Ik heb nu een hele spraakzame op msnquote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Verschoven naar woensdagavondIk heb er een hard hoofd in eigenlijk, hij laat niet echt veel van zich horen, weer zo'n zwijgzaam type.
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden..
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.
Ik hoop het ook voor je !quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb even overlegd met een goede vriendin en met haar goedkeuring mijn profieltekst aangepast. Hij is nu een stuk luchtiger en minder standaard dan de vorige. Ik ben benieuwd of ik dat ga merken in de reacties.
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..
edit: bedoel dus dat sommige mensen zich liever op meerdere personen tegelijk richten dan op 1 persoon.
Oh ik gelukkig niet, lijkt me zo raar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
Na 20 pagina's matches doorklikken heb ik al 4 bekenden gezien.Niet eens van FOK! trouwens.
Je ogen waren niet diep genoeg? WTF?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
2e afwijzing gehadmijn ogen waren niet diep genoeg
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Je moet ook die andere twee ogen laten zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Nou even serieus, laat ons jouw ogen eens checken dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Casanova beschikte niet over internet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.
Idiote redenen toch weer.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Q. het volgende:
Volgens mij zit echt iedereen die ik ken op datingsites. Nu is mn e-matchingprofiel weer bekekend door een bekende (vrouw)..
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.
Haha, dat is wel vet!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |