Piepers, even denken dat is denk ik twee jaar geledenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben even Koos Inspiratieloos vandaag wbt het eten, denk dat het ook maar een broodje wordt. Morgen maar weer braaf aan de piepers
Omg..quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Benny swaffelt tegen bomen.
Ik ken hetquote:Op zondag 25 juli 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nepbloemen en ik zweer het je die praatten terug tegen me
Ja hij vraagt er ook bijna omquote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Altijd Benny die een TT naar zich vernoemd krijgt
Volgende keer jij schat, ik ga nu verzinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Oepsquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgende keer jij schat, ik ga nu verzinnen.
Wij hebben worteltjes, aardappeltjes en spermaworstjes (zo noemde mn broertje saucijzenworstjes)quote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Piepers, even denken dat is denk ik twee jaar geleden
Dat wel ja. Hoewel ik laatst een D. TT had gemaaktquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die tegen planten of bomen praten zijn eng.
Spermaworstjesquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben worteltjes, aardappeltjes en spermaworstjes (zo noemde mn broertje saucijzenworstjes)
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoewel ik laatst een D. TT had gemaakt
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wil jij ook een boomswaffeleraar of hyvende herman zijn dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik praat tegen Totoro knuffels, huismussen in de tuin en tegen mijn sushimes. Ben ik eng?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik praat tegen Totoro knuffels, huismussen in de tuin en tegen mijn sushimes. Ben ik eng?
tof.quote:
Ik ga allemaal smilies uitprinten en dan voor mijn gezicht houden als iemand een fopje maakt.quote:
Ik ook.quote:
RCTquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ben je naar een pretpark geweest wil je gelijk weer rct spelen
Als we allemaal een laptop meenemen kunnen we typen, dan durf ik het wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga allemaal smilies uitprinten en dan voor mijn gezicht houden als iemand een fopje maakt.
Nee, het moet wel origineel zijn dan. Maar om eerlijk te zijn geil ik niet zo op die aandacht, al zal ik het best wel leuk vinden als er een keer iets van BOs in de tt zou komen te staan, maar ik zal niet teleurgesteld zijn als het er nooit van komt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij ook een boomswaffeleraar of hyvende herman zijn dan?
Ik heb rollercoaster voor de ipad gedownloadquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Nopequote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ow de iPad , die wil ik ook, is het wat?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb rollercoaster voor de ipad gedownload
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als we allemaal een laptop meenemen kunnen we typen, dan durf ik het wel.
Gek mensje.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn macbook ligt nu stof te happen. Nou ja, alleen pm moet ik daar op beantwoorden. Er zit een bug in het systeem van fok, waardoor je geen bericht kunt typen in het veld. maar andere sites gaan als een tierelier.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow de iPad , die wil ik ook, is het wat?
zulje net zien dat internet net dan plat ligt, zit iedereen dan met zijn mond vol tandenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken met de tandartsquote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
zulje net zien dat internet net dan plat ligt, zit iedereen dan met zijn mond vol tanden
Orgie!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef Bellatrix het volgende:
Of we doen allemaal maskers op en gaan dan secks hebben net zoals in die Tom Kroes fillum.
Huh hoezoquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
c_a is sowieso smaakmaker op een meet, weet ik uit ervaring.
Verbaast me helemaal niksquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent ook een attractie hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeveel issie? Ik las iets van 750 euro ?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn macbook ligt nu stof te happen. Nou ja, alleen pm moet ik daar op beantwoorden. Er zit een bug in het systeem van fok, waardoor je geen bericht kunt typen in het veld. maar andere sites gaan als een tierelier.
Heerlijke, die Applehatersquote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel issie? Ik las iets van 750 euro ?
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Benny swaffelt tegen bomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |