Op de WDR hebben ze het toch continu over de enige toegang tot het terrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:09 schreef Drassss het volgende:
Naar mijn weten klopt de info niet dat alle 1.4 miljoen mensen door 1 tunnel moeten, maar dat juist de mensen die naar een trein willen naar die tunnel moeten etc. Je ziet ze ook aan de andere kant het terrein verlaten etc....
Jij hebt ervaring met het organiseren van feesten met 1,4 miljoen bezoekers? Bel ze anders even om te vertellen hoe het wel moetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:20 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Tsja wat doe je dan als organisator. Als je ME-style de boel terug gaat duwen ontstaat er vanzelf massapaniek. Ze hadden die muur van politiemensen aan de andere kant van de tunnel neer moeten zetten.
De afsluiting was aan de binnenkant van het terrein?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:19 schreef knep het volgende:
[..]
Het festivalterrein werd afgesloten omdat het vol was, daardoor stremde alles in de tunnel.
1,4 miljoen heb ik nog niet gehaald. Man of 500 wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met het organiseren van feesten met 1,4 miljoen bezoekers? Bel ze anders even om te vertellen hoe het wel moet
Er vlogen heli's over de menigte. Heli's met een groot rood kruis. Een soort luchtfile.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:19 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet door hoe groot dit is. Als jij aan de ene kant voor een podium staat te dansen zie je niet aan de andere kant van de 13 hectare dat er een paar helikopters op een rij staan en dat er een snelweg is afgesloten inderdaad..
Lijnen liggen plat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met het organiseren van feesten met 1,4 miljoen bezoekers? Bel ze anders even om te vertellen hoe het wel moet
Weet ik veel, dit zei men op de WDRquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De afsluiting was aan de binnenkant van het terrein?
Jij komt niet op dit soort feestjes he..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er vlogen heli's over de menigte. Heli's met een groot rood kruis. Een soort luchtfile.
Als je dan beneden staat en je denkt dan niet: heydan ben je te dom om te poepen. Dus ga je vragen aan omstanders en zo weet het zich te verspreiden totdat je uiteindelijk bij mensen uitkomt die er bij waren of het van horen zeggen hebben.
Als jij op je werkt, in een gebouw van 20 verdiepingen verteld dat je de baas neukt, dan weet binnen 10 minuten iedereen het. Alleen weet jij dat dan nog niet, maar dat komt later wel.
dat ljikt me sterkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef IED het volgende:
op de duitse televie melden ze net dat het mogelijk 130 doden zijn gevallen maar dat de cijfers nog niet officieel gemeld worden zodat er geen paniek uitbreekt op het terrein.
Holy crap.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef IED het volgende:
op de duitse televie melden ze net dat het mogelijk 130 doden zijn gevallen maar dat de cijfers nog niet officieel gemeld worden zodat er geen paniek uitbreekt op het terrein.
Je moet het niet zo op jezelf projecteren. Mensen kunnen zo weinig met hun omgeving bezig zijn...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er vlogen heli's over de menigte. Heli's met een groot rood kruis. Een soort luchtfile.
Als je dan beneden staat en je denkt dan niet: heydan ben je te dom om te poepen. Dus ga je vragen aan omstanders en zo weet het zich te verspreiden totdat je uiteindelijk bij mensen uitkomt die er bij waren of het van horen zeggen hebben.
Als jij op je werk, in een gebouw van 20 verdiepingen verteld dat je de baas neukt, dan weet binnen 10 minuten iedereen het. Alleen weet jij dat dan nog niet, maar dat komt later wel.
Holy shit, ik mag toch hopen dat dit niet klopt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef IED het volgende:
Volgens de WDR verlaten groepen mensen het terrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef Droopie het volgende:
Het feest gaat door en sterker nog je mag momenteel niet eens het terrein af..
welke zenderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef IED het volgende:
Ik kom met grote regelmaat op dit soort feesten en partijen. Maar je hebt geen 10+ heli's nodig voor een onwel geworden iemand. Woningbrand op een industrieterrein. En dan vlieg je over een evenement. Kom je zelf weleens buiten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij komt niet op dit soort feestjes he..
Een helikopter kan net zo goed betekenen dat er iemand onwel is geworden van drank of misschien een woningbrand.?? Staan tussen zoveel mensen dan gaat er heel veel langs je heen,
Ander voorbeeldje (off-topic) in Essen wouden we Moby zien, kaartjes voor zo'n afterparty waar die zou draaien ...was het al vanaf 1700 bekend dat ie niet kon komen, op het nieuws etc...wij hadden het pas om 02.00 doorgekregen toen ie niet kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |