`quote:Op maandag 26 juli 2010 19:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat veel mannen die niet bepaald succesvol zijn IRL verwachten via een datingsite wel succesvol te kunnen zijn. En die vlieger gaat helaas niet op!
Tja dat zijn kerels, onthouden geen namenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Treurig hoor, mannen die op MSN niet meer weten wie je bent omdat ze geen foto zien![]()
komt omdat ik geen messenger gebruik, maar een ander programma
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee maar ga er zeker nu nog geen gesprek mee aan, nu het zo goed klikt met de ander.
Erg eigenlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.
Met picardist bedoel je faker? Das knap met cam en al.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden kerel. Straks is je chickie een picardist en zit je met de gebakken peren, dan wil die ander je ook niet meer.
En waarom niet? Zolang je nog niets concreets hebt met die dame zou ik de deur gewoon open laten.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:13 schreef Ruudt het volgende:
Nee maar ga er zeker nu nog geen gesprek mee aan, nu het zo goed klikt met de ander.
Nee, vooral dat je eerst intiem bent via msn (roosjes sturen, kusjes sturen, etc. je kent het welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Met picardist bedoel je faker? Das knap met cam en al.
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom niet? Zolang je nog niets concreets hebt met die dame zou ik de deur gewoon open laten.
Zoals ik al zei: ik heb niet de tijd ervoor om 2 vrouwen goed te leren kennen. Vind het prima zo, wordt dit niets dan zoek ik rustig verder.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, vooral dat je eerst intiem bent via msn (roosjes sturen, kusjes sturen, etc. je kent het wel) en dan als het moment supreme aan moet breken ze niks meer van zich laat horen.
Je date toch nog niet met haar? Je hoeft niet nu al meteen al het contact met andere vrouwen te laten, dat kan de rest van je leven nog.
Ben ik het mee eens, heb gelukkig nog nooit een roosje gehadquote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Kusjes en roosjes sturen op msn vind ik toch zo ontzettend kinderachtig, of ligt dat aan mij (waarschijnlijk wel).
Al je geld in één aandeel stoppen is hopeloos, je geld investeren in meerdere aandelen daarentegen niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Ruudt het volgende:
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.
Dat heeft niks met hopeloos te maken. Misschien komt vrouw1 morgen in de trein wel een leuke vent tegen en dan zegt ze ook niet 'sorry, maar ik heb twee dagen geleden tot half twee snachts gewebcamd met Ruudt dus denk maar niet dat ik een gesprek met je aanga!'. Vrouw2 kan ook heel leuk zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Neuh, deze kost al veel te veel tijd. Dat risico wil ik wel lopen, zo hopeloos ben ik ook weer niet dat ik een reserve achter de hand moet houden.
Ik snap de insteek maar ik doe het liever zo.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Al je geld in één aandeel stoppen is hopeloos, je geld investeren in meerdere aandelen daarentegen niet.
Nee man, da's vet lauw jeweetz... als je nog een puber bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Kusjes en roosjes sturen op msn vind ik toch zo ontzettend kinderachtig, of ligt dat aan mij (waarschijnlijk wel).
Haha klinkt allemaal mooi, dan ben ik maar eigenwijs.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hopeloos te maken. Misschien komt vrouw1 morgen in de trein wel een leuke vent tegen en dan zegt ze ook niet 'sorry, maar ik heb twee dagen geleden tot half twee snachts gewebcamd met Ruudt dus denk maar niet dat ik een gesprek met je aanga!'. Vrouw2 kan ook heel leuk zijn!
Anders vrees ik voor het RickDB'isme. (Aandoening dat je denkt dat je onbeschermde seks gaat hebben met een vrouw, dat trots in het topic komt melden, het vervolgens uiteraard niet gebeurt en je dan nooit meer durven vertonen)
We willen je niet kwijt jongen.
Volgens mij is Silenus geen puber meer ... maar zijn MSN vriendinnetje schijnbaar welquote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, da's is vet lauw jeweetz... als je nog een puber bent.
Oh, ik waardeer je keuze. Ik wilde alleen aangeven dat het niet hopeloos zou zijn als je het wel zou doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Ruudt het volgende:
Ik snap de insteek maar ik doe het liever zo.
Het zou een soort van verstandig zijn, ik snap het.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ik waardeer je keuze. Ik wilde alleen aangeven dat het niet hopeloos zou zijn als je het wel zou doen.
Moet ik 'm maar even uitleggen, ik doelde uiteraard op Picardmikes penibele perikelen (<--schitterende alliteratie, al zeg ik het zelf) van enkele dagen geleden waar hij schalks bekende intieme msn-gesprekken te voeren door middel van het versturen van roosjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Silenus geen puber meer ... maar zijn MSN vriendinnetje schijnbaar wel
Haha herkenbaar, ik moest msn zelfs installeren gisteren.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef Silenus het volgende:
De vrouw waar ik nu mee afspreek heb ik niet eens op msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |