Mental Theo smeerde hem vijf minuten later of zo toch al?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet over gehoord, maar hij zag er aangeslagen uit. Hij heeft echt lijken zien liggen, hij stond er gewoon tussen. De oorzaak heeft hij niet meegekregen.
Hij zei erbij dat hij mensen met schaafwonden zag en zwarte strepen, maar dat dit was te wijten aan de vertrapping omdat die mensen op de grond lagen. Leek eruit te zien als brandwonden, maar dit was pure vertrapping en door het vuil natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
In NOVA legde hij uit dat toen hij door de tunnel naar buiten liep, hij mensen hoorde roepen dat er vuur was geweest. Vandaar dat hij de link legde met brandwonden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Wel debiel dat ze dat nummer nergens bekend maken dan.
http://twitter.com/mentaltheoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet over gehoord, maar hij zag er aangeslagen uit. Hij heeft echt lijken zien liggen, hij stond er gewoon tussen. De oorzaak heeft hij niet meegekregen.
Kan mij ook wel iets bij voorstellen als ik de beelden zo zie. Tevens doet de overheid zijn best om ons te indoctrineren met het zien van aanslagen.quote:aanslag op loveparade!!!!! kut!!!! about 6 hours ago via Twitter for iPhone
Ze stonden voor die tunnel, waren foto's aan het maken. Op de achtergrond zagen ze mensen wegspringen, en hysterisch eruit rennen. Ze stonden ook nog te draaien. Ze wilden snel weg, maar moesten via diezelfde tunnel naar buiten. Dus Theo liep langs de gewonden en doden. En hij heeft daar foto's van gemaakt die ook in de uitzending waren te zien. Theo was nogal aangeslagen hierdoor. Hij kon het niet geloven. Hij vroeg aan een Duitser wat er was. Die zei dat er vuur was, en was helemaal in paniek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mental Theo smeerde hem vijf minuten later of zo toch al?
http://www.minbuza.nl/nl/(...)st_in_het_buitenlandquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Wel debiel dat ze dat nummer nergens bekend maken dan.
Dat was ook de 'grap'. Mensen zeggen zoveel dingen. Dat messteek-verhaal lijkt me ook dubieus.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar Mental Theo is bij mijn weten ook de enige die dat gezegd heeft. Misschien zag hij mensen met zwarte vlekken door stof enzo, en dacht dat hij dat het door vuur kwam of zo.
Hij was niet de enige, in een vorig topic stond al een bericht van een Duitser van 2 dagen geleden, die zich ook afvroeg of het wel goed zou gaan, 1,5 miljoen bezoekers door die tunnels.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
Theo vond zelf ook dat het slecht georganiseerd eruit zag, en vroeg zich af of dit geen problemen ging geven. Helaas, het is realiteit geworden.
Klopt. Maar ik had het over de uitzending van Nova, niet wat hij eerder die dag schreef op twitter of weet ik wat.quote:
Ziet er gewoon heel erg uit allemaal. Tuurlijk denk je in deze tijden gauw aan een aanslag. Gelukkig is dit niet zo. Theo hoopt nog steeds dat het een panieksituatie is geweest en geen aanslag (zegt hij ook in de Nova uitzending).quote:Kan mij ook wel iets bij voorstellen als ik de beelden zo zie. Tevens doet de overheid zijn best om ons te indoctrineren met het zien van aanslagen.
Oh, dat sowieso.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk ook dat paniek een situatie kan vertekenen hoor, voor hetzelfde geld ga je de situatie in paniek heel anders zien dan die was.
Nou, de kans dat het een aanslag is geweest is 000,1% als je het mij zou vragenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had het over de uitzending van Nova, niet wat hij eerder die dag schreef op twitter of weet ik wat.
[..]
Ziet er gewoon heel erg uit allemaal. Tuurlijk denk je in deze tijden gauw aan een aanslag. Gelukkig is dit niet zo. Theo hoopt nog steeds dat het een panieksituatie is geweest en geen aanslag (zegt hij ook in de Nova uitzending).
Klopt ja! Bizar! Zo zie je maar dat sommigen het bij het rechte eind kunnen hebben, maar er vaak laconiek over wordt gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, in een vorig topic stond al een bericht van een Duitser van 2 dagen geleden, die zich ook afvroeg of het wel goed zou gaan, 1,5 miljoen bezoekers door die tunnels.
quote:Zestien slachtoffers overleden op de plek des onheils, twee in ziekenhuizen.
Gelukkig wel ja. Heb ff geen zin in een islam discussie op dit moment (hoe gek dit ook weer uit mijn mond mag klinken).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, de kans dat het een aanslag is geweest is 000,1% als je het mij zou vragen
......pff nee idem!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef wwwer het volgende:
[..]
Ik zag het al staan op Bield.de
Volksrant zegt 1 Nederlander en 1 Australiër de rest Duits..
Zondag op zijn vroegst meer info... Hoop voor Kabolter niet dat dat de ene Nederlander is...
Van de tientallen die er slecht aan toe zijn, zullen er nog wel overlijden ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Je verwacht helaas ook wel dat het dodental nog zal gaan oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |