abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:18:09 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84453148
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Mercer het volgende:
tja het is triest, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.
En niemand die hier post, behalve Kabolter uiteraard, waarschijnlijk. Het is inderdaad erg triest, en ben dan ook benieuwd wat de oorzaak is.
pi_84453154
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Mercer het volgende:

[..]

Helemaal niets. Ik wilde alleen even zeggen dat het me weinig doet, omdat het de erg ver van m'n bedshow is. Maar tuurlijk is het triest voor de betrokkenen.
Dat is een eerlijke post en an sich niks mis mee natuurlijk. :)

Bij velen van ons ligt dat wat anders. Ik zou er geweest zijn en een vriend van mij stond bij de tunnel. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:18:22 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84453159
Zal nog wel meer worden dan 17 doden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84453174
quote:
.ikstond er midden in. om me heen vielen mensen flauwe en je werd alle kanten opgeduwd. nAdat ze eindelijk zo slim waren om het digtte gooie zag je de totale ravage. witte doeken reanimate teams enz. ben blij daf k nu eindelijk in nederland ben en dat we er met kleerscheuren vanaf zijn gekomen. voor alle andere: sterkte....
http://nl.respectance.com/Loveparade_Duisburg/memorial[/url]
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:19:14 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84453191
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die steekpartij kan ik ook nergens terugvinden. Vraag me af of die vriend van mij dat wel goed gezien heeft. Lijkt me dat dat nu toch wel bekend moet zijn, zeker omdat de dader gepakt zou zijn volgens hem.
Ik denk dat bepaalde mensen kwaad waren dat hen de toegang daar werd ontzegd, waardoor ze misschien wat agressief bezig gingen. Dan is de eerste duw gauw gegeven en de tweede, de derde, de vierde. Vervolgens vallen er een paar flauw die dan onder de voet gelopen worden, etc etx
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84453202
http://www.nu.nl/buitenla(...)parade-duisburg.html

Noodnummer

Er is nog geen duidelijkheid over eventuele Nederlandse slachtoffers onder de doden in Duisburg. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zei zaterdagavond dat die duidelijkheid er voor zondagochtend ook niet gaat komen.

Volgens hem is het speciale noodnummer van het departement voor rampen in het buitenland ook nog niet gebeld door verontruste Nederlanders.

Dat kan volgens hem een indicatie zijn dat er ''.geen grote Nederlandse betrokkenheid'' is bij de ramp.

Het noodnummer dat door de Duitse politie is geopend voor bezorgde familieleden is: 0049-203/94000.

Kabolter? Het nummer staat er niet bij, misschien op de site van de ambassade ofzo?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_84453220
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die steekpartij kan ik ook nergens terugvinden. Vraag me af of die vriend van mij dat wel goed gezien heeft. Lijkt me dat dat nu toch wel bekend moet zijn, zeker omdat de dader gepakt zou zijn volgens hem.
Joh zoiets kan je niet gauw achterhalen in zo'n hele drukke massa en ik denk dat als het gebeurd is de media ook een boel even achterhoud om de boel te sussen nog steeds.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:20:29 #83
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_84453232
Watskebeurt in die sjuur?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_84453283
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik denk dat bepaalde mensen kwaad waren dat hen de toegang daar werd ontzegd, waardoor ze misschien wat agressief bezig gingen. Dan is de eerste duw gauw gegeven en de tweede, de derde, de vierde
Precies. Dat denk ik ook. Het gaat zo snel, dat soort dingen. Gasten die in rijen lopen te douwen (je hebt er altijd een paar bij), kunnen dan van mij ook een flinke duw terugverwachten. Zeker als er kleine meisjes onder de voet gelopen dreigen te worden. Had er bij het WK ook last van. Gelukkig was 1 duw en een vuile blik voldoende (ik was straalnuchter want met de auto, dat scheelde).

zaterdag 24 juli 2010 @ 23:21:50 #85
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84453285
Nog wat pics in de herhaling:

Drukte in de beruchte tunnel waar alles plaatsvond:

Scheer je weg!
pi_84453286
Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden in Berlijn
Tel.: +49 30 20956-0

Die zou je kunnen proberen, maar denk alleen kantooruren. ANWB kan denk nog het meeste voor je doen Kabolter.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_84453306
tvp
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_84453321
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh zoiets kan je niet gauw achterhalen in zo'n hele drukke massa en ik denk dat als het gebeurd is de media ook een boel even achterhoud om de boel te sussen nog steeds.
Ik verwacht niet dat de media dat soort dingen achterhouden. De politie wellicht, maar de media niet hoor.

zaterdag 24 juli 2010 @ 23:23:58 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84453380
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de media dat soort dingen achterhouden. De politie wellicht, maar de media niet hoor.
Ik las ook iets over brandwonden en een aanslag op de twitter van een bekende Nederlandse DJ.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:24:54 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84453421
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik las ook iets over brandwonden en een aanslag op de twitter van een bekende Nederlandse DJ.
Ja, maar Mental Theo is bij mijn weten ook de enige die dat gezegd heeft. Misschien zag hij mensen met zwarte vlekken door stof enzo, en dacht dat hij dat het door vuur kwam of zo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:25:06 #91
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84453435
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Is onzin. Zostraks was die Dj op Nova te zien. Het gaat om Mental Theo. Het ligt wat genuanceerder dan werd gesuggereerd. De pics van Mental Theo staan op pagina 1 of 2 van dit topic. Die heb ik gepost.

edit: hier dus: Loveparade #4
Scheer je weg!
  Admin zaterdag 24 juli 2010 @ 23:25:55 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84453469
Ongelooflijke beelden, ramp bij Heizel all over again.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84453491
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Is onzin. Zostraks was die Dj op Nova te zien. Het gaat om Mental Theo. Het ligt wat genuanceerder dan werd gesuggereerd. De pics van Mental Theo staan op pagina 1 of 2 van dit topic. Die heb ik gepost.

edit: hier dus: Loveparade #4
Wat zei ie over zijn eerste foute inschatting dan?

Filmpjes kan ik niet zien hier, de bandbreedte is volkomen bagger. MSN gaat net, cammen niet eens.

Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 23:27:30 #94
42184 crew  DaMart
pi_84453529
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar Mental Theo is bij mijn weten ook de enige die dat gezegd heeft. Misschien zag hij mensen met zwarte vlekken door stof enzo, en dacht dat hij dat het door vuur kwam of zo.
In NOVA legde hij uit dat toen hij door de tunnel naar buiten liep, hij mensen hoorde roepen dat er vuur was geweest. Vandaar dat hij de link legde met brandwonden.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:27:32 #95
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_84453531
http://www.wdr.de/themen/homepages/homepage.jhtml
quote:

Duisburg: Tragödie bei der Loveparade

17 Tote, viele Schwerverletzte - das ist das Ergebnis einer Massenpanik bei der Loveparade. Während auf dem Gelände des alten Güterbahnhofs in Duisburg Hunderttausende Techno-Fans ausgelassen feiern, eskalierte die Situation am Zugang zum Veranstaltungsgelände. [1LIVE]
pi_84453541
17 doden dus ondertussen -O-
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_84453552
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

In NOVA legde hij uit dat toen hij door de tunnel naar buiten liep, hij mensen hoorde roepen dat er vuur was geweest. Vandaar dat hij de link legde met brandwonden.
Ah dank.

zaterdag 24 juli 2010 @ 23:28:37 #98
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84453570
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat zei ie over zijn eerste foute inschatting dan?

Filmpjes kan ik niet zien hier, de bandbreedte is volkomen bagger. MSN gaat net, cammen niet eens.
Heb ik hem niet over gehoord, maar hij zag er aangeslagen uit. Hij heeft echt lijken zien liggen, hij stond er gewoon tussen. De oorzaak heeft hij niet meegekregen.
Scheer je weg!
pi_84453587
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)parade-duisburg.html

Noodnummer

Er is nog geen duidelijkheid over eventuele Nederlandse slachtoffers onder de doden in Duisburg. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag zei zaterdagavond dat die duidelijkheid er voor zondagochtend ook niet gaat komen.

Volgens hem is het speciale noodnummer van het departement voor rampen in het buitenland ook nog niet gebeld door verontruste Nederlanders.

Dat kan volgens hem een indicatie zijn dat er ''.geen grote Nederlandse betrokkenheid'' is bij de ramp.

Het noodnummer dat door de Duitse politie is geopend voor bezorgde familieleden is: 0049-203/94000.

Kabolter? Het nummer staat er niet bij, misschien op de site van de ambassade ofzo?
Wel debiel dat ze dat nummer nergens bekend maken dan.
pi_84453600
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef shomila het volgende:

[..]

Wel debiel dat ze dat nummer nergens bekend maken dan.
:?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')