Neuh.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig hebben we droeftoeters als Pardo nog hier
Nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig hebben we droeftoeters als Pardo nog hier
Oh bahquote:
En wat wil je met deze reply bereiken?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Mercer het volgende:
tja het is triest, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.
Ik zag het al staan op Bield.dequote:
Mensen als jij die zulke posts denken te moeten fabriceren zijn echt zonde van het zuurstof..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Mercer het volgende:
tja het is triest, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.
Beats me, ik kom ook net pas in deze reeks, zat steeds op de FP. Tunnel zat overvol en toen werd het terrein daar gesloten dus die mensen konden geen kant op. Toen gebeurde er * iets* in de tunnel en de hysterie ontstond. Denk dat dat iets nog gissen is, want daar gingen al meerdere verhalen over rond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bah
Ik ben net terug van mn werk, welk topic kan ik teruglezen over een mogelijke oorzaak?
Ik schat een PM'etje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als in? Heb je daar iets aan gedaan?
Nou niet, is nog onbekend. Men zegt dat er wat agressievelingen liepen te drukken in de toch al te drukke tunnel dat als toegang diende naar het Love Parade fesitvalterrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bah
Ik ben net terug van mn werk, welk topic kan ik teruglezen over een mogelijke oorzaak?
Helemaal niets. Ik wilde alleen even zeggen dat het me weinig doet, omdat het de erg ver van m'n bedshow is. Maar tuurlijk is het triest voor de betrokkenen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En wat wil je met deze reply bereiken?
Hoe dan ook, ze hebben véél te veel mensen toegelaten, en dat vind ik echt schandelijk. Dat hadden ze al eerder moeten stoppen, en dat stoppen had zeker niet bij die tunnel moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou niet, is nog onbekend. Men zegt dat er wat agressievelingen liepen te drukken in de toch al te drukke tunnel dat als toegang diende naar het Love Parade fesitvalterrein.
Ja, die steekpartij kan ik ook nergens terugvinden. Vraag me af of die vriend van mij dat wel goed gezien heeft. Lijkt me dat dat nu toch wel bekend moet zijn, zeker omdat de dader gepakt zou zijn volgens hem.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beats me, ik kom ook net pas in deze reeks, zat steeds op de FP. Tunnel zat overvol en toen werd het terrein daar gesloten dus die mensen konden geen kant op. Toen gebeurde er * iets* in de tunnel en de hysterie ontstond. Denk dat dat iets nog gissen is, want daar gingen al meerdere verhalen over rond.
Zijn er nog 40 die zorgelijk zijn.. Dus ik denk dat de 20 wel gehaald gaat worden...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hoopt dat het dodental niet op blijft lopen, maar omdat er ook een boel zwaargewonden waren, zou dat best mogelijk kunnen zijn.
Pff ff zoekenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bah
Post dan niks, doei.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Mercer het volgende:
[..]
Helemaal niets. Ik wilde alleen even zeggen dat het me weinig doet, omdat het de erg ver van m'n bedshow is. Maar tuurlijk is het triest voor de betrokkenen.
Lief, bedankt!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Pff ff zoeken
Loveparade #3 - waar we 15 doden betreuren.
Minstens 15 doden, honderden gewonden Loveparade #2
Klopt. Had ook niet mogen gebeuren. Het mocht helaas niet meer in Berlijn worden gehouden. Dat kan de capaciteit van de mensen beter aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze hebben véél te veel mensen toegelaten, en dat vind ik echt schandelijk. Dat hadden ze al eerder moeten stoppen, en dat stoppen had zeker niet bij die tunnel moeten gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |