Gaat ze zovaak op vakantie?quote:
net alsof die er zoveel zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar als het wel gebeurd dan is ie de sjaak.
Nederlanders en drugscontroles bv.
Mja, ok, maar mijn moeder zou er dus geen problemen mee hebben, maar die wil niet dat we met zn 3en op vakantie gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Engelsen die geen Engels kunnen.
[..]
Dat is het niet alleen. Als jij bij een ongeluk o.i.d. betrokken raakt heb je ook die papieren nodig en dan wordt je niet zo blij als je die niet bij hebt.
Hopelijk gaat het niet doorquote:
Nee het gaat altijd uit om een stomme kut redenof er gebeurd altijd iets kuts zoals ditquote:
Van Canto.quote:
Picsquote:
rawrquote:
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-halsquote:
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloadenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'De nieuwe van Ilse de Lange' al gehoord?
Ik kan niet zo goed visualiserenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-hals.
Beeld het je maar in!
we hebben een pic nodig om het in te beeldenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-hals.
Beeld het je maar in!
Ik bedoel dus deze shit:quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloaden.
Prachtig.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus deze shit:
Niet de echte Ilse[afbeelding]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloaden.
roflquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.
Kun je beter Faithless luisteren.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |