Klopt als een bus. Daarom moeten wij ons ook niet verlagen tot het niveau van een Marokko. Stem dus vooral geen Wildersquote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens, mensen uitzetten omdat ze hun godsdienst beoefenen getuigt ook niet echt van heel veel respect, of wel?
Dus in Nederland is het binnenkort verboden om een moskee te bouwen? Leuk, dat tolerante Nederland.quote:
Volgens mij is dat vrij harmonieus, niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe doen de christenen het mét een marokkaanse nationaliteit eigenlijk?
Kan je het artikel er even bijhalen of niet?quote:trouwens, mensen uitzetten omdat ze hun godsdienst beoefenen getuigt ook niet echt van heel veel respect, of wel?
juist door dit soort zaken bescherm je de tolerantie. zal nog wel even duren voor je het echt begrijpt.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus in Nederland is het binnenkort verboden om een moskee te bouwen? Leuk, dat tolerante Nederland.
Het is een fout dat het nog niet wordt gedaan, waarom zou je die mensen als staatsburgers behandelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat dan ook maar met alle Marokkanen zonder Nederlandse nationaliteit doen?
Volgens ben jij juist degene die het niet begrijpquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
juist door dit soort zaken bescherm je de tolerantie. zal nog wel even duren voor je het echt begrijpt.
Het gaat erom dat Trigger vindt dat om dit soort zaken, boekverbranding, christenen het zichzelf aandoen dat ze in sommige landen geen rechten hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat de kant die we op moeten gaan? Omdat moslims in een paar islamitische landen in het M-O de bevolking niet toestaan kerken te bouwen moeten wij moslims in Nederland ook maar verbieden moskees aan te leggen? Intolerantie beantwoorden met intolerantie, ja daar wordt de wereld beter van. Je snapt toch zelf ook wel hoe ongelooflijk treurig dat is?
Jij bent toch katholiek, Gia?
Sorry? Zou jij even nogmaals willen lezen wat ik zei.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Trigger vindt dat om dit soort zaken, boekverbranding, christenen het zichzelf aandoen dat ze in sommige landen geen rechten hebben.
Sorry, maar er zijn wereldwijd heel veel moslims die niet zo lief zijn. Vraag ik me af of bovenstaande dan ook andersom geldt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens ben jij juist degene die het niet begrijpJij mag het woord tolerant niet eens in de mond nemen.
zo kwam jouw verweer wel over.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry? Zou jij even nogmaals willen lezen wat ik zei.
Tsja, jij wil tolerantie redden door je zelf intolerant op te stellen. Beetje vreemd, nietwaar?quote:
"En hierom hebben christenen niet het recht op een kerk, christelijke lessen of openlijk vieren ervan in sommige landen, gerechtvaardigd."quote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry? Zou jij even nogmaals willen lezen wat ik zei.
wat ik al zei: "het zal nog wel een tijdje duren voordat je het begrijpt". maar dan is het te laat.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, jij wil tolerantie redden door je zelf intolerant op te stellen. Beetje vreemd, nietwaar?
Ja, moslimextremisten rechtvaardigen het met zulke berichten. Dat ik ABC vind ik niet geuit volgens mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef Gia het volgende:
[..]
"En hierom hebben christenen niet het recht op een kerk, christelijke lessen of openlijk vieren ervan in sommige landen, gerechtvaardigd."
Oh natuurlijk, hoe kon ik het vergeten. Het wachten is op de moslim-tsunami die ons land zal overspoelen waarna vrouwen gesluierd over straat moeten en de sharia-rechtbank handen eraf laat hakken. Bedankt dat je mij erop wijst, Geert.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik al zei: "het zal nog wel een tijdje duren voordat je het begrijpt". maar dan is het te laat.
daarom heb je nu christenfundamentalisten van een redelijk kleine gemeenschap die koerans verbrandden. zo kan je het ook zien. en als het zo doorgaat is de clash ook met de niet zo radicale mensen een feit. laat het maar lekker gebeuren, zei ooit een wijs man.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, moslimextremisten rechtvaardigen het met zulke berichten. Dat ik ABC vind ik niet geuit volgens mij.
nogmaals. het zal nog wel even duren voordat je het zelf inziet. succes met de toekomst, jonge knaap.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, hoe kon ik het vergeten. Het wachten is op de moslim-tsunami die ons land zal overspoelen waarna vrouwen gesluierd over straat moeten en de sharia-rechtbank handen eraf laat hakken. Bedankt dat je mij erop wijst, Geert.
10 % van de bevolking is Christen.quote:Voor het eerst in de geschiedenis van de seculiere Egyptische republiek is men begonnen met het arresteren van mensen die zich niet aan de islamitische wetten van de vastenmaand houden.
Tijdens de ramadan voor zonsondergang in het openbaar eten, drinken of roken (intimiteit is altijd een taboe) is vanaf heden strafbaar in Egypte.
Zullen we alle topics waarin jij Israel en gedrag van joden loopt te vergoedelijken, mensen met kritiek belachelijk maakt en de discussie richting moslimbash probeert te buigen er eens naast zetten? Kijken wie er werkelijk obsessief bezig is.quote:
Dat het een actie-reactie is zal niemand ontkennen, wie ermee begonnen is zal verschillen per groep aan wie je het vraagt. Maar dat neemt niet weg dat zij het hiermee rechtvaardigen toch? Het ging mij om dat ze nu weer een stok hebben om mee te gooien, niet dat ik iets gerechtvaardigd vind.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom heb je nu christenfundamentalisten van een redelijk kleine gemeenschap die koerans verbrandden. zo kan je het ook zien. en als het zo doorgaat is de clash ook met de niet zo radicale mensen een feit. laat het maar lekker gebeuren, zei ooit een wijs man.
Ik hoop eigenlijk dat het moment komt dat ik tegen jou kan zeggen: "Ik zei het toch?" Maar aangezien ons land nooit zal worden geregeerd door moslims, wordt het erg lastig om een goed moment te kiezen om die zinsnede jouw kant op te werpen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals. het zal nog wel even duren voordat je het zelf inziet. succes met de toekomst, jonge knaap.
En dat vind jij en aaaaaaalle (andere) PVV'ers barbaars en achterlijk en niet kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:43 schreef Gia het volgende:
Overigens, over de rechten van Christenen in Egypte, tijdens de Ramadan:
http://www.trouw.nl/achte(...)madan_in_Egypte.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |