Piepers, even denken dat is denk ik twee jaar geledenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben even Koos Inspiratieloos vandaag wbt het eten, denk dat het ook maar een broodje wordt. Morgen maar weer braaf aan de piepers
Omg..quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Benny swaffelt tegen bomen.
Ik ken hetquote:Op zondag 25 juli 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nepbloemen en ik zweer het je die praatten terug tegen me
Ja hij vraagt er ook bijna omquote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Altijd Benny die een TT naar zich vernoemd krijgt
Volgende keer jij schat, ik ga nu verzinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Oepsquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgende keer jij schat, ik ga nu verzinnen.
Wij hebben worteltjes, aardappeltjes en spermaworstjes (zo noemde mn broertje saucijzenworstjes)quote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Piepers, even denken dat is denk ik twee jaar geleden
Dat wel ja. Hoewel ik laatst een D. TT had gemaaktquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die tegen planten of bomen praten zijn eng.
Spermaworstjesquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben worteltjes, aardappeltjes en spermaworstjes (zo noemde mn broertje saucijzenworstjes)
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Hoewel ik laatst een D. TT had gemaakt
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
Wil jij ook een boomswaffeleraar of hyvende herman zijn dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik praat tegen Totoro knuffels, huismussen in de tuin en tegen mijn sushimes. Ben ik eng?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik praat tegen Totoro knuffels, huismussen in de tuin en tegen mijn sushimes. Ben ik eng?
tof.quote:
Ik ga allemaal smilies uitprinten en dan voor mijn gezicht houden als iemand een fopje maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |