ja maar er zijn altijd wel een aantal aandachtspuntjes:quote:Op zondag 25 juli 2010 15:39 schreef Sloggi het volgende:
Je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen. Als je alles braaf bij Selexyz en dergelijke boekwinkels bestelt moet je ook niet klagen dat je boeken zo duur zijn.
ja maar ik wíl geen creditcard hebben, en ik zal er dus ook geen aanvragen. Mij hoor je verder ook niet klagen over de prijs, maar ik vind het gewoon jammer dat bv. Amazon de mogelijkheid van Paypal nog niet heeft (laatste keer dat ik daarop keek teminste).quote:Op zondag 25 juli 2010 16:22 schreef Sloggi het volgende:
Als student kom je tegenwoordig vrij gemakkelijk aan een creditcard. Nieuwe drukken e.d. kunnen inderdaad een probleem vormen, maar boeken bij bijvoorbeeld bookdepository.com zijn bijna altijd stukken goedkoper dan in Nederland. Als je een beetje creatief bent kun je echt een hoop geld besparen.
Als ik mijn boekenlijst voor komend jaar heb zal ik eens een lijstje maken, mocht ik eraan denken.
Nee want ik wil 45 euro ervoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb al een boek gevonden twv. 67,50 die voor 30 euro te koop staat, maar diegene reageert niet op m'n mail
kleine 1000 (4/5 havo in één jaar) beste investering (y)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef Deezertje het volgende:
Iedere student kent het wel, je moet al ruim 1600 euro studiegeld betalen, maar daar bovenop komen nog eens de kosten van je studieboeken!
Heb jij al studieboeken voor het nieuwe schooljaar aangeschaft? Viel 't mee of viel 't tegen?
Ik ga HBO Journalistiek studeren, en daarmee kom ik voor studiejaar 1 uit op 293 euro aan boeken!
Daar zitten natuurlijk al de 2ehands exemplaren bij in gecalculeerd.
En dat is exclusief 2 boeken die nog dienen uit te komen...
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:51 schreef DoimeN het volgende:
Geen boeken kopen van te voren, wacht tot je de colleges krijgt en kijken wat je echt nodig hebt. Tegenwoordig snor ik 3 weken voor tentamen een 2dehandsje op of huur ik hem in de bieb. (ik betaal dan wel de boete voor te laat inleveren maar die is maar 5euro EINZ)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop