Wat leuk gedaan met dat liedje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Causa het volgende:
Een vijvertje hebben is leuk!
Mijn laatste filmpje:
Skeelers hebben standaard geen remmen. Remmen doe je ook niet met zo'n blok, levensgevaarlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog ergens skates liggen, maar ik kan niet eens remmen, dus ik ga me niet tussen een kudde andere skaters begeven. Maar het ziet er altijd wel gezellig uit.
Niemand zin in de Apres Skate zometeen?
Direct nageaapt! Het was idd top!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Vogue het volgende:
Net uit eten geweest bij Hemel op Aarde bij Oostplein en daar een verrassingsmenu gekozen. Wat een ontzettend leuke tent is dat zeg, met leuk personeel ook. Topavond gehad!
of iig niet met de auto.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Note to self: niet meer op woensdagavond naar de Goudse singel...
Naar HoA. Skaten is niets voor mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:41 schreef SingleCoil het volgende:
Naar Hemel op Aarde of naar het skaten?
Goedemorgen trouwens
Dat had ik ook toen ik het las.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-nieuw-kabinet.html
Toen ik de kop zag dacht ik dat iemand bij nu.nl zijn lolbroek had aangetrokken, maar blijkbaar is het serieus.
Taliban was ook blij met Obama... Ik geloof niet dat mensen zich veel aantrekken van wat de Taliban ergens van denkt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou dit goed zijn voor het imago van de PvdA?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef Breuls het volgende:
Schmidt, vlakbij de Curaçao Tourist Board.
Nee, dát zet echt zoden aan de dijk.quote:In Rotterdam centrum kun je nu ook na 18.00 shoppen. Veel winkels zijn doordeweeks open tot 18.30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |