Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwenquote:
Dat ligt meer aan het 'gesloten' windows netwerkcode dan aan de Unixcode achter Applequote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
Zit zelf in de ICT branch, en dan niet helpdesk deel maar netwerkbeheer endergelijke.
Bij ons gebruiken de ontwikkelaars CAD werkt voor hun het beste
Een apple of Mac is heel lastig om in het netwerk te krijgen. Moet je veel voor omzetten
Kelly keek ook op een dag heel raar.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwen
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ikquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Is RCT 3 nog steeds de laatste RCT spel??? Of loop ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel achter???
Heb hem gevonden namelijk
RCT 3 is naar weten idd de laatstequote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Is RCT 3 nog steeds de laatste RCT spel??? Of loop ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel achter???
Heb hem gevonden namelijk
Ja maar, ik heet geen Kellyquote:
Nou als je een kleine pielemuis hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekeken heb niet, en dat is maar goed ook, anders had het moeilijk gepast in zo'n boxer voor vrouwen
Dan koop je maar een kaboutermutsjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou als je een kleine pielemuis hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ik
THXquote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is 'm, er is nog wel een uitbreiding geloof ik
Wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan koop je maar een kaboutermutsje
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijkquote:
Gewoon Kel is gewoon Kel.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijk
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkelquote:
quote:
Roller coaster tycoonquote:
Wie wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt, anders had ik je al eens in het echt gezien. En van kelly werd ik niet vrolijk
Mental imagequote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkel
For whom the bells tollquote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik nog net zo niet, als je zo'n kabouter plop muts hebt met van die belletjes die omhoog gaan als er iets gebeurt, dan voorzie ik het nodige gerinkel
Zelfs Kally weet het.quote:
Nou ja weet je iig dat er wat gebeurt, want zien kun je het nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die film.quote:
superkelly ofzo nu toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon Kel is gewoon Kel.
OH KELLY!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |