Ja ga gezellig meequote:Op zondag 25 juli 2010 18:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hm, een meet, zal ik wel of zal ik niet![]()
Zo, even lekker gelopen met de hond, nu even vijf minuten zitten voordat de clan hier "honger!!" begint te roepen
Gewoon proberen te komen, volgens mij zijn de mensen hier irl ook net zo gezellig als hierquote:Op zondag 25 juli 2010 18:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hm, een meet, zal ik wel of zal ik niet![]()
Zie reactie in desbetreffend topicquote:
je hebt ook een ipad?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
ff eten
nee, pingwing niet achter de computer
Tot strakkiesquote:
Veel proberen, als het maar even kan. Heb je maar een kans: nu nog automatischquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga een extra batterij kopen, volgende maand of zo, in ieder geval voordat ik op vakantie ga. Volgend weekend ga ik naar een agility wedstrijd kijken, over drie weken een weekendje naar de Ardennen dus ik kan 'm al mooi onderwerpen aan diverse eh...onderwerpen.
Ik heb al heel voorzichtig ja geroepenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon proberen te komen, volgens mij zijn de mensen hier irl ook net zo gezellig als hier
Ben ik gezellig? Nee, in het echt heb ik een heel kleine mond en een nog kleiner hartje.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon proberen te komen, volgens mij zijn de mensen hier irl ook net zo gezellig als hier
quote:
Ik heb een hele grote mond en een nog groter hartquote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik gezellig? Nee, in het echt heb ik een heel kleine mond en een nog kleiner hartje.
nu durf ik niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote mond en een nog groter hart
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
ff eten
nee, pingwing niet achter de computer
Heb ik totaal geen last vanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heul verlegen in het echt. Dan zeg ik heulemaal niets enzo.
Ach tuurlijk wel, ik lul nog tegen een boom, dus je komt vanzelf wel losquote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben even Koos Inspiratieloos vandaag wbt het eten, denk dat het ook maar een broodje wordt. Morgen maar weer braaf aan de piepersquote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
Ik eet wel achter de laptop nu, maar geen kinderen en een broodje
quote:
Dat komt mooi uit, Benny swaffelt tegen bomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach tuurlijk wel, ik lul nog tegen een boom, dus je komt vanzelf wel los
Echt he, en voor jezelf uitgebreid had ik vandaag geen zin in, morgen maar eens wat in elkaar flansenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben even Koos Inspiratieloos vandaag wbt het eten, denk dat het ook maar een broodje wordt. Morgen maar weer braaf aan de piepers
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Benny swaffelt tegen bomen.
Misschien kom je op een gegeven moment wel los. Het is toch aftasten in het begin voor iedereen. Want toch is het anders dan achter de PC in je veilige vertrouwde omgeving.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik alleen als ik me niet op mijn gemak voel.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |