Op 1,4 miljoen mensen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
130 gewonden denk ik dan?
130 doden kán gewoon niet.
Ja, Verletzten oid. Dus gewonden... geen doden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
130 gewonden denk ik dan?
130 doden kán gewoon niet.
Precies, je gaat echt niet denken, er is vast iets ergs gebeurd bij zo'n enorm festival.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij komt niet op dit soort feestjes he..
Een helikopter kan net zo goed betekenen dat er iemand onwel is geworden van drank of misschien een woningbrand.?? Staan tussen zoveel mensen dan gaat er heel veel langs je heen,
De hele stad is afgesloten, 1,4 miljoen mensen.. Mensen worden onwel..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom met grote regelmaat op dit soort feesten en partijen. Maar je hebt geen 10+ heli's nodig voor een onwel geworden iemand. Woningbrand op een industrieterrein. En dan vlieg je over een evenement. Kom je zelf weleens buiten?
Snap niet zo goed wat het ermee te maken zou hebben dat ik er niet zo komen.
In en dichtbij die tunnel lopen geen 1,4 miljoen mensen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op 1,4 miljoen mensen?![]()
![]()
Ik hoop het niet. Mijn maat is daar nog gewoon.
Dat is omdat ze het nog niet doorhebben daar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.ustream.tv/loveparade2010 streams zijn allemaal behalve 1tje uitgezet net. Begint nu echt leeg te lopen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er nog zin in hebben als ze eenmaal hebben gehoord wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.ustream.tv/loveparade2010 streams zijn allemaal behalve 1tje uitgezet net. Begint nu echt leeg te lopen.
En dus in orde... dus vanwaar diequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
Vriendin heeft nu mijn Duitse maat aan de telefoon. Die is nog op de LoveParade.
Onder 1000 mensen kan je ook 130 doden veroorzaken. Warmte, vochtgebrek, drugs, drank, paniek, hartaanvallen, oververhitting, shock.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In en dichtbij die tunnel lopen geen 1,4 miljoen mensen.
Viel mij net ook al op op tv, er is echt wel wat meer gebeurt dan wat paniekbewegingen, sommige van de muren zijn helemaal zwartgeblakerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lijkt wel een oorlogsgebied...
[ afbeelding ]
Dat hele festival is zo hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Omkron het volgende:
Wat een slechte muziek zeg. Wie draait er in vredesnaam nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |