Prima.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:39 schreef Vogue het volgende:
Hehehe.. Gestapt wordt er zeker, als ik zo uit het raam kijkHad vanavond een etentje in Warmond (bij Leiden) en dat was zoooo gezellig dat ik er nog helemaal niet aan toe ben om naar bed te gaan. Maar ga zo toch maar eens een poging doen, anders kom ik nooit in het ritme. Kostte me afgelopen week ongelooflijk veel moeite. Hoe is het met jullie?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kan SC vragen om dekking te leveren.
Ik was denk ik dronken.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De reden dat Isegrim met mijn account postte, was omdat de OP dan makkelijker te copy-pasten is. Waarom ze dat dan niet gedaan heeft, weet niemand
quote:
*OP* een keukenkastje?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:04 schreef SingleCoil het volgende:
Opmerkelijk: RIngo had een jong koolmeesje mee naar binnengebracht. Ontbijtje, zeg maar. Maar het beestje wist zich uit zijn kaken los te werken en zat piepend op een keukenkastje, met onder zich twee kwijlende katten. En, opmerkelijk: buiten op de rand van het balkon zat een moeder-koolmees luidruchtig te snateren. Dus ik pak vogeltje voorzichtig beet, doe deur op, laat vogeltje los en moeder en kind vliegen enthousiast kwetterend wed. So cute...
Ja, jij wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef SingleCoil het volgende:
OP, ja...gelukkig ben ik redelijk vertikaal begaafd
Dat zal wel ja..quote:
Ringo hates me and is giving me braincancer. In my head.
quote:
Dat geloof ik best jaquote:
Ik heb wel eens meegekregen dat ze voor spullen voor kosovo ofzo langs kwamen. Maar ik wist niet dat Belgie nu ook al om onze troep verlegen zitquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zo m'n spullen voor belgië maar pakken thuis
M'n pa wil emigreren....quote:Op maandag 26 juli 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegekregen dat ze voor spullen voor kosovo ofzo langs kwamen. Maar ik wist niet dat Belgie nu ook al om onze troep verlegen zit
quote:Goedemorgen,
Graag wil ik even het volgende onder de aandacht brengen.
Afgelopen nacht om 4:30 bleek Hi het nodig te vinden mij wakker te sms'en. De inhoud van het SMSje bleek te maken te hebben met de Fair Use Policy. Volgens Hi zit ik op 80% van de datalimiet. Graag wil ik de volgende opmerkingen daarbij maken:
- Een datalimiet bij een fair use policy is een contradictio in terminis. Als er een harde datalimiet is, dan is het geen 'eindeloos online' maar een 'beperkt online' abonnement. Kan prima, dan zie ik dit echter als ontbinding van het contract door Hi.
Als ik meerdere maanden veelvuldig excessief gebruik maak van het internet, of onjuist gebruik maak van het internet (bijv. veelvuldig gebruik voip, continu streaming video, ...) dan zou Hi het recht hebben om deze fair use policy ter spraken te roepen na het informeren van de gebruiker.
Het is onmogelijk om op 80% van iets onbeperkts te zitten. Daarnaast kan Hi er vanuit gaan dat er met de producten die mij verkocht zijn (oa. Hi Eindeloos online en een HTC Legend) een bepaald dataverbruik komt kijken. Voor het soort toestel dat Hi mij verkocht heeft, is mijn verbruik normaal en dus redelijkerwijs binnen de fair use policy.
- Er ontbrak binnen het smsje een termijn waarbinnen dit valt, dit bleek per kalendermaand te gaan. Dan komen we direct bij het volgende punt:
- Deze maand is al voor 90% verstreken, en ik zit pas op 80% op de datalimiet die ik dus blijk te hebben bij mijn 'Hi Beperkt Online' abbonnement. Er is dus geen enkele reden mij s'nachts wakker te maken.
U begrijpt dat ik -zeker gezien het tijdstip waarop jullie mij met deze onzin lastig vielen- not amused ben.
Daarnaast wil ik u verzoeken u eens te verdiepen in wat de term Fair Use Policy inhoudt. Als ik een datalimiet heb, dan wens ik hier een hard getal voor te krijgen, en geen wazige, oncontrolleerbare berekening.
Daarnaast wil ik u er ook op wijzen dat een harde datalimiet totaal het tegenovergestelde is van een Fair Use Policy, en dus een wijziging in het contract zoals ik dat met Hi overeen ben gekomen.
Ik wacht uw antwoord af,
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Wisse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |