quote:
Heeft ie echt zo'n kleine lul? En smaakt ie echt naar pizza?quote:
Dit zal niet de soundtrack zijn geweest:quote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit zal niet de soundtrack zijn geweest:
Veeg mij maar op nuquote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ie echt zo'n kleine lul? En smaakt ie echt naar pizza?
Dat zegt Peach altijd tegen me, na het fitnissen.
Het is echt waarquote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rotte is dat dit nummer op de radio was toen ik gebeld werd dat er een goede kennis plotseling overleden was. Creepy.quote:
Kut dat soort dingen. Je gaat bijna denken dat het geen toeval is.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rotte is dat dit nummer op de radio was toen ik gebeld werd dat er een goede kennis plotseling overleden was. Creepy.
hmm ik wil niet weten hoe t komt dat zijn lul naar pizza smaakt, maar ik zou geen pizza bij hem bestellenquote:
Pizza quattro formaggio, met kopkaas.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 1.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik vroeger zo gaaf! Zo veel mogelijk kotsplekken creeëren.
Kopkaasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pizza quattro formaggio, met kopkaas.
Nu krijg ik zeker twee klappen?
Ik 2quote:
Joh, als ik 't op m'n huidige computer had dan zat ik ook uren van m'n leven er aan te verkwisten.quote:
Mario is een schatjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik wil niet weten hoe t komt dat zijn lul naar pizza smaakt, maar ik zou geen pizza bij hem bestellen
mensen die nooit douchenquote:
Ik ook. Ik zat op een zolder van een huis midden in een bos en het enige spel wat ik mee had was dat. Half jaar lang gespeeld, op die gehuurde zolderquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ga nu 3 weer installerenn.
Maar vroeger heb ik echt dagen en nachten aan RCT 1 gezeten
Ik heb ze alledrie liggen, maar iets in mij zegt dat het verstandig is om ze niet, ik herhaal niet, te installeren op mijn laptopquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ga nu 3 weer installerenn.
Maar vroeger heb ik echt dagen en nachten aan RCT 1 gezeten
Ik vind Bowser lekkerder.quote:
Vurig beffenquote:
ja ik weet het.... nu ga ik dagen verslaafd zijn, misschien wel weken.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb ze alledrie liggen, maar iets in mij zegt dat het verstandig is om ze niet, ik herhaal niet, te installeren op mijn laptop
Hij is dominant. En hij heeft een groot kasteel.quote:
Is inderdaad meer jou dingquote:
Ah, golddigger.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is dominant. En hij heeft een groot kasteel.
quote:
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldschermquote:Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het.... nu ga ik dagen verslaafd zijn, misschien wel weken.
Maar goed NU heb ik een laptop, en die had ik vroeger niet. Is het mooi weer? Dan kan ik lekker in me tuin gaan zitten RCT-en
Ik heb een jaar lang thuis gezeten, na mijn middelbare school, en voor mijn huidige werkgever. En in dat jaar heb ik alleen maar RCT gespeeldquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat op een zolder van een huis midden in een bos en het enige spel wat ik mee had was dat. Half jaar lang gespeeld, op die gehuurde zolder
Ik kende daar toch niemand, dus mja, je moet wat
Lol, herkenbaar. Alleen in de schaduw is dat te doenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldscherm
Hooi is voor konijntjesquote:
Onder een parasol moet toch wel lukken?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldscherm
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. Alleen in de schaduw is dat te doen
Stroooooooo dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hooi is voor konijntjes![]()
Maar ook hoi natuurlijk
Zelfs onder de parasol zag ik niks, heb de laptop weer naar binnen gegooid en mezelf erachter aanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onder een parasol moet toch wel lukken?
Ik zit regelmatig in de tuin met me laptop
Is dat er ook weer?quote:
Zaaaaaaaaagsel is ook goedquote:
Waarom denk ik nu aan Jazz in de Fresh Prince of Belair?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zelfs onder de parasol zag ik niks, heb de laptop weer naar binnen gegooid en mezelf erachter aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |