkeren we al die korans in jouw username
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86222495
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Pure provocatie dit, koran verbranding. Ik ben ook geen fan van dat hele geloof, of welk ander geloof, maar zulk soort provocatie is inhoudsloos, nutteloos en respectloos.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 8 september 2010 @ 22:17:18 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86222935
Maar goed, hij heeft geen vergunning van de brandweer dus als hij het doet dan grijpt de politie waarschijnlijk direct in.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86224699
quote:

Dat die Amerikanen die dit daadwerkelijk willen doen zich onsterfelijk belachelijk zouden maken, vind je ook niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86228721
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat die Amerikanen die dit daadwerkelijk willen doen zich onsterfelijk belachelijk zouden maken, vind je ook niet?
Die koran moet gekocht worden, dus in feite steunt deze kerk het islamitische geloof door deze korans te kopen voor die verbranding. Daarbij wekken ze nieuwsgierigheid op naar die koran zodat er nog meer verkocht worden aan die nieuwsgierigen, waar misschien wel mensen bij zitten die dit geloof juist wel zien zitten, dus ze bereiken het tegenovergestelde.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_86230372
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wow een godwin als fipo. Ga ff lekker ergens anders verzuurd lopen doen wil je?
If it walks like a chicken and it sounds like a chicken, then it probably IS a chicken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')