Grappigquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Berlijn waren in het verleden al genoeg doden gevallen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef Paul het volgende:
Waarom is de loveparade op een andere locatie dan dit jaar?
Geen idee, ik ga er vanuit van wel....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zien we die ?
Nu is de Duitsland in beeld in beeld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of ik het helemaal goed verstaan heb, maar een ooggetuige op WDR zei dat ie tegen agenten riep dat ze moesten zorgen dat er geen volk meer bij kwam omdat ze vooraan doodgedrukt werden. Die agent reageerden nogal laconiek en zei: "Wil jij de boel regelen of doen wij dat?"
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De veiligheid van een dergelijke evenement valt niet te garanderen, daarom willen veel steden het niet meer hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef meth1745 het volgende:
Had voorkomen kunnen worden. De laatste tien jaar is er genoeg onderzoek naar crowd dynamics gedaan. Dat een tunnel extra gevaar vormt ligt voor de hand.
Het is juist een heel logische reactie. Jij laat je liever overlopen als ik het zo hoor? Als de nood aan de man komt dan vecht je voor je leven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Als je berichten als deze ziet dan weet je meteen weer hoe walgelijk sommige mensen zijn. Doodgedrukte mensen schijnbaar...dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. En het "blinde paniek en je weet niet wat je moet doen" is geen excuus. Je gaat gewoon niet als een randdebiel anderen lopen aanduwen.
![]()
Triest dit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef meth1745 het volgende:
Had voorkomen kunnen worden. De laatste tien jaar is er genoeg onderzoek naar crowd dynamics gedaan. Dat een tunnel extra gevaar vormt ligt voor de hand.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Als je berichten als deze ziet dan weet je meteen weer hoe walgelijk sommige mensen zijn. Doodgedrukte mensen schijnbaar...dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. En het "blinde paniek en je weet niet wat je moet doen" is geen excuus. Je gaat gewoon niet als een randdebiel anderen lopen aanduwen.
![]()
Triest dit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen LP, omdat ze geen locatie konden vinden, het wordt simpelweg te populair.
Zou wel eens de laatste LP kunnen zijn.
Nee, ik begrijp gewoon niet wat je grappig vindt aan zoiets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Details mister.
Bovendien, wat ik eraan doen dat er doden zijn gevallen? Stil in een hoekje zitten janken, helpt dat, denk je? Als ik niet 10.000 km verderop zat, was ik er ook bij geweest, de LoveParade.
Is dat genoeg "troost" voor de emotioneel-correcte federerfan?
Oh, er heeft expres een groepje mensen staan duwen aan het eind van de tunnel? Lul niet, joh. als het zo simpel zou werken gebeurde dit soort ongelukken niet..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
![]()
Triest dit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was inderdaad van die strekking.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp gewoon niet wat je grappig vindt aan zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |