Pleurt toch op man... Wat een bullshit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Viel mij net ook al op op tv, er is echt wel wat meer gebeurt dan wat paniekbewegingen, sommige van de muren zijn helemaal zwartgeblakerd.
zingen ze nou massaal "Alle duitsers zijn homo" ?quote:
Is een oude treintunnel, die hebben wel vaker van die zwarte aanslag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Viel mij net ook al op op tv, er is echt wel wat meer gebeurt dan wat paniekbewegingen, sommige van de muren zijn helemaal zwartgeblakerd.
Ook bleken er mensen met rolstoelen in die massa te staan...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:36 schreef knep het volgende:
Jezus, die 2 gasten nu bij WDR. Twee uur lang zowat opgesloten in die tunnel.
Nou, iig fijn dat je iemand hebt gesproken, hopelijk is het met de anderen ook goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
één persoon aan de telefoon gehad, alles goed gelukkig. Andere 8 vrienden (zijn verschillende groepen) nog niks gehoord en telefoonverkeer komt (heeel langzaam) weer op gang.
Zitten, toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook bleken er mensen met rolstoelen in die massa te staan...
Ik weet het, ben er 10 jaar terug geweest, parade zelf was niet te doen, de afterparty's daarintegen.. Ik was toen in Berlijn, nacht doorgebracht in Fantasy. Oud fabrieksterrein met 7 zalen en dus ook 7 soort dance/house/techno/drum&bass.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:38 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
zingen ze nou massaal "Alle duitsers zijn homo" ?
Zoals die vrouw nu ook zegt; waarom is er niet eerder ingegrepen als er twee uur lang geen beweging is in die mensenmassa.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:36 schreef knep het volgende:
Jezus, die 2 gasten nu bij WDR. Twee uur lang zowat opgesloten in die tunnel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In dat afvoeren zijn die Duitsers keien...
Pff, dan kijg je wel paniek idd.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Die vriend van me vertelt dat er NAAST hem, bij die tunnel een gast was die met een MES mensen ging neersteken!!!!
Persoon is opgepakt.![]()
![]()
Vrienden zijn ok.
Roergebied, verkapt belgië zeg maarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ken je die Duitse stations en bruggetjes in die regio, daar is het sowieso een grote zwart geblakerde bende,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ja, pfoe. Ik zou anders met hem daar zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, dan kijg je wel paniek idd.....![]()
Fijn dat je vrienden okay zijn.
Beetje laat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Alle streams zijn nu offline vanwege de tragische gebeurtenissen.
Is het ruhrgebied he, daar is zwartgeblakerd normaal. Of zag het er recent uit?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dan had jij misschien wel naast die vriend gestaan...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, pfoe. Ik zou anders met hem daar zijn.
Hoe dichter je bij de persoon met het mes staat hoe beter in dit geval.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, dan kijg je wel paniek idd.....![]()
Fijn dat je vrienden okay zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |