Ik heb Ziggi boxers, Action, jeweetzquote:Op zondag 25 juli 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Bjorn Borg onderbroeken.
Ben jij dan een man?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb Ziggi boxers, Action, jeweetz
Ik zweer het je, je wilt niet anders meer. Ik voel me gewoon vies als ik hier naar het toilet ga. En de bril is voorverwarmdquote:Op zondag 25 juli 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zo'n brandschoon gespoeld aarsje, alsof ie nooit gebruikt is.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zweer het je, je wilt niet anders meer. Ik voel me gewoon vies als ik hier naar het toilet ga. En de bril is voorverwarmd
Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwenquote:
Dat ligt meer aan het 'gesloten' windows netwerkcode dan aan de Unixcode achter Applequote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
Zit zelf in de ICT branch, en dan niet helpdesk deel maar netwerkbeheer endergelijke.
Bij ons gebruiken de ontwikkelaars CAD werkt voor hun het beste
Een apple of Mac is heel lastig om in het netwerk te krijgen. Moet je veel voor omzetten
Kelly keek ook op een dag heel raar.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwen
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ikquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Is RCT 3 nog steeds de laatste RCT spel??? Of loop ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel achter???
Heb hem gevonden namelijk
RCT 3 is naar weten idd de laatstequote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Is RCT 3 nog steeds de laatste RCT spel??? Of loop ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel achter???
Heb hem gevonden namelijk
Ja maar, ik heet geen Kellyquote:
Nou als je een kleine pielemuis hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwen
Dan koop je maar een kaboutermutsjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou als je een kleine pielemuis hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ik
THXquote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ik
Wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan koop je maar een kaboutermutsje
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijkquote:
Gewoon Kel is gewoon Kel.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijk
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkelquote:
quote:
Roller coaster tycoonquote:
Wie wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijk
Mental imagequote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkel
For whom the bells tollquote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkel
Zelfs Kally weet het.quote:
Nou ja weet je iig dat er wat gebeurt, want zien kun je het nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die film.quote:
superkelly ofzo nu toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon Kel is gewoon Kel.
OH KELLY!!!!!
quote:
Heeft ie echt zo'n kleine lul? En smaakt ie echt naar pizza?quote:
Dit zal niet de soundtrack zijn geweest:quote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit zal niet de soundtrack zijn geweest:
Veeg mij maar op nuquote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ie echt zo'n kleine lul? En smaakt ie echt naar pizza?
Dat zegt Peach altijd tegen me, na het fitnissen.
Het is echt waarquote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rotte is dat dit nummer op de radio was toen ik gebeld werd dat er een goede kennis plotseling overleden was. Creepy.quote:
Kut dat soort dingen. Je gaat bijna denken dat het geen toeval is.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rotte is dat dit nummer op de radio was toen ik gebeld werd dat er een goede kennis plotseling overleden was. Creepy.
hmm ik wil niet weten hoe t komt dat zijn lul naar pizza smaakt, maar ik zou geen pizza bij hem bestellenquote:
Pizza quattro formaggio, met kopkaas.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds 1.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik vroeger zo gaaf! Zo veel mogelijk kotsplekken creeëren.
Kopkaasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pizza quattro formaggio, met kopkaas.
Nu krijg ik zeker twee klappen?
Ik 2quote:
Joh, als ik 't op m'n huidige computer had dan zat ik ook uren van m'n leven er aan te verkwisten.quote:
Mario is een schatjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik wil niet weten hoe t komt dat zijn lul naar pizza smaakt, maar ik zou geen pizza bij hem bestellen
mensen die nooit douchenquote:
Ik ook. Ik zat op een zolder van een huis midden in een bos en het enige spel wat ik mee had was dat. Half jaar lang gespeeld, op die gehuurde zolderquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ga nu 3 weer installerenn.
Maar vroeger heb ik echt dagen en nachten aan RCT 1 gezeten
Ik heb ze alledrie liggen, maar iets in mij zegt dat het verstandig is om ze niet, ik herhaal niet, te installeren op mijn laptopquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ik ga nu 3 weer installerenn.
Maar vroeger heb ik echt dagen en nachten aan RCT 1 gezeten
Ik vind Bowser lekkerder.quote:
Vurig beffenquote:
ja ik weet het.... nu ga ik dagen verslaafd zijn, misschien wel weken.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb ze alledrie liggen, maar iets in mij zegt dat het verstandig is om ze niet, ik herhaal niet, te installeren op mijn laptop
Hij is dominant. En hij heeft een groot kasteel.quote:
Is inderdaad meer jou dingquote:
Ah, golddigger.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is dominant. En hij heeft een groot kasteel.
quote:
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldschermquote:Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het.... nu ga ik dagen verslaafd zijn, misschien wel weken.
Maar goed NU heb ik een laptop, en die had ik vroeger niet. Is het mooi weer? Dan kan ik lekker in me tuin gaan zitten RCT-en
Ik heb een jaar lang thuis gezeten, na mijn middelbare school, en voor mijn huidige werkgever. En in dat jaar heb ik alleen maar RCT gespeeldquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat op een zolder van een huis midden in een bos en het enige spel wat ik mee had was dat. Half jaar lang gespeeld, op die gehuurde zolder
Ik kende daar toch niemand, dus mja, je moet wat
Lol, herkenbaar. Alleen in de schaduw is dat te doenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldscherm
Hooi is voor konijntjesquote:
Onder een parasol moet toch wel lukken?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook, mooi weer, denk even de tuin in met mijn laptop. Waar ik ook ging zitten, zag niks op mijn beeldscherm
Dat dusquote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. Alleen in de schaduw is dat te doen
Stroooooooo dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hooi is voor konijntjes![]()
Maar ook hoi natuurlijk
Zelfs onder de parasol zag ik niks, heb de laptop weer naar binnen gegooid en mezelf erachter aanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onder een parasol moet toch wel lukken?
Ik zit regelmatig in de tuin met me laptop
Is dat er ook weer?quote:
Zaaaaaaaaagsel is ook goedquote:
Waarom denk ik nu aan Jazz in de Fresh Prince of Belair?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zelfs onder de parasol zag ik niks, heb de laptop weer naar binnen gegooid en mezelf erachter aan
Yolanthe is mijn held.quote:
Die heeft het goed voor elkaar ja.quote:
Efteling.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
ow ik kan gelijk even mijn foto's uploaden van de efteling
Fresh Prince of Belairquote:Op zondag 25 juli 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan Jazz in de Fresh Prince of Belair?
Zo vaak gekekenquote:
Carlton.quote:
Mweuh, ik vind "getrouwd met kabouter Wesley" niet echt sensationeel klinken hoorquote:
He is the law!quote:
Ik ook, geniaal was dat altijdquote:
Als je goed kijkt zie je hem zelf ook echt lachen steedsquote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
Wat moeten die lui gelachen hebben bij die dansopnames, dan houd je je toch ook niet meer goed
Dat moet toch ook. Ik zou het bestierenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je hem zelf ook echt lachen steeds
Ik zou er staan onder het mom: "breng de volgende tena-lady maar"quote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Pheno het volgende:
Wat moeten die lui gelachen hebben bij die dansopnames, dan houd je je toch ook niet meer goed
Ja echtquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet toch ook. Ik zou het bestieren
Ja, ik vond het ook al zo sneu voor die bomenquote:
quote:
Lekker hea.quote:
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
Bella, kijk je ook weer Beauty & the nerd?
Ze hadden net ruzie
Ik vind het ook wel zieligquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al zo sneu voor die bomen![]()
Hoi Benny
Aveyquote:
Doe eens liefquote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
´´Ik heb er een paar als vriendje gehad´´
Je bent gewoon anaal vernederd door die mannen en zo hard dat je nu met een piepstem praat, slet.
ik ben nu rct 2 aan het installerenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
c_a, is het gelukt met RCT?
Ik heb een Portable versie![]()
*(niks installeren en gewoon op je USB-stick/externe HD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |