Tukkers en Duitsers zijn inderdaad broedervolkeren (de verraders) die zingen niet zoiets over elkaar, sorry, je hebt dus indd gelijk.quote:
Yup. Veilig hier. Geen idee wat voor mayhem er komt volgende zomer, met de splitsing van het land.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan was het alsnog veiliger geweest dan in Soedan.
Of valt het mee waar je zit? Khartoem ofzo?
Dank je. Ik denk het ook, tenslotte is die gast met dat mes opgepakt volgens Chris (die maat van me).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay.. ik geloof je... ik geloof je. We zullen het later wel horen.
Kusje
Youtube heeft de stekker eruit getrokken vanwege de gebeurtenissen, beetje laat in dat oogpunt.quote:
quote:
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar er nog steeds niks bekend is over de nationaliteit van slachtoffers.
Sure. Jij kent hem beter dan ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
De media natuurlijk. Je weet toch hoe dat gaat, vrienden onder elkaar, lekker opscheppen...bla bla bal
En die zijn overal tegelijk aanwezig?quote:
Het gaat nog door, wordt langzaam afgebouwd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.![]()
Ik neem aan dat nu zo onderhand iedereen wel daar op de hoogte is. Is het feest nog gaande of hebben ze het gestopt?
Wat heeft dit in godsnaam met overbevolking te maken?quote:
quote:Due to the tragical accident at the Love Parade we decided to stop the live stream. Our hearts go out to the casualties and their families.
Aufgrund der tragischen Ereignisse auf der Love Parade wurde der Livestream abgebrochen. Unsere Gedanken und tiefempfundenes Mitgefühl sind bei den Betroffenen und ihren Familien.
The YouTube Team
'we' vergessen.. eins!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Loveparade #3 - waar de 15 doden betreuren./
Hu?
Dus niet zo ouwehoeren.quote:
Ik hoop het ook. Heb hem zelf niet gesproken, maar mijn vriendin wel. Hij belde haar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:
El_Matador, met alle respect maar ik hoop dat jij of je maat lult. Zou echt heel erg zijn dat zoiets gebeurt. Houdt ons op de hoogte in ieder geval..
Dries Roelvink krijgt de schuld, hij werd niet uitgenodigd/toegelaten op het festival, dus richtte hij een podiumpje op vlak bij de brug en begon te zingen, mensen raakten in paniek, en begonnen te rennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Serieus!? Wat erg! Organisatie, politie, Dries Roelvink, drank, drugs, mensen überhaupt kregen de schuld. Dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |